Chapter 7

1.1K 94 6
                                    


---

   

  Setiap hari , suasana di kelab begitu meriah terutama sekali pada hujung minggu. Ramai sekali orang yang membanjiri kelab malam itu . Hampir semua golongan berada yang mengunjungi kelab itu . Jelas dari segi Cara pemakaian mereka yang begitu bergaya sekali.


--

  Taehyung kelihatan begitu sibuk sekali . mana taknya dia tengah melayan pelanggannya dengan memberi seorang pelacur kepada mereka yang berminat . Setiap kali duit yang diterimanya pasti dia akan mencium sebelum masuk ke dalam koceknya . senyuman bahagia terbit di bibirnya .

   Muzik rancak dimainkan di dalam kelab . kelihatan juga dari jauh Jimin memasuki kelab itu . Senyuman Taehyung yang diberinya kepada pelacur mula pudar apabila mendapati Jimin  mendekatinya.

" Hei bruh "  sapa Taehyung kepada Jimin . Dari segi pakaiannya , Jimin kelihatan sungguh segak . dia lalu  membuka cermin mata hitamnya itu sambil matanya  melilau mencari Nahee tetapi tidak kelihatan juga . Dia berasa tidak senang hati .

" Cari nahee ke bruh ? Dia ade dekat bilik cam biasa . Tengah tunggu kau tuh bruh "  kata Taehyung apabila melihat jimin seakan akan mencari nahee . Jimin mula tersenyum lebar .

" Kau memang betul betul jaga dia untuk aku kan bruh ' gurau Jimin lalu ketawa gatal sambil di tangan kanannya terdapat secawan beer dan diteguk rakus  manakala tangan kirinya sempat merangkul pinggang seorang pelacur yang berada disitu .

" Aku masuk bilik dulu yaa . Nahee tunggu aku tuh HAHA . Aku rasa Malam ni tenaga aku bertambah HAHA " kata Jimin dengan menjilat bibirnya lalu dia mula melepaskan pinggang pelacur itu . Pelacur itu kemudian dengan sengaja menyentuh bahagian bawah Jimin . Jimin hanya mampu membalas dengan senyuman nakalnya itu lalu beredar dari situ .

     Mata Taehyung tidak lepas memandang gerak geri Jimin yang mula beredar dari situ sambil meneguk beer dengan rakus . Jimin yang kian menghilang kini menuju ke bilik Nahee . Taehyung hanya mampu mengeluh berat dan sambung membuat tugasnya .






Tbc

Hiii . hmm asal vote skrng makin sikit ?? Dah x best kaa ?? Mian chap nii terlalu pendek . papepon tunggu next chap but nak warning awal" yang next chap 18+ tauu 🌚 .

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now