Chapter 2

124 7 18
                                    

Pov Kailyn

Zijn ogen... wow...

Ik was echt sprakeloos over zijn ogen... zo helder blauw... zo koud. Hoe kunnen ogen zo mooi en emotieloos lijken? Oké, nu moest ik dus weten wie dat was. Want zijn ogen zijn prachtig. Langzaa kwam het besef terug dat Mason me alleen gelaten had. Wat betekend dat ik geen idee heb waar ik ben. En dat ik me nu echt kapot erg verveel. Ik ga wel gewoon hier zitten, op de rand van de fontijn, dan kan Mason me terug vinden. Als hij nog komt, 't zal toch wel?

Ik was zo in gedachten verzonken geraakt dat ik niet door had dat Mason en die jongen weer terug kwamen lopen. "Kailyn?" Ik hoorde hem niet dus hij raakte mijn schouder zacht aan. Ik schrok me helemaal wild en viel naar achter. Je hoorde een luide plons en dara lag ik dan. Jawel jawel. In de fontijn. Fijn hoor, not... Mason grinnikte maar die andere jongen keek een beetje appart. Ik snapte zijn blik dus ECHT niet. Dat is wel duidelijk. Ik rolde met mijn ogen en keek Mason geïrriteerd aan. "Uitgelachen?" hij keek me aan met een grote grijns. "H-hm jawel, hehehhe." Ja hoor, daar ging hij weer. Ik rolde voor de 2e keer vandaag met mijn ogen en grinnikte zelf ook zacht. Plots stak de onbekende jongen een hand naar me uit. Ik denk om me omhoog te helpen. Ik pakte dankbaar zijn hand aan en hij trok me met gemak omhoog. Ik wankelde even door de onbekende kracht. Hij keek me recht aan. Ik kon zijn blik niet plaatsen, maar hij was wel echt heel spraakzaam zeg. Pfoe... Opeens begon hij te spreken. "Mijn naam is Jake, aangenaam" hij glimlachte een beetje. "Eh i..ik heet K..Kailyn" stael ik verbouwereerd. Zei hij zojuist iets? Ho stop, even terug... "Mijn naam is Jake, aangenaam" Holy sh*t hij zei echt iets! Al die tijd had hij mijn hand nog niet los gelaten, en ik sond er nu een beetje ongemakkelijk bij. Mijn hand werdt helemaal warm, al snap ik niet waarom. Hij liet mijn hand los toen hij zag dat ik begon te blozen en fluisterde zacht iets in Mason zijn oor. Ik kon niet vestaan wat hij zei, ik was nog te erg in shock. Het klonk een beetje als een grom. Maar ik was ECHT van het padje nu. Hij...hij had me uit de fontijn geholpen, en hij, hij had geproken...en hij had me aangekeken... "Ik ga maar eens. Tot morgen Mason" Jake zei het nu best bot. Wat heeft hij opeens? Ja, geen idee. "Oh oké, tot morgen Jake" zei Mason, zelfs hij was een beetje in de war. "Eh, wat had dat te betekenen Mason? Ik snap het niet helemaal...?" Ik kijk hem vragend aan, maar hij kijkt weg. "We moeten morgen naar school. En, jij hebt kleren nodig. Je kunt hier niet in blijven lopen." Zijn stemming is compleet veranderd. Omgeslagen. Hij lijkt nu: hard, afstandelijk en ja, anders... "Ja, dat klopt wel inderdaad" zeg ik een beetje afwezig. Wat moest ik hier nu weer mee? Ja oké, ik heb nieuwe kleren nodig... Maar sinds ik die Jake ontmoette, is het Mason anders. We zien het morgen wel denk ik. "En, waar gaan we zo snel kleren vandaan halen?" Vraag ik uit het niets, en zo te zien was ook Mason in gedachten verzonken. "Eh, ik zoek thuis wel een paar kleren die ij krap worden. Want de winkels zijn nu dicht. Ik breng ze straks wel langs." ik knikte. "Ja dat is goed. En hoe laat haal je me morgen op voor die gekke school van jullie?" Hij grinnikte. "Zo rond 8 uur? Dan hebben we nog even om je voor te stellen aan mensen" op slag was hij weer compleet ontdooit. Grappig. "Is goed, kun je ook wat onderbroeken mee nemen? Want ja... das ook wel handig hé?" vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Hij grinnikte zacht en gaf me een speels duwtje tegen mijn schouders. "Ja of course, ik zou niet willen dat je morgen zonder ondergoed naar je nieuwe school moet. Haha, da's zo enorm ongemakkelijk hé?" Ik grinnikte.

We liepen terug naar het hotel. Hij zei dat hij met een half uur terug zou zijn met een paar schone kleren. Ik grinnikte. "Aslof dat zo gemakkelijk is. In jongens kleren je eerste schooldag doorstaan" ik grinnikte en hij keek quasi verontwaadigd. "Er is niks mis met jongens kleren hoor!" ik schoot in de lach. "Nee túúrlijk niet" grapte ik sarcastisch. Ik zag zijn gezicht veranderen en was even geschokt. Had hij echt niet door dat ik een grapje maakte? "Hé, gekko, ik zit je maar in de maling te nemen joh! Ik vind jongens kleren wel comfortabel zitten, zeker als ze een beetje oversized zijn" zei ik snel, zijn gezicht klaarde gelukkig weer op en ik glimlachte naar hem. "Mooi, dan ga ik snel even wat kleren ophalen. Tot zo" hij zwaaide en liep toen naar zijn huis toe. Ik liep naar binnen en plofte op de bank. Goh, wat zal ik nu toch eens gaan doen? Ik dommelde langzaam weg en viel in slaap.

Ik heb niet door gehad dat Mason binnen kwam, me op bed legde en toen weer weg is gegaan en de kleren achter liet. Ik werd 's ochtends wakker en merkte dat ik niet meer op de bank zat. Hm, zal Mason me op bed gelegt hebben? Denk het wel. Ik ging recht op zitten en keek rustig de kamer rond. Mijn blik viel op een stapeltje kleren. Er zat een briefje bij...

Lawl hier stopt weer 'n hoofdstuk haha.
Ik heb even hulp nodig. Ik wil namelijk een cast opstellen, en heb een lijst met jongens die ik wel ECHT hot vind. Ik zou graag willen horen welke jullie bij welk karakter vind passen. Heb er op dit moment 1 nodig voor Mason, en 1 voor Jake ;3 Hier komen eerst de karakters van bijde:

Jake: Mysterieus, lief, bezitterig, dapper, en ja... hij heeft heldere blauwe ogen. Dus een typische badboy look :P

Mason: Aardig, vriendelijk, behulpzaam, ook dapper, hij is zegmaar de typische beste vriend qua jongen voor een meisje. Voor Mason dus een jongen met een aardig en schattig gezicht :P

En nu dan de lijst met knappe acteurs:(Ik crush ze allemaal, don't blame xD)
1. Dylan Sprayberry
2. Colton Haynes
3. Cody Christian
4. Ryan Kelley
5. Charlie Carver
6. Michael Johnston
7. Matthew Daddario
8. Harry Shum Jr.
9. Dominic Sherwood
10. Kj Apa
11. Cole Sprouse
12. Tyler Hoechlin
13. Dylan O'Brien
14. Ian Somerhalder

Black or White?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu