Peatükk 12

608 70 6
                                    

Ashton


Ma sulgesin autoukse ning astusin kiirel sammul stuudiosse. Kohal oli ainult paar töötajat, nii et tundus ma olin üllataval kombel enne suuremat hulka rahvast jõudnud. See mulle sobib saan selle vajaliku kõne lõpuks ära teha. Ma otsisin telefonist välja Signe numbri ja vajutan helistamisklahvile. Telefon kutsus paar korda enne, kui ta vastu võttis.

"Jah?"

"Tere, kas ma räägin Signe Kallasega?" uurin ma ning võtan diivani peal istet.

"Ei, ma olen ta ema Kätlin," vastab naise hääl. Pekki!

"Kas ma saaksin palun temaga rääkida?" uurin ma.

"Kes helistab?" mõtle Ashton, mõtle!

"Preili Kallas võitis omale luksusliku ilutoodete koti Avonilt ja me sooviks temaga personaalselt kokkuleppida selle kättetoimetamise," lausun ma üritades kõlada veenvalt.

"Mm okei."

"Jah, Signe Kallas kuuleb," lausub tunduvalt särtsakam ja noorem hääl telefonisse.

"Hei, mina Ashton siin," lausun ma.

"Tere," vastab ta.

"Okei, teeme siis võimalikult lihtsad vastused eks? Kas su ema on lähedal?"

"Jah!"

"Mmm, kas sa saad mulle oma poisi numbri saata?"

"Ikka jah."

"Okei aga saada mulle see siis, kustuta sõnum ja kas sa tead millal lennuk läheb?"

"Ei saa, mul on hetkel palju tegemist pakkimisega, kuna sõidan paariks nädalaks Eestist ära," lausub Signe ja ma olen tänulik, et ta nii kaval on.

"See on hea, ma räägin sinu poisiga ja eks näis mis saab, aga mul oleks ta numbrit ruttu vaja saad," sõnan ma ning silmitsen välisust, kust sisse astub parasjagu Luke koos Davidiga. Viipan neile ja keskendun uuesti minu ja Signe vestlusele.

"Mhm, aga ehk räägime siis, kui ma olen tagasi Eesti pinnal, mingi paari nädala pärast," sõnab ta.

"Selge see aga ma lõpetan siis ja saada mulle siis see number eks?"

"Mhm, nägemist!"

"Tsau!" sõnan ma ning lõpetan kõne.

"Hei, Ash, Luke!" hõikab Mikey, kes koos Calumiga just tuppa sisse tulevad. Me tervitame üksteist ning istume siis kes diivanile, kes klaveri taha ja antud juhul mina trummide taha.

"So, mis teoksil?" uurin ma

"Sa tundud kuidagi teistsugune, Ash, räägin parem sina mis juhtus?"uurib Mikey.

Liisu juhtus. "Midagi," mõmisen ma ning võtan trummide pealt pulgad.

"Räägib mees, kelle mõistus on puhta pehme," sõnab Calum.

"Kuule, minuga on kõik korras," turtsatan ma. Kas nad ei võiks seda teemat juba maha matta.

"Ei, no seda ma usun ja, et sinuga on kõik korras aga sa näed teistsugune välja," jätkab Mikey.

"Ah, ma olen täpselt samasugune. Kas te nägite neid ideid, mida eile teile saatsin?" üritan ma teemat muuta kuna see muutub juba naeruväärseks. Mis ajast alates on minu eraelu nende lemmik teema?

"Ja nüüd muudad sa teemat, aga jah ma nägin küll, need olid head ideed," tähendab Luke, kes on olnud suht vaikne enne seda olnud.

"Mis ideid teil on?" uurin ma üritades teemat hoida millegi muu osas peale minu.

With YouWhere stories live. Discover now