Chapter 5 (18+)

1.6K 89 2
                                    

---

Keesokkan paginya

  Cahaya Matahari tepat menyilaui ke arah Jimin yang sedang tidur secara meniarap . Dia mula tersedar dari tidur lenanya . Jimin segera mencapai telefon pintarnya dan melihat jam yang tertera pada telefonnya . Setelah itu matanya juga liar mencari kelibat Nahee . Tak mungkin lah Nahee meninggalkannya semasa dia sedang tidur. Wah , buat pertama kali jugalah dia ditinggalkan oleh pelacur . Malas Jimin nak memikirkan panjang tentang Nahee . Dia segera bangun dan menanggalkan seluarnya lalu mencapai tualanya untuk pergi mandi sebelum keluar daru bilil itu .

   Langkah Jimin terhenti di hadapan pintu bilik air yang tidak tertutup sepenuhnya tetapi kedengaran seperti ada orang di dalam yang sedang mandi .  Dengan perlahan lahan , Jimin menolak pintu berhati hati .  Nafsunya kian berkocak apabila melihat Nahee yang sedang mandi itu tanpa berpakaian . Bentuk badan ideal Nahee tambahan lagi kulitnya begitu putih gebu jelas sekali membuatkan semua lelaki mahukan dia . Nahee masih tidak sedar lagi bahawa Jimin sedang tekun melihatnya mandi . Langsir lutsinar yang bercorak dapat melindungi bahagian sulit Nahee.

----

   Nahee mula merasakan dirinya sedang diperhatikan . Dia mula berpaling ke arah pintu . Jelas kelihatan dia Begitu terkejut melihat Jimin yang pertama kali melihatnya tidak berpakaian dari hujung rambut hingga ke hujung kaki . Jimin daripada tadi tekun memerhatikan tubuh badan nahee sambil menjilat bibirnya . Nahee yang mula malu segera menarik langsir lutsinar untuk melindungi tubuh badannya daripada terus ditenung Jimin lalu dia segera menutup paip air .

     Jimin masuk ke dalam bilik air dengan beraninya . Dia  menanggalkan tualanya lalu menyangkut di belakang pintu.  Dengan lembut dia mengalihkan langsir lutsinar dari tangan Nahee. Nahee tampak terkejut melihat Jimin yang sudah sepenuhnya bogel . Jimin kini berhadapan dengan Nahee yang sudah pun berbogel tambahan pula sudah pun basah kuyup . nafsunya semakin berkocak .

   Mata Jimin tepat memandang tajam ke arah aset Nahee .  Dia perlahan lahan merapatkan mukanya ke arah muka Nahee . Nahee yang tidak tahu hendak ke mana kerana jalannya sudahpun dihalang oleh Jimin. Dengan pantas , Bibir mereka kian bersentuhan dan ciumannya mula kasar . lidah Jimin mula memasuki ke dalam mulut Nahee dan menyebabkan lidah mereka mula bersatu .  Jimin mula menikmati ciumannya didalam mulut Nahee .  Nahee pada mulanya hanya memejamkan matanya tetapi akhirnya dia juga menikmati ciuman dari Jimin lalu dibalasnya  .

 
   Selesai sahaja bercium , Jimin memandang ke arah  Nahee .  Nahee membuka matanya perlahan lahan . Jimin menyelak rambut miliknya ke belakang . ia sungguh menggoda .  Tidak lama itu , Jimin mula melakukan tugasnya sehingga menyebabkan Nahee mengeluarkan desahan yang kuat .

" Ahhh awak sakit ahhhh " Desahan Nahee jelas kedengaran .  Jimin masih lagi melakukan henjutannya .

" Ahhh Mana ada sakit ahhh Kejap lagi habislah Ahhh " desah Jimin sambil mencium belakang badan Nahee.

--

 Sedang mereka sedang asyik melakukan aktiviti maksiat tersebut 😂 Taehyung mula masuk ke bilik itu kerana difikirkan tiada sesiapa di dalam bilik itu kerana tidak dikunci . Jelas kedengaran suara desahan Jimin dan Nahee di bilik mandi dari luar .  Taehyung mendekati bilik mandi lalu memerhatikan sendiri Jimin dan Nahee yang sedang menikmati seks mereka  .  Dia juga memerhatikan wajah Jimin yang sedang syok melakukan henjutan pada nahee . Rasa cemburu Taehyung mula terasa apabila melihat wajah jimin tersebut lalu dia segera meninggalkan bilik Nahee tanpa pengetahuan Jimin dan Nahee .

--

" Ahhh sikit lagi ahhh sedap ahhhh "desah Jimin yang sedang menikmati seksnya .

" Ahhhhh Jimin ahhhhhh "raung Nahee . badannya terlentok ke arah Jimin yang berada dibelakangnya   lalu dicium rakus bibir Jimin .

" Ahhhhh .. yeah  Ahhh.... " Desahan Jimin terhenti apabila air maninya mula keluar dan memasuki miss v Nahee . Selesai sahaja Jimin melepaskan spermanya , Dia mula mengeluarkan kelakiannya dari miss V nahee . Nahee terduduk dan dia merasakan miss v nya masih lagi ngilu . Jimin memandang ke arah Nahee . Jelas Kepenatan mereka setelah berapa jam mereka berdua melakukan hubungan Seks tersebut . Jimin merapatkan dirinya dengan Nahee dan dipeluknya nahee erat lalu dia mencium lembut bibir Nahee yang sudahpun dalam kepenatan .

" Thank you dear "

Tbc

15 votes ke atas , an update 😂

Macam mana ? Best takk 😂 Cer Comment 😂

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now