Medya~Yağız
Bu bölüm erken geldii..!
Umarım beğenirsiniz düşüncelerinizi yorumda belirtin lütfen...Vote vermeyi unutmayın..İyi okumalar..😊
Bir heyecan dalgası vücudumda gezinirken annemin sesi ile irkildim.
"Gel Çisemciğim ben kahveleri hazırlarken sen de kekleri hazırla."
Dedi imalı bir ifade ile. Ay..canım annem bozmadı beni, hemen de anladı maşallah leb demeden leblebiyi anlıyor diyordum ki annem kurduğu cümle ile üzerime tonlarca ağırlığındaki buz kütlesini düşmüş gibi oldum.
"diyeceğim ama fırına kek koyduğunu Hatırlamıyorum. Ben pınar teyzen aradığında onun sevdiği tatlıdan yapmıştım." Dedi tekrar imalı ve şüpheci bakışlarla. Annem vurdu ve gol oldu..!!! Hayır.!!bunu demiş olamazdı, bugünki yaşadığım rezilliklerim oscarlık ödüllere layıktı. Ayrıca rezillik kotamı doldurmuştum, ve daha fazla olmaya niyetim yoktu veya vardı zaten batmıştım daha ne kadar batabilirdim ki? Nazik ve kibar bir yüz ifadesi takınmaya çalışarak
"Ben en iyisi üstüme uygun şeyler giyeyim... hemen gelirim."diyim Mert'e baktığımda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını gördüm.utançla annemle pınar teyzeme baktığımda onlarda aynı durumdaydı.hızlı adımlarla merdivenleri yönelik çıktığımda pınar teyzemin
"Çisemcim biraz hızlı ol Mert'le konuşmamız gerek.!!" Dediğini duydum ardından annem mert ve pınar teyzenin kahkahalarını duyduğumda kendime lanet okuyarak odama girdim.aman sakinleşemiyordum yasemini arama fikri geldi aklıma. Hemen telefonumu elime alıp rehberime girdim 'yasemin çiçeğim' yazısını görünce gülümseyip arama tuşuna bastım ilk çalıştı açtığında
"Alo yaseminim.!" Diyecektim ki öküz arkadaşım
"Neredesin kızım ya..!!" Dedi cırtlak bir sesle resmen kükremişti hayvan!
"Kükreme hayvan!" Dediğimde
"Kızım neler neler olduğu...neden okula gelmedin?" Diye sordu sıkılmışcasına
Anlatmak için sabırsızlanıyordum fakat merakım daha çok bastırmıştı, bunun üzerine
"Şimdi sırası değil..sen anlat ne oldu?"
Uzun bir 'of ' çekti
"Her zamanki konu...Arda!"
Dedi son kelimeye vurgu yaparak ben de ofladım. Başka ne olabilirdi ki? Sıkılmıştım artık bu konulardan.
"Ne oldu be?" Dediğimde derin bir nefes alarak başladı konuşmaya
"Arda sınıfa geldi seni sordu."
"Eee" dedim ve telefonu haporlere alarak yatağın üstüne koydum. O anlatırken dolaptan giyecek kıyafetlerimi çıkarıyordum. Bir kot şort ve beyaz salaş bir tişört çıkardım.
Yasemin "Ben de daha gelmişti dedi Ben de daha gelmedi dedim. Arda bana senin adresini falan sordu, ben de söylemeyince ortaya kavga ve tartışma arası bir şey çıktı."dedi ben de bu sırada üzerime kıyafetleri giymiştim ve şu anda da zaten düz olan fakat birkaç yerin kıvırcık olan saçlarımı düzleştiriyordum. Yaseminin anlattıklarına şaşırmamıştım her zaman ki aradaydı yasemin telaşla "Arda geliyor!"dediğinde telefondan bir kaç hışırtı sesi geldi ve ardından Arda'nın sesi kulaklarıma doldu. Anında bir mide bulantısı hissettim artık nefret ediyordum bu davranışlarından dolayı.
"Güzelim neredesin sen?" Dediğinde zaten mide bulantısından dolayı buruşturduğum yüzümü mümkünmüş gibi daha da buruşturdum. güzelim mi demişti o malak bana?
"Bir ben senin güzelin değilim. iki benim nerede olduğumdan sanane..!" Dedim sesimi yükselterek
Arda derin bir soluk aldı ve
"Neredesin diye sordum çisem?" Dedi o da sesini yükseltmişti. Ve dişlerini sıktığına yemin edebilirdim. Sesinden belli oluyordu. Bu biraz Beni korkutuyordu çünkü 2 ders sonra okula gidecektim. Ve arda bunu yanıma bırakmazdı.
"2 ders sonra geleceğim..ayrıca evdeyim"
Arda meraklı ve sinirli bir ses tonu ile
"Neden 2 ders sonra geliyormuşsun?"
Ahh...!!! 'Ağda yapacağım gelmek ister misin?' Demeyi çok isterdim ama bu psikopat gelirdi.
Ofladım "İşim var Arda işim var!" Diye bağırdım ve yatağın üzerindeki telefonu elime alıp yüzüne kapattım.
Korkunun ecele faydası yoktu değil mi?
Saçlarımı da düzleştirdiğimde makyaj olarak gözlerimi ön plana çıkarmak için eyeliner ve rimel kullandım. Dudaklarıma şeftali rengi bir parlatıcı sürdüm. Ve hazırdım.
Tekrar yukarı çıkamazdım. Üstümü değiştirmeyi düşünmüyordum öğretmenlere bahane sunabilirdim çalışma masamın sandalyesinin üzerinde olan çantamı alıp odamdan çıktım. merdivenlerden aşağı inerken mutfak tarafından gelen Mert'in erkeksi sesi kulaklarıma doldu ve hafif eğildiğimde mert görüş açıma girdi.
Telefonla konuştuğunu gördüm ve dediklerini duyduğumda gözlerim yanmaya başladı. Boğazımda bir düğüm olmuştum. Gözlerimden bir damla gözyaşı yanıma doğru yol çizerek aktı.
Mert "annemi almaya geldim. karşı villadakiler tanıdıkmış şimdi oradayım"
Bir süre karşı tarafı dinledi ve
" yavru mu? Ha evet Çisem adında bir kızı var tahminimce benden 2-3 yaş küçük. Şirin bir havası var ama biliyorsun ki ben şirin kızları sevmem ama oynamak için çok güzel bir oyuncak olabilir. Beğenirsem sana da öneririm." Dedi ve ufak bir kahkaha attı. Ben ise gözyaşlarına boğulmuştum. Benim yıllarca sevdiğim toz konduramadığım adam beni tanımadığı halde ilk günden benden sürtük müşüm gibi nasıl bahsedebilirdi? Beni tanımadan nasıl o konuma sokardı? Nasıl arkadaşı ile beni dalga konusu yapardı? Nasıl? Sevdiğim adam sözleriyle nasıl beni bin parçaya bölmüş, kalbimi tuzla buz etmişti? Beni bu kadar mı değersiz görüyordu?
Ah! Çisem bir playboy'dan ne bekliyorsun? Sana ilk görüşte aşık olmasını mı?
İç sesimle uğraşacak halde değildim.
Zar zor merdivenlerin Trabzanlarına tutunarak odama girdim.
Zor tuttuğum hıçkırıklarım kapanın kapanması ile eş zamanlı olarak ağzımdan firar etti. Elimi ağzıma götürerek kendimi susturmaya çalıştım. Susamayınca elimi ısırdım. Böyle Bir süre Ağladıktan sonra sakinleştim. Aşağı inmem gerekiyordu ve beni bu hale görmemeleri gerekiyordu. hele ki Mert'in. Hemen yüzümü yıkadım ve makyajımı tekrar yaptıktan sonra o anlık bilinçsizlik ile yere attığım çantamı yerden aldım ve sahte gülümseme mi yüzüme yerleştirerek aşağı indim. Hemen toparlanabildiğim için kendimi tebrik ettim. Kapının önünde çantamı bıraktım ve bahçeye yöneldim.
"Geldiim!" Dedim inadına şirin ve neşeli bir ses tonuyla
Pınar teyzem gülerek 50 ile sağa tarafına işaret etti
"Gel tatlım, otur"
Gösterdiği yere tedirgin Bir şekilde gittim ve oturdum çünkü diğer yanımda mert vardı ama sonra dedikleri aklıma geldi ve rahat olmaya karar verdim.
Pınar teyzem "mert ile konuşuyordum ben de" dedi ve biraz durduktan sonra devam etti
"Mertciğim sen ne diyorsun? Çisem şirkette stajını tamamlayabilir mi?"
Mert'e baktığımda bana bakıyordu gözlerini gözlerime kenetlediğinde birden heyecan ve tedirginliğin etkisiyle dudağını söyledim ve Mert'in gözleri bu hareketimi bekliyormuşcasına gözlerini dudaklarıma. Kafam ne kadar çevirmek istesem de yapmadım ben onun gözlerine baktım...o benim dudaklarıma.
Bir süre sonra pınar teyze Mert'e sorarcasına ismi ile seslendi
"Mert?"
Mert gözünü birden kaçırdı ve
"He..şey..evet yani Çisem de istiyorsa Aylin'e yardımcı olabilir." Bu hali şaşırma mı neden olmuştu neden gözleri dudaklarımda takılıyordu sürekli? Ben bunu düşünürken mert muzipçe sırıttı ve
"asistanım olmayı ister misin Çisem?"
Diye sorunca birden afalladım fakat ona belli etmemek amacıyla hemen kendimi toplayıp düz bir sesle gözlerinin içine bakarak "Evet" Diyebildim. Benim hakkımda öyle düşünceler olmasaydı belki birlikte bir çok şeye 'Evet' diyebilirdik. Mert ayağa kalktı ve elini sıkmam için uzattı ben de kalkarak uzattığı elini sıktım.
Mert gülümseyerek "O zaman haftaya pazartesi başlayabilirsiniz Çisem hanım"dedi ve elimi sıkmaya devam etti. Ellerimiz öyleyken dediklerine odaklanamıyordum. ufak bir teması ile kızgınlığım unutmuştum. Mert haftaya pazartesi mi demişti? tabii ki de o kadar bekleyemezdim.!!
Ne kadar erken o kadar iyi.
Mert'e bu dediklerini ödetecektim.
Mert'in gülümsemesine karşılık vererek ben de
"Mert bey..Acaba perşembe günü başlayabilir miyim?" Dedim ve dudağımı ısırdım. Biliyordum mertin gözleri dudaklarıma inecekti.
Ve Çisem vurdu gol oldu..!!!
Annem ve ben bugün gol atmalara doyamıyorduk. Mertin gözleri hala dudaklarımdayken müzipçe sırıttı ve
"Tabi, çok sevinirim..sizi şirkette görmeyi çok isterim." Dedi.
Ben kurduğu harika ötesi cümleye takılmadan
"Peki..perşembe günü görüşürüz, Mert bey" Mert ufak bir kahkaha atarak
"Görüşürüz Çisem hanım " dedi
Gülüsü gerçekten çok güzeldi hala Mert'i seviyordum. Sevgim azalmak yerine daha da çoğalıyordu.adamın kendi ağzından duymuştum benle ilgili düşüncelerini. Ama buna rağmen seviyordum, hemde çok. Vazgeçemiyordum. Mert artık vazgeçilmezim olmuştu..Aşıktım.
Ama bu onun benimle eğlenmesine izin vereceğim anlamına gelmiyordu.
Bende oyunu kuralına göre oynayacaktım. Bakalım kim kimin oyuncağı olacak Mert KARAHAN."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Kedinin Sana Çıktığı Saatlerdeyim
Chick-LitÇisemin liseye başladığı ilk yıl okuluna stajer öğretmen olarak gelen Merte olan aşkı ve ilk aşkı olan Mert'in teyzesi sayılacak kadar yakınının oğlu olması ve genç kızın bunu bilmemesi. Mert genç kızın evinin tam karşısındaki evde oturuyor olur. O...