Weg van deze plek. Weg van alles. Weg van Jakaël... Weg van Jake... Mijn Jake...
Pov Jake
Ze liep weg... bij mij... bij alles...
Ik had haar zojuist mijn verhaal vertelt. Het verhaal dat ik nooit iemand verteld had. Haat ze me nu? Het moest wel. Dit is waarom ik nooit aan mensen vertel hoe iets zit. En wat doe ik nu? Juist ja. Ik jaag mijn mate weg. Ik ben zo diep in gedachten verzonken dat het me bijna ontgaat dat een roedel zwarte wolven richting mijn roedel komt.
Sh*t! Snel mindlink ik Mason. "Mason? Stuur alle vrouwen, kinderen en ouderen de berg op! Rafaël komt langs. En stuur Kailyn nar boven! Ik kom er NU aan."
"Komt in orde alpha" krijg ik al snel als antwoord. Ik begin te rennen en verander linea recta in mijn wolf. Ik ren zo snel als ik kan. Onderweg kom ik allemaal ouderen, vrouwen en kinderen tegen. Ik zie alleen Kailyn nog nergens.
Toch ren ik zo snel als ik kan het dorp in. Ik probeer Kailyn te mindlinken.
"Kailyn?" mindlink ik haar.
"Wat wil je, Jakaël?" antwoord ze. Ik hoor de boosheid en frustratie in haar stem. En ze gebruikt mijn hele naam... geen goed teken.
"Kailyn luister, ik snap dat je boos bent, maar please ga samen met de anderen naar de berg. We krijgen bezoek, en ik wil je hier NIET zien. Begrepen?" Ik zeg het op alpha toon, omdat dit dringend is. Ze kreunt zacht via de mindlink maar zegt uiteindelijk dat ze toch gaat.
"Sorry, ik had het niet op alpha toon moeten zeggen, maar please, stel ze gerust. Zorg dat ze niks doms doen please" zeg ik nu op een vriendelijkere toon.
"Pff, okay. Maar houd me op de hoogte, of laat me mee luisteren via mindlink..." zegt ze aarzelend.
Zuchtend veranderde ik terug in mijn menselijke gedaante. Ik ging zitten op een bankje midde op het plein en wachtte af.
Ik hoorde de eersten al terug veranderen vlak voor het dorp en rook de bekende geur van...Ja ja, je raad het wel... Rafe.
Hij kwam arrogant het dorp in lopen met zijn helft van onze roedel.
"Haa broertje!!" Riep hij, ik bromde wat.
"Och och, wat enthousiast zijn we weer" grinnikte hij.
"Ja goh, 't komt niet iedere dag voor dat je je broer tegen komt, die aan de andere kant van het land woont..." brom ik sarcastisch. "En waarmee kan ik je 'van dienst zijn', grote boze wolf?" Hij grinnikt. En ik ben me er sterk van bewust dat Kailyn nog aanwezig is via de link, en daarom alles kan horen.
"Nou broertje, als je gelijk tot de orde van de dag wilt komen... Ik zoek ene Kailyn Jones." Hij houd me een foto voor van Kailyn. Ik schud langzaam mijn hoofd.
"Die heb ik nog nooit gezien, sorry Rafe," zegbik bedachtzaam.
"Lieg niet tegen mij! Een van mijn verkenners zag haar eergister over de weg hier heen lopen, en dit is het laatste dorp van de weg! Dus doe nietnof dat je van niets weet!" Je kan duidelijk merken dat Rafe een heel erg opvliegend type is. Zeer vervelend af en toe.
"O.k. Misschien weet ik waar ze is. Maar wat dan nog? Waarom zoek je haar?"
"Omdat ik haar niet vertrouw, broertje" ik walg serieus van de minachting waarmee hij me broertje noemt.
"Noem me niet zo!"
"Gast, chill even. Adem even diep in door je neus en uit door je mond" schoot Kailyn me te hulp. Langzaam ontspan ik en doe wat ze zegt. Het helpt, ik voel me rustiger worden.
"Goed en nu ter-" begin ik, maar ik word onderbroken.
"Het kan me niet schelen wat je wilt zeggen Jake, maar ik wil een duel. Als ik win, krijg ik Kailyn en jou helft van de roedel. Als jij wint, laat ik jullie voor altijd met rust..."
☆
TAM TAM TAAAAAM....
Oh owh... een duel... Wie denken jullie dat er zal winnen? Of wie hopen jullie?
Sorry voor dit waarschijnlijk slechte hoofdstuk... school stopt me vol met toetsen iedere dag, EN WE HEBBEN NOG GEEN EENS TOETSWEEK -.-
Save me pleaseeeee or kill me........
Nah doe dat laatste maar niet xD love my life hahaha.Goeddd en nu de serieuze A/N
Ik heb dus deze en komende week al iedere dag minimaal 1 toets, en de week daarna toetsweek. Daarna heb ik een werkweek in berlijn. Dus ik denk niet dat ik zeer actief ben de komende 3 weken. HAAL DIT VERHAAL NIETBUIT JE BIBLIOTHEEK, WANT HET STOPT NIET!!!
Ciao xx Wolfie
JE LEEST
Black or White?
WerewolfKailyn is een normaal meisje met rare dromen. Altijd dezelfde dromen, Twee roedels wolven, Wit en zwart, Goed en slecht, Vechtend, Tegen elkaar, Zal het ooit goed komen? Kan Kailyn het kwaad verdrijven en de vrede doen terug keren? WAARSCHUWING!!! D...