Chapter 12

893 66 15
                                    



----

( Bilik Taehyung )

   Taehyung tidak tenang dibuatnya dari tadi . asyik berulang alik sambil memikirkan anak yang dikandungkan Nahee . Dia begitu tidak menyangkakan , hasil jimin  boleh terlekat .  lebih merisaukan Taehyung lagi  kerana dia tidak mahu kehilangan Nahee . Taehyung cuba menenangkan dirinya , dengan mengambil segelas 'air kosong'  dan diminumnya sambil mencekak pinggang . Perasaan Taehyung  sememangnya tidak dapat di kawal dan dengan tidak semena mena dia membaling cawannya itu ke dinding bilik sehingga pecah .

" AAARRRGGGHHH ! Kenapa ? Kenapa kau bodoh sangat Taehyung ? ! Kenapa kau tak jaga dia betul betul ."  Jerit Taehyung dengan amarahnya pada dirinya sendiri seperti orang gila . Taehyung menyalahkan dirinya  sambil menampar , menghentak kepalanya sendiri . Setitik demi setitik  air matanya keluar . Taehyung  tidak dapat mengawal dirinya . Dia tidak mahu kehilangan Nahee , perempuan yang dia cintai tetapi kerana duit , dia sanggup gadaikan maruh nahee .



-----

( Di Bar kelab )

    Nahee , cuba membiasakan dirinya tetapi dirinya terasa masih kekok . tidak semena mena dirinya membuatksn lelaki lelaki yang ada disekelilingnya itu , terliur akan penampilan seksinya itu . Nahee cuba berlakon tenang dalam masa yang sama  dia cuba untuk menjaga kandungannya yang masih dalam peringkat awal . Nahee tidak henti henti mengusap perutnya sambil tersenyum memikirkan jimin manakala Taehyung pula di tangannya  memegang segelas wain dari jauh lagi memerhatikan gerak geri Nahee  yang tidak berhenti tersenyum .

     Nahee tersedar akan Taehyung dan dia berbuat seakan tidak nampak kewujudan taehyung lalu menoleh ke tempat lain . Taehyung juga  sibuk melayan perempuan seksi di sampingnya . senyuman Taehyung itu dah cukup untuk membuat perempuan lain mengandung xpayah fuck fuck pon 😂 . Walaupun dia melayan perempuan disampingnya itu ,  hatinya tetap untuk Nahee . Taehyung juga tidak teragak agak memegang paha perempuan tersebut  dengan begitu bernafsu sekali .

     Dalam keadaan  kelab yang begitu riuh dengan muzik rancak sehingga menggoncang dada  membuatkan Nahee tidak selesa dari yang sebelum belum ini . Nahee  berasa mual mual dan  badannya menjadi lemah . Dia cuba melegakan rasa mualnya itu dengan minum sedikit air kosong dan makan sedikit buah yang disediakan Tetapi tidak dapat juga menghilangkan mual itu . Nahee terus berlari menuju ke tandas sambil menutup mulutnya . Ada disebahagian pengunjung melihat Nahee yang tiba tiba saja berlari sambil menutup mulut .

     Sedang sibuk  Taehyung melayan pelanggannya , matanya sempat memandang Nahee   yang tadi tergesa gesa ke tandas . Taehyung  mengambil kesempatan  untuk menemani Nahee ke tandas . Taehyung meminta diri  kononnya ada urusan yang perlu buat . Taehyung sempat memadamkan api rokoknya  sebelum bergegas mengekori Nahee ke tandas  .




---

( Di tandas )

     Nahee tidak henti henti  muntah . Mukanya kelihatan sedikit pucat . dia cuba menahan dirinya untuk tidak muntah tetapi tidak berhasil .  Setelah dia berasa diri sedikit okay , Nahee lalu menarik pam tandas dan keluar dari tandas . Nahee cuba menyelindungi bibirnya yang pucat itu dengan menambahkan sedikit pemerah bibir .

   Sedang sibuk dia menyiapkan dirinya , Taehyung sudahpun tercegat dibelakangnya . tandas itu tidak ramai perempuan yang masuk patutlah Taehyung berani masuk ke tandas perempuan hanya semata mata Nahee . Nahee terkejut akan kehadiran Taehyung dilihatnya melalui cermin . Nahee cuba  menggelakkan dirinya dari Taehyung .

" anak yang kau kandung itu , betul ke anak Jimin ? " Tanya  Taehyung . Sambil  bersandar pada dinding tandas yang tidak jauh dari pintu masuk . Nahee , memandang tajam pada Taehyung akan apa yang di katakannya tadi .

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now