Chapter 8 (18+)

1.7K 86 4
                                    

---

(Bilik Nahee)

     Nahee keluar dari bilik air seusai mandi . Dia dikejutkan satu ketukan perlahan di pintu biliknya . Nahee melihat melalui cermin bulat kecil di pintunya . Kelihatan Jimin berada di luar sambil bermain telefonnya sementara menunggu pintu dibuka oleh nahee .Kelam kabut Nahee dibuatnya mana tidaknya dia hanya menutup tubuhnya dengan tuala putih saja dan tidak memakai apa apa.

     Kini kedengaran ketukan pintu lebih kuat dari tadi . sekuat tenaga Jimin mengetuk kerana dari tadi menunggu pintu dibuka tapi tidak dibukanya lagi . Nahee tiada pilihan terpaksa juga dia membuka pintu dengan keadaannya tidak bersedia itu.

     Pintu bilik sudah dibuka oleh nahee . Jimin yang bermain telefon tiba tiba saja terkaku melihat Nahee yang hanya bertuala . Dia meneliti dari hujung kaki hingga kepala Nahee .  Jimin menurunkan cermin matanya yang dipakainya ke paras hidung sambil mata liarnya memandang enak ke arah Nahee.

    Jimin mula melangkahkan  kakinya masuk ke dalam bilik Nahee sambil matanya tak lepas memandang Nahee dan membuatkan Nahee tidak selesa akan pandangan Jimin itu . Jimin tergelak kecil lalu meletakkan kunci , dompet dan jam tangan di atas meja bersebelahan dengan katil .

     Satu persatu pin bajunya dibuka dan disangkut di kerusi . Jimin mula membaringkan badannya di atas katil . Nahee yang dari tadi tercegat langsung tidak memberi sebarang reaksi kepada Jimin . Tambahan lagi Jimin tidak lepas memandang Nahee. Tidak lama itu , Nahee cuba untuk memakai pakaiannya di bilik air tetapi sempat dihalang oleh Jimin.

" kau nak pergi mana ?  " tanya Jimin membuatkan langkah Nahee terhenti.

" Saya nak pakai baju kejap " jawab Nahee dengan lembut tanpa memandang Jimin .

" biar aku tolong pakaikan " pelawa berani Jimin dan terus bangun dari baringannya . Nahee teragak agak untuk mendekati Jimin.

" HEI CEPATLAH! " tegas Jimin. Nahee terpaksa menurut juga.

     Nahee kini berdiri dihadapan Jimin . Di tangan Nahee terdapat pakaiannya dan juga pakaian dalam .  Jimin bangun dan berdiri betul di hadapan Nahee. Jimin melihat Nahee dengan mata seksinya itu sambil mengigit bibirnya sedikit .

     Dengan berani Jimin terus meleraikan tuala Nahee dan menyebabkan Nahee terkejut lalu melindungi dirinya dengan pakaiannya . Jimin menepis tangan Nahee dengan lembut. Jimin lalunya berdiri dibelakang Nahee.

     Perasaan gementar Nahee terpaksa ditahan apabila Jimin sedang berdiri dibelakangnya. Kemudiannya , Jimin mencium belakang badannya diikuti bahagian tengkuknya membuatkan Nahee terangsang akibat itu . Hampir semua kawasan belakang badan Nahee dijilat , dicium dan digigit oleh Jimin . kesan merah di belakang badan putih Nahee itu jelas kelihatan

     Nahee cuba menggelakkan dirinya tapi  dipaksa ditolak oleh Jimin hingga terbaring diatas katil . Miss V Nahee jelas kelihatan akibat ditolak kasar oleh Jimin . Jimin mula mengangkangkan kaki Nahee agar terbuka luas miss V Nahee. Jimin begitu gemar dengan miss v nahee kerana bahagian miss V  nya itu cukup bersih tiada sebarang bulu terlekat . Jimin yang sudah tidak tahan itu mula melakukan kerjanya manakala nahee mula mendesah  sambil mengusap rambut jimin.

     Usai selesai Jimin mengerjakan di bahagian miss V Nahee , dia mula menanggalkan seluarnya dan jelas batangnya sudah kelihatan keras lalu dia membaringkan badannya ke atas katil sambil membetulkan posisi.

" Bangun cepat " arah Jimin sambil menegakkan kelakiannya . Nahee yang kelihatan lemah itu berdiri di atas badan Jimin .

     Nahee mula mengangkangkan kakinya lalu dengan perlahan lahan dia memasukkan alat sulit Jimin ke dalam miss V nya. Rasa sakit dapat dirasanya dan tidak dapat ditahannya . Nahee mula menjerit kesakitan apabila merasakan pedih dibahagian sulitnya .

" Ahhhhhhhh "  jerit Nahee sambil mengigit bibirnya .  Jimin memegang pinggang nahee untuk membantu Nahee . Nahee mula menghenjut berkali kali  sambil memegang rambutnya itu .

" Ahhhh ahhhh " suara lemah Nahee kedengaran . Nahee dari tadi begitu asyik menghenjut  di atas kelakian Jimin yang besar itu walaupun dia mula merasakan ia memedihkan kemaluannya sendiri .

     Tangan Jimin mula meramas dada Nahee yang besar itu dengan ganas sambil menahan nikmat nahee yang asyik melompat lompat di atas badannya berkali kali . Jimin menarik muka Nahee untuk mencium bibir Nahee lalu diciumnya dengan rakus sekali .  Bunyi  mereka mendesah dapat didengari . Nahee terus menghenjut berkali kali  walaupun berasa pedih tetapi dalam masa yang sama dia juga berasa suka akan seks yang dibuat

     Jimin seterusnya mengangkat sedikit badannya agar kelakiannya masuk sepenuhnya di dalam miss V Nahee .

" Ahhhh Jimin sakittt perlahan lahan ahhh "  rayu Nahee sambil mengemam bibir kerana menahan rasa sakit .

" Yahhh benda kena laju ahhh laju ahhh " kata Jimin yang begitu nikmat melakukan seks mereka.

      Kemudiannya , mereka mula menukar posisi . Nahee mula baring dalam keadaan layu dan menampakkam peluh didahinya. Jimin menyelak rambutnya dan membetulkan kedudukan Nahee. Kemudian dengan perlahan lahan dia memasukkan kelakiannya ke dalam miss v Nahee . Dia menghentak dengan perlahan sambil kedua dua tangannya memegang kedua belah kaki Nahee.

" Kau dah rasa selesa kan sekarang." kata Jimin yang masih lagi menghentak kelakiannya .  Nahee yang tidak dapat menahan rasa geli dan pedih itu lalu mula meramas dadanya berkali kali apabila mula terangsang .

" Ahhhh ahhhh " suara Nahee sambil memandang kuyu Jimin.

     Kemudiannya , Jimin mula menghentak kasar kelakiannya lalu melajukan pergerakannya . Suara Jimin juga kedengaran apabila dia sedang berusaha  mengeluarkan air  maninya . Pantas dia menghentak kelakiannya di  dalam miss V Nahee.

" Ahhhh sikit lagi ahhhhh " desah Jimin dan terdapat juga bunyi cecair dari miss V Nahee ketika Jimin menghempap kuat kelakiannya masuk kedalam .  Jimin merendahkan kedudukannya dan meneruskan hentakannya .  Nahee merangkul muka Jimin kemudian mereka bercium dengan penuh nafsu dan mereka mula bermain lidah dan berkongsi air liur .

   Akhirnya ,Jimin menegakkan badannya dan meneruskan kelajuannya pada tahap maximmu.  Nahee terus merengek kepedihan dan kesedapan  sambil mengemam bibirnya.

" Ahhhhh Finally ahh yeaaa "  akhirnya air mani pekat Jimin keluar masuk ke dalam miss 'V' Nahee. Jimin mula mengeluarkan 'kelakiannya perlahan lahan dari miss v Nahee. Kelihatan juga air mani Jimin keluar sedikit dari miss 'V' Nahee . Dia mula baring di sebelah nahee lalu menyelimutkan nahee yang sudah tertidur akibat kepenatan .

Tbc

Full dengan byun annn ! So okay tak 😂 Comment lah sikitt lol . vote juseyooo

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now