EXTRA LANG HOOFSTUKKIE VOOR JULLIE PEOPLE!!!
Pov Kailyn
Er zat een briefje bij...
Ik stond snel op, liep naar de stapel kleren en pakte het briefje.
"Hey Kailyn,
Ik zag dat je in slaap was gevallen op de bank, dus daarom heb ik je maar in bed gelegd. De kleren heb ik hier neer gelegd, zoals je waarschijnlijk wel ziet. En ik kom je halen om 8 uur.
Groetjes Mason"Ik grinnikte. Hij is wel echt lief. Die gekke Mason. Ik keek even op de klok, en schrok me dood. Wow het is al freaking kwart voor acht! Ik pakte snel een blauwe spijkerbroek, een riem, jeetje hij heeft echt overal aan gedacht! SLim. Want deze broek ga ikd us echt niet passen... en een zwarte trui. Oejhh die stof is fijn!
Toen ik aangekleed was, liep ik naar de keuken en smeerde 3 boterhammen. Eén om nu te eten, en twee om mee te nemen. Aangezien ik geen geld had om iets te kopen op school, had ik weinig keus. Snel nam ik een hap van de snee brood en deed de andere twee in een plastic zakje. Al etend deed ik mijn schoenen aan, griste mijn jas van de kapstok en snelde naar beneden. Mason stond al buiten te wachten. Hij grinnikte toen hij me aan zag komen in zijn te grote kleren. "Hey kleintje! Je lijkt nu nog kleiner, omdat je te grote kleren aan hebt haha." Ik gaf hem een klein duwtje en lachte. "Hou op! Ik kan er niks aan doen dat jongens altijd van die grote kleren dragen!" ik keek quasi gekwetst en grinnikte toen hij beledigd keek. "Je trui zit wel echt heel lekker trouwens" ik keek hem dankbaar aan. "Geen dank hoor. Kom, dan gaan we naar school."
Het bleek maar 5 minuten lopen te zijn vanaf het hotel en ik keek mijn ogen uit. "Jeejte, wat een grote school voor zo'n klein dorp!" Ik kon niet anders dan staren. Het is ECHT heel groot.Mason grinnikte en ik gaf hem een klein duwtje. "Wat nou!"
"Nou, je staat the staren naar een freaking school! C'mon, heb je er zo veel zin in?" hij grinnikte weer.
"Ja, nou, nee... eigenlijk niet... " ik keek quasi gekwetst. Toen hij mijn gezicht zag begon hij hard te lachen en ik deed even later hard mee.
"Zullen we de school maar in gaan dan?" Vroeg Mason en trok me zonder op antwoord te wachten mee naar binnen.
Iedereen keek ons aan. En nee, niet echt vriendelijk ofzo...
We liepen de gang door, blijkbaar naar de aula, want na een klein stuk lopen kwamen we inderdad in de aula terecht. Mason sleurde me mee naar een groepje jongens en meisjes achterin. Waar het zo te zien heel gezellig was. Tot ze mij zagen. Toen vielen ze allemaal stil. Ze keken allemaal naar me.
"Hey, guys. Dit is Kailyn. Ze is nieuw en ik moet har zegmaar rondleiden vandaag. Dus blijft ze bij mij." Zei Mason. Oh dat is lief. Ik zou direct al verdwaald zijn door hem, denk ik.
"Mason, kan ik je even spreken? Onder vier ogen graag." Die stem herkende ik direct. Jake was hier. Het was nog niet echt tot me door gedrongen maar hij stond daar, tegen de muur geleund.
"Ja, natuurlijk." Zei Mason snel. "Ik zie je zo Kailyn." Jake zette zich af van de muur en liep samen met Mason weg.
Pov Jake
Toen we de aula uit waren hielden we stil. "Wat doet zij hier?! Ik was ten eerste duidelijk, je moet uit haar buurt blijven." Ik voelde boosheid opkomen. Hoe durft hij een beveel te negeren?
"S..sorry Alpha, maar hoe moet ze anders op school komen? En hoe moet ze anders weten waar ze moet zijn?" vraagt hij. Ik schud vermoeid mijn hoofd. "Prima. Maar na deze week laat je haar met rust. Am I clear?" Mijn boosheid borrelde op. Hij is gewoon... ach laat maar. Er komt een moment dat ze... tsja, wat vind ze eigenlijk van me?
JE LEEST
Black or White?
Manusia SerigalaKailyn is een normaal meisje met rare dromen. Altijd dezelfde dromen, Twee roedels wolven, Wit en zwart, Goed en slecht, Vechtend, Tegen elkaar, Zal het ooit goed komen? Kan Kailyn het kwaad verdrijven en de vrede doen terug keren? WAARSCHUWING!!! D...