Medya-Çisem
Arkadaşlar kitabın adındaki anlamını ilerki bölümlerde anlayacaksınız. Desteklerinizi esirgemeyin lütfen.💙
"Ah! Bu lanet alarmı yine kim kurdu?" Diye söylenirken ilk boranın böyle bir intikam alabileceği aklıma gelmesiyle "Boraaa!" diye tiz bir sesle bağırırken annemin odama dalmasıyla eş zamanlı olarak sustum, çünkü biliyordum susmazsam annemin beni terlikle at koşturur gibi koşturacağını.
Annem "Ne bağırıyorsun kızım, birşey oldu sandım yüreğim ağzıma geldi" dediğinde kafama balyoz yemiş gibi hissettim. Lanet olasıca alarmı ben kurmuştum. Annemi odadan çıkarmam ve odamın camına yapışıp ilk aşkımı, sevdiğim adamı görmem gerekiyordu. Bu alarmda uyanmam içindi. Beynimi öttüreyim diye içimden geçirirken hızlı olmam gerektiği geldi aklıma. Anneme sıcak ve samimi olduğuna inandığım gülümsememi yüzüme yerleştirirken "Yok birşey anneciğim, endişelenme sadece alarmımı yanlış kurmuşum, izin verirsen uyuyacağım" dediğimde ilk şüpheci gözlerle beni süzdü, daha sonra onaylamaz bir bakış atıp kafasını salladığında göz devirme isteğimi sonraya bıraktım.
Annem sonunda cevap vermeyi akıl etmiş olmalı ki
"peki" dedi ve odamdan çıktı.
Ayak seslerinden anladığım kadarı ile aşağı iniyordu. Hemen yataktan fırladım ve her zaman ki pozisyonumu cama yapışır bir şekilde uyguladım. Henüz uyanmadığını hala kapalı olan perdelerinden anladığımda derin bir oh çektim. Fakat bi... bir dakika Mert odasının perdesini kapatmazdı ki.
Kaşlarım çatık bir şekilde beş dakika düşündüm fakat düşüncelerime cevap bulamadığımdan, sonra düşünmem gerektiğini aklımın bir köşesine not ettim. Hala uykudan dolayı baygın olan bakışlarımı sevdiğim adamın penceresine diktim.
Yaklaşık iki dakika gibi bir zamandan-fakat bana iki yıl gibi gelen zamandan-sonra gözlerimi kırpmadan sevdiğim adama baktım. Gözlerim istemsizce vücudunda gezdiğinde kaşlarım çatıldı.
"Bi...bir dakika...bu adam beni öldürmek mi istiyor!" Diye şaşkınlık,kızgınlık,nedensizce kırgınlık belirten ses tonumla mırıldanarak konuştuğumda aklıma Mertin kaslı vücudunu herhangi bir dişinin görmesi ihtimalini hatırlayarak etrafı süzdüm. Ne şans ki saat 05:30 olduğu için ortada bir dişinin olmadığını görerek rahatladım. Kısa bir süre sonra kaslı ve sert görünümlü sırtını gördüğümde istemsizce derin bir iç çektim. Cennetten bana tadımlık olan bu görüntünün tabiki de tadını çıkartacaktım. Ben sevdiğim adamın kaslı ve sert sırtını hayran hayran seyrettiğim sırada odasında -banyo zannettiğim- bir kapıyı açıp içeriye girdi, ben ise gözlerimi kapattım ve az önceki görüntüleri tekrar gözümün önüne getirip hayal kurduğum sırada bir öküzün odama dalıp öfkeli bir sesle bana bağırdığını duydum. Yavaşca gözlerimi açıp yüzümdeki gülümsememi silip ona iğneleyici bakışlarımı attığım sırada
Bora"Kapatsana lan şu alarmı mal!" Diye bağırdığında kaşlarımı çattım ve
"Git yat yerine deli etme beni" diye bu sefer ben bağırdığımda sabır dilercesine tavana baktı ardından bana bakarak
"Kapat şunu!" Diye tısladı.
Eğilip elimle alarmın düğmesine sertçe vururcasına bastım ve
"Defol git!" Diye bağırdım.
Göz devirip kapıyı kırarcasına çarparak odadan çıktı.
Ben ise alarmı nasıl duymadığımı düşünüyordum, ve bi alarm sesi daha duyduğumda irkilerek düşüncelerimden sıyrıldım. Uyanamam korkusu ile 2 dakika ara ile kurduğum 10 alarmı iptal ettim. Tekrar sevdiğim adamı görme umudu ile cama yapışıp beklemeye başladım, eş zamanlı olarak sevdiğim adam girdi görüş alanıma. Henüz kendimi böyle bir görüntüye hazırlamadığımdan sadece iç çekmekle yetindim. Belindeki siyah bir havluyla aynı renkteki ıslak simsiyah saçları kaslı vücudundan akan suların bir an bana nanik yaptığını ve benim kıskanmama neden olsa da bu saçma düşünceyi kafamdan attım.
Ben bakmaya devam ederken o da dolabına yönelip kıyafetlerini dikkatle inceledikten sonra bir takım çıkarttı. Üstünü giyeceğini anladığımda hızla arkamı döndüm ve eş zamanlı olarak iki elimi yüzüme kapattım. Bir anda odama annemin girdiğini gördüğümde ve dediği şeyleri duyduğumda sevinç dansım ve çığlıklarım odamı doldurdu.Arkadaşlar ilk deneyimim umarım beğenirsiniz yorumlarda düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Vote vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Kedinin Sana Çıktığı Saatlerdeyim
ChickLitÇisemin liseye başladığı ilk yıl okuluna stajer öğretmen olarak gelen Merte olan aşkı ve ilk aşkı olan Mert'in teyzesi sayılacak kadar yakınının oğlu olması ve genç kızın bunu bilmemesi. Mert genç kızın evinin tam karşısındaki evde oturuyor olur. O...