Peatükk 14

565 65 6
                                    

Ashton

Ma suudlen Liisut suule ühe korra, siis teist korda, siis kolmandatat korda. Liis mõmiseb mu all, aga vaatamata sellele kaardub ta suu ilusaks naeratuseks. Ma jätan veel ühe musi Liisu põsele ja teen ühe otse suule.

"Tere hommikust, Ash," mõmiseb Liisu ja piilub simade vahelt mind.

"Tere hommikust sullegi," sõnan.

"Selliste hommikutega võib täitsa ära harjuda, kui sind suudlustega äratatakse," lausub Liisu juba natuke rohkem ärkvel olevama häälega.

"Hmmm, mina võin ka nendega täitsa ära harjuda," sõnan ma ja hõõrun enda erektsiooni vastu Liisu puusa.

"Aaash, oled sa ka alles," kaebleb Liisu itsitades.

"Armas, kena..."

"Üleannetu," sõnab ta kavalalt naeratades vastu.

"Mmm, ainult sinu jaoks," sõnan ma ja keeran ennast rohkem Liisu peale.

"Hmm ja millega ma olen selle ära teeninud?" uurib ta suure naeratusega.

"Sellega, et ma olen sinusse meeletult armunud."

"Mina sinusse ka," lausub ta ja tõmbab mind lähemale üheks pikaks suudluseks. Kuidas mu süda küll igakord seda kuuldes sulab.



Lõuna paiku maandun ma järjekordselt stuudios. Meil on seal viimased harjutamised ja ettevalmistused algavaks tuuriks. Idee oli peale uut aastat sõitu minna ja esimesed kontserdid olidki juba Euroopas ja siis saaks sealt otse minna veel Signe pulma, kui poisid nõus on. Ah jaaa, ma tahtsingi nendega seda arutada.

"Mul tuli meelde siin, et tahtsin teie käest midagi küsida."

"Lase tulla, Ash!" ergutab Luke mind.

"Ma siin rääkisin teile ju, et meil see tüdruk külas ja nad tahavad teha pulmad. Liisu lubas neile vajamineva nõusoleku hankida ja nii. Ja mis te arvate, kui me saaks nad mahutada mõnele päevale nii, et me saaks nende pulmas mõned laulud lauda?"

"Idee kohaselt mul pole selle vastu midagi, saakski natuke puhata," sõnab Mikey peale väikest mõttepausi ja sirutab end mõnusalt diivanil pikaks.

"Nagu me praegu teoreetiliselt ei puhkaks," norib Calum Mikey kallal.

"Millal see on?" küsib Luke.

"Ma eile küsisin, et kas neile sobiks näiteks kaheteistkümnes kuupäev ja siis nad vaatasid mind nii üllatunult. Ja kui küsisin, et mis ma ütlesin, siis nad vastasid, et nad tahtsid just selle päeva valida, kuna olid kohtunud esimest korda sel kuupäeval."

"Mikey, see ju siis eriti alguses. Me nagu oleme siis just nagu puhkuselt tulnud," kiusab Calum Mikey't

"Ja aga ma pole ammu pulmas saanud käia," sõnab Mikey särtsakamalt.

"Nagu ma oleks," täheldab Luke.

"Te siis nagu olete nõus?" uurin veel igaksjuhuks.

"Mina olen!" hõikab Mikey, mis ajab meid kõiki itsitama.

"Mina ka! sõnab Luke ja ka Calum nõustub temaga. Mu telefon mu käes hakkab värisema just sel hetkel ja ekraanile ilmub Liisu nimi, mis toob mu näole naeratuse.

"Võta aga vastu," sõnab Luke ja ma naertan talle tänulikult. Ma tõstan telefoni kõrva äärde ja enne, kui ma suudan midagi öelda kostab Liisu erutunud hääl minuni.

"Ma sain selle, ma sain selle kätte see oli nii lebo."

"Mille sa kätte said?" uurin ma segaduses olles.

With YouWhere stories live. Discover now