2. Bölüm:Biten mucize

752 31 2
                                    

İşte karşınızda yeni bölüm. ♥Herkeze iyi okumalar ♥
★Bölüm şarkımız : cem adrian herkes gider mi?  Bence herkes gitmez peki sizce herkes gider mi? Yorumlarınızı bekliyorum .♡☆
Multide kurtarıcımız ve Melisa ve sarılma anları.
Iyi okumalar vote vermeyi unutmayalım ♥♥

Gözlerimi sımsıkı kapattım açmaya korkuyorum.  Öldüm mü şimdi be  ? Öteki tarafta mıyım canım acımıyor neler oluyor  . Birden sarsılmaya başlıyorum ve bir ses aha kesin öldüm galiptende sesler duyduğuma göre tamamdır . 
"Hey kızım kendine gel!! Çattık ya "
Gözlerimi açmaya başlıyorum . Karşımda bir çift göz.
"Sen kimsin be napıyorsun !"
Ben kahraman senin kahramanınım.
"Bak sen sana kim dedi benim kahramanım ol diye ha kim dedi " diyerek ellerimle göğsüne vurmaya başladım. Ayağa kalktım beyaz elbisem toz olmuş gözlerim kızarmıştı. Sarsak sarsak yürüyordum aptal ya beni kurtarmış mış.... kahramanmış aptal gözyaşlarım artık firar etmişti .. arkama döndüm ve ona doğru koşmaya başladım ahh  aptal niye kurtardın beni ölüm kararı almak basit bir iş mi hele yaşamaya aşıkken ha niye yaptın diye hıçkırarak ağlıyorum hemde beni kurtardığını zanneden çocuğa vuruyordum en sonunda pes ettim ve yere oturdum çocukta benimle birlikte oturdu ve birden bana sarıldı o kadar güçsüzdüm ki onun bana sarılmasını engelleyemiyordum. Yarım saat kadar ona sarıldım ve  kollarında ağladım . En sonunda ağlamam bittiğinde kollarından ayrıldım yüzüne bakarak anlatmaya başladım. "Annem izmirli . Izmir 'in en güzel kızı. En zenginlerinden. Dedem çok zenginmiş bir dayım bir teyzem var . Neyse bak iyi dinle en heyecanlı yeri.  Annem okulda bir çocukla tanışmış cok yakışıklı müzik söyler gitar çalarmış tabi okuda da popüler   annem bu çocuğa aşık olmuş tabi bu çocuk benim babam neyse ..babamda ee izmirin en güzel kızi olan anneme karşı bir şeyler hissediyormuş ve sevgili olmuşlar. Epey zaman sonra dedem yani kötü adam bunu öğrenmiş sonra aksiyonlar aksiyonlar.... babamı kaçırtmış annemi zorla nişanlandırmış karşılığında . Annem o adamla evleneceği gün babam annemi kaçırmış ve istanbula kaçmışlar .  Bir akrabalarına sığınmışlar. Reşit olunca ikisi evlenmişler.. babam bir marangoz dükkanı açmış annem el işi benim aksime iyidir o da siparişler alıyor eve katkı sağlıyor ama fazla değil yani sonra herşey bitti yuvamızı kurduk derken çocukla taçlandıralım demişler fakat ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar bir sonuç alamamışlar doktora gitmişler doktor çocuğunuzun olması bi mucize demişler . Çiftimiz bu seferde bi mucizenin peşinde koşmuşlar ve 6 yıl sonra bir mucize olmuş melisa koymuşlar bu ismi. O kadar neşeli o kadar hayat dolu bir kızmış ... yaşama aşık bir kız. Bir gün arkadaşlarıyla buluşmak için yola çıkmış ve karşıdan karşıya geçerken pat diye bayılmış gözünü hastanede açmış ve doktor ona beyninde tümör olduğunu en son evresinde olduğunu hiçbir tedaviye cevap verilemeyeceğini söylemiş yani anlayacağım mucize yavaş yavaş ölüyormuş. Mucizeler bitmez dimi ? Ama bu mucize bitiyor. Mucize de düşünmüş ve sonunda ailesini hergün hastalığıyla üzeceğine bir gün ölümüyle üzer demiş ve buraya gelmiş . Melisa derin bir nefes aldı ve sesini yükselterek ama aptal biri tarafından alıkoyuldum ama o salak gibi kendine kahraman diyor şimdi söyle kahraman mısın sen  ha !!!! Kahraman olduğunu mu sanıyorsun Melisa ayağa kalktı elleriyle etrafı göstererek bak gerçek dünyadayız masal da değil kahramanlar yalnızca masallarda olur . Anlıyor musun !!!!! YA SUSMA CEVAP VER KAHRAMAN MISIN SENNN !!!!!

-evet kahramanım ben insanların hayatını kurtaran herkes kahramandır sebebi sonucu önemli değil . 
Dedi ve ayağa kalktı. Bir iki adım gitti ve sonra döndü yavaş adımlarla bana doğru geldi burunlarımız nerdeyse değecek o derece yakınımda .
"Ben bu hikayenin kahramanıysam sen aptalısın bu kesin . Sen ne zannediyorsun ki burdan kendini atacaksın annen baban ha kızım uçurumdan atmış kendini ona fazla üzülmeyelim mi diyecek zannediyorsun aksine acı hep aynı kalacak kendin dedin demin 6 yıl sonraki mucizeyim . Hastalığına üzülecekler belki ama hep yanında olacaklar seni terk etmiycekler ama sen korkak gibi onları terk ediyorsun .

kalbim sana emanet (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin