Peatükk 3

621 78 0
                                    

Liisu

Ma seisan klassi ukse taga koos Nickiga ning ootame, et meie juhendaja kohale ilmuks. Ukse taga olev õhkkond oli väga erutatud, kõik tahtsid juba kangesti teada, kuhu nad praktikale pääsevad. Mu telefon värises just sel hetkel, kui ma tahtsin sellest kella vaadata ning enda üllatuseks vaatab mulle sealt vastu sõnum Signelt.

Signe Kallas:
Hei

Liisu Kask:
Hei, kuidas läheb?

Signe Kallas:
Hästi tegelikult
ja sul?

Liisu Kask:
ikka hästi :)

Signe Kallas:
ma olen rase...

Liisu Kask:
ma tean jah, ema juba eile helistas

Signe Kallas:
oh ja sa polegi pahane?

Liisu Kask:
miks peaks? ma olin ise ju 19 kui Tobiase sünnitasin
ja saad siis peagi 18 kui sa peaksid muidugi sünnitama

Signe Kallas:
nu seda ja mu ema on kõvasti endast väljas

Liisu Kask:
seda ma usun
saad sa seal hakkama?

Signe Kallas:
praegu ja
ma lähen tunni aja pärast Markusega kokku saama ja räägin talle
ma oletan, et sa tead juba et Markus on mu poiss

Liisu Kask:
oh, siis sa oled tubli :)
tean ja, ema ajas mu kõigega kurssi

Signe Kallas:
nu ta on kiire

Liisu Kask:
oo, seda ja aga tegelt ka, ma loodan, et sul läheb hästi

Signe Kallas:
seepärast ma sulle kirjutasingi tegelt
on sul mulle näpunäiteid pakuda

Liisu Kask:
hihi, mitte eriti :D
sa ju tead kuidas mul see asi välja kukkus

Signe Kallas:
ja aga ikkagi sul on vähemalt mingi kogemus

Liisu Kask:
nu seda ja
ma arvan et püüa olla rahulik ja ise ei tasu ärrituda
nähtavasti oleks võinud kõik teisiti minna kui ma oleks suutnud ka rahulik olla ja teda mitte süüdistada

Signe Kallas:
tänks

Liisu Kask:
võta heaks
sorry ma pean minema, õps tuli

Signe Kallas:
okei, edu

Liisu Kask:

sulle ka edu
kirjuta mulle, kui saad räägitud


Ma panen telefoni täiesti hääletu peale ning libistan selle laua nurgale, kui ma oma laua taga istet võtan.

"Oled valmis?" uurib Nicki laialt naeratades.

"Mhm," vastan ma vähem entusiastlikumalt kui tema.

Juhendaja alustab oma sisse juhatusega ning me ootame kannatamatult, millal ta lõpuks meie praktika teema ülesse võtab.

"Te olete väga kannatamatud täna, kõik nihelevad, mis jube," itsitab ta," okei okei, ma lõpetan teie piinad," ja tõstab laua peale kaks purki koos paberi siltidega. Silte on purgis viis tükki rohkem, kui meid, et siis pole seda, et viimane, kes tõmbab, sellele ei jää üldse valikut. Teises purgis on ka paberi sildid, üks on teie esimene ja teine teie teine asutus, kuhu te lähete. Nii on meil kergem arvet pidata. Mitte midagi keerulist, eks?" uurib õpetaja, mille peale ma automaatselt pead noogutan.

"Nii Kate, sina tuled esimesena," lausub õpetaja ning nimetatud tüdruk ajab ennast laua tagant püsti. Peale mõnda ootamist saabub ka minu kord, ma ajan ennast püsti ning kõnnin kiiresti klassi ette. Ma sirutan enda käe ette ning haaran purgist esimese lipiku ja harutan selle lahti.

"Walter company," lausun ma ning naeratan Monicale, kel tuli teiseks valikuks täpselt sama firma.

"Nii nii ja su teine valik," lausub juhendaja. Ma sirutan oma käe teise purgi juurde ning tõmban sealt välja järgmise sildi.

"King House," lausun ma.

"Suurepärased kohal alustamiseks," lausub Melany ning ma sammun kiiresti oma koha peale tagasi.

"Mõtle, sa käid enne Walter Companys ära ja siis saad mulle öelda kuidas oli," sosistab Monica kui ma ennast enda koha peale istuma libistan. Ma noogutan ning kirjutan andmed ülesse, mille ma olin koos siltidega saanud.


Peale tunni lõppu kõndisime me koos Monicaga kohviku suunas, et seal omale midagi meelepärast kõhutäiteks vaadata.

"Mis sa arvad, kas sul õnnestub kuskile tööle ka saada w?" uurin ma mõne ajapärast Nicki käest, kui me laua taga istusime.

"Ma loodan, see annaks mulle võimaluse lõpuks enda korter soetada ja ema juurest välja kolida," lausub ta ning võtab oma tassist lonksu.

"Ega minagi ei ütleks ära võimalusest ise endale raha teenida, mitte, et Ashton ses osas kitsi oleks või nii aga enda teenitud raha on ikka enda teenitud," lausun ma ning lasen ennast vastu tooli seljatuge.

"Nujah seda küll, et ikka enda teenitud ja nii, aga ega igaühel ei vea just, et popstaar armub sinusse ära. Ma tean seda isegi - unistasin minagi kunagi, et mõni kuulus laulja minusse ära armub, aga tegelikuses on see suht võimatu," lausub ta kavalat naeratades.

"Aga vaata kuhu see mind viis - me oleme kihluse katkestanud, siis jäin rasedaks, sünnitasin ja siis jäime lapsest ilma, nüüd tahab minuga uuesti abielluda, nu kui nüüd üldse tahab. Meie omavaheline suhe on suht pekkis, aga ikka elame veel ühe katuse all mingi imekombel. Ma ei tea, kuhu see kõik võib nii jõuda," lausun ma ning ohkan raskelt.

"Kuule ega see nüüd nii raske ka pole, te käite koos paari teuraapias - see näitab, et ta ikkagi hoolib sinust, miks muidu ta pingutab," seletab Monica.

"Nujah, küsimus on, kas sellest on meie suhte püsimise nimel piisavalt."


Paari päeva pärast, kui ma oma asju kooli minekuks kokku sätin, heliseb mu telefon. Ekraanilt vaatab mulle vastu armas põselohkudega meesterahvas - Ashton.

"Hei, Liisu!" tervitab ta ettevaatlikult kohe, kui ma ta kõne vastu võtan.

"Hei, Ashton!" vastan ma rahulikult, ning surun paar kirjutusvahendit omale kotti teiste asjade vahele.

"Kuidas sul läheb?" uurib ta juba tunduvalt julgemalt.

"Vaikselt, sätin ennast kooli suunas. Täna on viimane tund ette praktikat," lausun ma.

"Oh, kaua teil praktika ka kestab?"

"Nädal ühes ja teine nädal teises firmas. Ning kes siis teab ehk tahab mõni neist mind palgata pärast seda, kui mul on kursus täielikult lõpenud. See ongi ka selleks mõeldud, et kui meie tärkavat talenti pannakse juba praegu tähele, siis lihtsalt on ju hea, kui keegi tahab sind palgata. Nu ja kui see amet ikkagi pole sulle, siis saad ju selle õpimise lihtsalt pooleli jätta ning midagi muud proovida. Ses suhtes on hea," lõpetan ma oma pika jutu.

"Oh see on tõesti hea, on sul aimu ka millistesse kohtadesse sa juba lähed?"

"Jup, siin nädala alguse poole sai loos tõmmatud, oota kohe ütlen," lausun ma ning otsin kähku vihikust õige koha lahti," esimene nädal on Walter's Company ja teine nädal on King House."

"Oh Ma pole Dexterit terve igaviku näinud, ta on sinu viimase praktika kohas ülemus minu teada, aga ma ei usu, et sa tema juurde lähed," lausus Ashton.

"Ma arvan ka, aga eks näis. Millal te ka tagasi tulete?"

"Mingi paari päeva pärast," vastab ta.

"Okei," vastan ma ning meie vahele saabub vaikus.

"Ma pean minema," lausub Ashton lõpuks ning katkestab meie vahel oleva vaikuse.

"Okei, ilusat tagasi sõitu!"

"Aitäh! Tsau!"

"Tsau!" lausun ma ning lõpetan meie telefoni kõne. 

With YouWhere stories live. Discover now