Chapter 2

1K 95 18
                                    


---

Keesokan hari

Nahee membuka matanya perlahan lahan sambil mengurut kepalanya yang berasa sakit  kesan daripada ubat tidur semalam . Dia melihat sekeliling bilik dan dia mula terkejut  melihat  Taehyung yang sedang mencucuh sepuntung rokok lalu menghembus asap rokok sambil merenung Nahee dengan tajam .

  
Nahee mula menyedari bahawa dirinya hanya ditutupi selimut tebal pada tubuhnya. Dia mula melihat sekitar tempatnya dan dia mula terkejut apabila melihat  pakaiannya bertaburan di bawah katil lalu dengan segera dia mengutip pakaiannya dengan dirinya diliputi selimut tebal agar mengelakkan badannya terdedah  . Taehyung  memerhatikannya dengan senyuman sinis .

"Dah bangun?" Tanya Taehyung lalu memadamkan puntung rokoknya . Nahee masih lagi kelihatan mengutip pakaiannya .

" Taehyung,apa yang awak dah buat pada saya? "  tanya nahee lalu air matanya terjatuh jua . Nahee mula sayu akan lelaki yang dia percaya selama ini mempunyai niat jahat terhadap dirinya .

" apa aku buat? Aku buat apa yang patut dibuatlah . Dengar sini , sayang .  Saya takkan cederakan awak. Sebab awak tu berharga bagi saya." pujuk Taehyung sambil memegang pipi Nahee dengan lembut tetapi di dalam hatinya mempunyai agenda lain terhadap nahee . nahee sudahpun lengkap berpakaian .

" SAYA NAK BALIK" desak Nahee lalu mengambil pakaiannya yang berada di dalam almari dan dia cuba keluar dari tempat itu .  Tetapi perbuatannya terhalang kerana Taehyung sempat menghalangnya dengan kasar . Taehyung merentap tangan Nahee sehingga menyebabkan nahee jatuh di atas katil lalu Taehyung menindih badan nahee .

" KAU JANGAN NAK MENGADA !  KAU YANG  NAK SANGATKAN IKUT AKU SAMPAI SINI !  SEKARANG KAU DAH JADI MILIK AKU! APA YANG AKU SURUH KAU BUAT,KAU KENA BUAT! "  tengking Taehyung lalu menampar kuat pipi nahee dan  menyebabkan air mata Nahee mula menitis deras. Taehyung merentap baju nahee sehingga tiada seutas benang pada tubuh nahee . nahee mula menutupi badannya dengan selimut tebal 

Tuk tuk

Tidak lama itu,bunyi ketukkan bilik kedengaran di bilik tersebut . Taehyung menghampiri pintu  lalu dibukanya . Terlihat seorang lelaki mengenakan cap hitam. Taehyung memberinya untuk  melihat Nahee yang sudahpun berselimut malahan tidak berbaju . Lelaki itu mula  tersenyum dan memberikan duit kepada Taehyung . Selesai mengira duit itu , Taehyung mengambil barangnya lalu melangkah pergi meninggalkan nahee dengan seorang ' Pelanggannya ' di dalam bilik itu tetapi dihalang oleh nahee .

" TAEHYUNG,TOLONG JANGAN BUAT SAYA MACAM NI. TAEHYUNG JEBAL !!  TAEHYUNG , SAYA TAK NAK BUAT KERJA NI."  Rayu Nahee sambil melutut di kaki Taehyung . Taehyung hanya tersenyum sinis lalu dia menepis nahee dengan kasar dan tidak pedulikan jeritan Nahee .

" Enjoy your food." kata Taehyung.

  Lelaki itu mula mendekati Nahee tetapi dielak kasar oleh nahee . Lelaki itu memegang kuat tangan Nahee lalu dia mendekati mukanya dibahagian dada Nahee yang putih itu. Nahee cuba menggelak sekuatnya tapi apakan daya tenaga lelaki tidak dapat dikalahkannya .

  
Bunyi Nahee menangis , menjerit  dan meraung  itu tidak dapat jua menghentikan perbuatan lelaki itu . Nahee mula berserah pada apa  yang akan terjadi kepadanya . Orang yang dia percayakan selama ini sanggup menjualnya demi kesenangan tanpa menghiraukan penderitaannya .

  Tidak lama itu , Nahee ditinggalkan dalam keadaan berbogel . dia mula memeluk lututnya lalu menangis dan mrnjerit dengan kuat persis orang gila . nasibnya kini sudahpun dijadikan sebagai pelacur di kelab yang diuruskan Taehyung .

Taehyung masuk ke dalam bilik sambil membawakan makanan kepada Nahee . dia terlihat Nahee masih lagi diatas katil dan tidak berbaju . Nahee sedar kan adanya Taehyung dibilik itu tetapi dia sengaja mengendahkan taehyung . Taehyung mula duduk di sebelah Nahee sambil menyalakan rokoknya lalu memandang  Nahee . Dia cuba untuk membelai rambut Nahee namun cepat cepat Nahee menggelak .

" Aku ada bawa makanan. Nanti makanlah. Malam nanti , pakai baju yang aku dah sediakan. Kau kena kerja dah malam ni "  kata Taehyung. Dia mula bangun lalu meninggalkan bilik. Sebelum keluar , dia sempat menarik selimut untuk menutupi tubuh putih Nahee itu dan meninggalkan bilik itu dengan segera .  Nahee hanya mampu mengeluarkan air mata derasnya yang membasahi pipi.

Tbc




--

Tunggu next chap tauu 😂 pape pon vote kalau suka 👌 comment dialu - alukan yaa 😂💕

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now