Chapter 11

1K 82 7
                                    


---



Bilik Nahee

   Jimin yang usai mandi keluar dari bilik air dan  sempat membetulkan rambutnya agar kelihatan lebih kemas di cermin meja solek dalam bilik itu  Manakala Nahee pula sedang sedaya upaya membetulkan 'Bra' sambil diperhatikan oleh Jimin . Jimin tersenyum nakal .  Secara sengaja , Jimin melompatkan badannya di atas katil   membuatkan badan Nahee juga turut meloncat dan bra-nya masih terbuka luas . Jimin ketawa sahaja melihat wajah Nahee yang begitu monyok akibat perbuatannya .

Jimin menyelak rambutnya ke belakang lalu bersandar pada dinding katilnya sambil melihat komputer ribanya untuk selesaikan urusan pejabatnya . Sambil dia fokus pada skrin laptopnya , mata Jimin juga  tidak lepas untuk memandang Nahee  yang masih begitu khusyuk mengcangkukkan pakaian dalamnya . Jimin tersenyum , lalu menawarkan dirinya untuk membantu Nahee yang memerlukan khidmat bantuannya lol 😂 . Jimin  merapatkan dirinya di belakang Nahee .

" dari tadi masih tak boleh nak pin . Sengajalah tu , nak saya pinkan "  gurau Jimin kepada Nahee . Nahee hanya mampu menggelengkan kepala lalu rambut panjangnya diselak ke  tepi untuk memudahkan kerja Jimin .

" eh menggada  , selama ni saya buat sendiri boleh je . Tak ada masalah pun . " jawab Nahee lalu tersengih manja  .

" no berapa ni ? "  tanya Jimin sebelum membetulkan kedudukan bra Nahee .

" tiga "  balas Nahee dengan ringkas . Jimin tersengih dan sempat diperasan oleh Nahee .

" ouh patutlah "  kata Jimin yang menghairankan Nahee apa benda yang dimaksudkan Jimin tadi .

" patutlah apa ? " tanya Nahee kerana ingin tahu .

" patutlah buah dada awak besar sebab selalu pinkan bahagian belakang sekali . " jawab Jimin dengan nakalnya  . Nahee cuma ketawa melihat gelagat Jimin yang tidak pernah  berhenti membuat dia tersenyum setiap kali mereka bersama .


--

     Selesai membetulkan 'baju dalam ' Nahee . Jimin sempat mencium belakang bahu Nahee yang terdedah  sebelum menyandar di katil semula . Nahee membalas semula dengan mencium pipi  Jimin sambil membelai lembut pipi montel Jimin . Nahee lalunya mengambil tempat duduk di sebelah Jimin  yang kosong  . Jimin kelihatan begitu fokus membuat kerja pejabatnya . Nahee tersenyum lalu menyandarkan kepalanya di dada Jimin . Jimin mengucup sekilas rambut nahee .  Nahee fikir , orang seperti Jimin itu hanya pandai berfoya foya di kelab sahaja tapi Tak sangka yang Jimin lain daripada yang lain .

   Jimin 99.99% tidak dapat fokus pada skrin laptop , mana tidaknya Nahee memeluk badannya manja sambil tersenyum  memandang ke arahnya .  Diharapnya Nahee ni  masih normal .😂

" apa yang awak senyum senyum tengok saya , sayangg  ? "   tegur Jimin secara tiba tiba walaupun matanya masih tertumpu ke arah laptopnya . Sampai Terkejut Nahee dibuatnya yelahkan orang tengah berangan tengok cinta hati  fokus buat kerja dari tadi tulah tersenyum senyum  . Jimin tersenyum melihat reaksi Nahee lalu mengucup pipi nahee .

    Selesai sahaja kerjanya , dia menutup laptopnya dan disimpan di atas meja solek . Nahee tetap memerhatikan gerak geri  Jimin sambil tersenyum senyum  . Jimin menoleh ke belakang dan dia masih hairan kenapa Nahee masih melihatnya sambil tersenyum senyum  . Jimin  melihat dirinya di cermin meja solek tapi mukanya baik baik saja . Lalu dia melihat  anggota badannya pun normal sahaja . Tiba tiba  dia meluru untuk melihat seluarnya mana nak tahu dia lupa untuk zipkannya pun sudah tertutup rapi tetapi boleh dilihat bonjolannya kerana saiz 'batang' nya yang boleh tahan besarnya😂 merepek ape jee 😂

     Jimin tidak puas hati dengan Nahee lalu berdiri di hadapan Nahee sambil buat muka serius . Mata Jimin dan Nahee bertemu membuatkan Jimin yang kononnya yang tadi muka serius berubah 360 darjah apabila melihat kecomelan Nahee  .

" awak ni dah kenapa , senyum sorang sorang . Saya takutlah tengok awak ni , dah lah kita dua je dalam bilik . Cakaplah , apa dia . Please please please"  Rayu Jimin . sempat lagi dia buat aegyo untuk memujuk Nahee

  Nahee masih lagi tidak bersuara malah hanya tersenyum lebar . Jimin kemudiannya  ingin membaca air muka Nahee , manalah tahu dia boleh dapat jawapan melalui air muka Nahee . Tidak lama itu Nahee berdiri dan memegang kedua dua belah tangan Jimin . Jimin semakin hairan dengan kelakuan Nahee itu . Tapi  Jimin tidak berfikir yang bukan bukan .

     Mereka berdua bertentangan mata , seolah olah mata mereka sedang berbicara . Kemudian  dengan perlahan lahan Nahee meletakkan tangan Jimin di perutnya . Jimin masih tidak faham apa yang cuba Nahee sampaikan . Jimin tetap cuba untuk mencari jawapan . Nahee  tidak berhenti senyum dan hanya mampu menggelengkan kepalanya melihat Jimin , yang dari tadi inginkan jawapan .

" anak awak ? " kata Nahee dengan ringkas . Setelah mendengar itu , Jimin membeliakkan matanya lalu cepat cepat mengelakkan tangannya dari perut Nahee . Membuatkan , Nahee terkejut .

" anak saya ? Anak kita ? " tanya Jimin untuk kepastian , Nahee mengangguk perlahan.   Perasaannya , bercampur baur melihat reaksi yang diberinya Jimin itu .

    Jimin memandang Nahee dengan wajah terkejutnya .  tidak lama itu  dia tersenyum lebar lalu memeluk Nahee dengan erat sekali. Nahee terkejut dengan tindakan Jimin itu , lalu turut memeluk Jimin . Wajah bahagia mereka tidak dapat disembunyikan lagi . Jimin tidak dapat mengawal senyumnya . Usai berpelukan , Jimin memegang lembut pipi Nahee , perlahan lahan juga dia merapatkan mukanya dengan Nahee , mereka berkucup dengan rakus sehingga menampakkan ' jaw' Jimin yang begitu seksi .

" awak tak marah ? " tanya Nahee kepada Jimin .

"yaaa , buat apa saya nak marah awak . Sedangkan awak mengandungkan anak saya . Anak saya . Saya ayah dia ."  jawab Jimin dengan senyumannya yang masih tidak  lengkang dibibirnya . Jimin lalu  membengkokkan badannya , lalu mencium perut Nahee . Nahee  mengusap lembut kepala Jimin sambil tersenyum , melihat gelagat Jimin .

  Jimin lalu memegang kedua dua belah bahu Nahee dan memberinya pelukkan hangat . Jimin  percaya bahawa Nahee sememangnya mengandungkan anaknya  kerana semasa bersama melakukan hubungan intim  Jimin sengaja tidak memakai kondom . Disebabkan itu juga , dia begitu yakin . Kerana , dia memang berniat mengandungkan Nahee untuk membolehkan Nahee dibawa keluar dari tempat jahanam ini .

" tapi Taehyung dah tahu pasal ni ? " tanya Jimin dengan nada serius . Nahee  hanya menggelengkan kepalanya sebagai jawapan yang ditanya oleh Jimin 

" tak pa , bagus juga kalau dia tak tahu . Kalau dia tahu , mungkin awak dalam bahaya . " kata Jimin lagi . Mereka tidak tahu , bahawa perbualan mereka sememangnya jelas didengari oleh Taehyung  diluar bilik mereka . Taehyung  mengenggam kuat tonjol pintu dengan perasaan dendamnya itu .

---

" Nahee mengandung ? Macam mana boleh . Tak mungkin , tak mungkin " kata Taehyung seorang sendiri sambil berjalan dengan perasaan marahnya .








Tbc

This chap special for jimin nahee . How ? Sweet tak 😄
So .. Hi koranggg ! Lama dah x update 😂 Mesti korang tertunggu tunggu kan hah baik ngaku 😂 so mcm biasa 15 votes ke atas an update .  And author ada berita sedih yang ff ni dh nk abis 😭  tinggal berapa chap je 😭 sokayyy

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now