Yeni bölüm huzurlarınızda iyi okumalar.
Vote ve yorumu unutmuyor dimi benim canım okuyucularım:) voteler yağsın o zaman diyelim
☆Bölüm şarkımız Ebru Gündeş =yaparım bilirsin.
Ben kafama koyduğumu yaparım inatçıyımdır yapmassam olmaz peki siz mesaj yada yorumlarınızı bekliyorum.
☆multide melisa nın geceliği
☆ telefonlan çekilen resim
☆öpüşürkenArtık bir sevgilim vardı. İnanamıyordum asıl ilginç olan ise sevgilimi hiç tanımıyorum . El ele bizim eve gidiyorduk beni eve bırakıp kendi evine geçecekmiş. Kendisine ait bir evi varmış . Eve vardığımızda telefon numaralarımızı almayı unutmadık tabi benim telefonum evde ama olsun numaramı ezbere bildiğimden sorun çıkmamıştı. Yanaklarından öptüm ve eve girdim.
Zile bastığımda kızgın suratlı bir anne açtı kapıyı benim annem . Of şimdi ayıkla pirincin taşını ve gözleri üstümde kirli üstüm ne güzel . Annem tam konuşmaya hazırlanıyordu ki. "Canım annem banyomu yapayım temizleneyim yemin ediyorum her şeyi anlatacam ama bi temizleneyim kendime geleyim " başını olur anlamında sallayınca uçarcasına odama gittim . Hemen üstümü çıkarttım havlumu giydim ve banyoya geçtim tabi kıyafetlerımi de kirli sepetine attım .
Engel mi mesafeler aşk yoluna meşk yoluna
Değer mi sebepsizken ayrılığa
Baş koydum ben seninle mutlu aşk yoluna meşk yoluna
Bulurum kaf dağına kaçsanda
Aşıklar anlar benim her halimi sevdiğimi
Dünyada bensiz bırakmam seni
Yalnızlar anlar benim her halimi sevdiğimi
Hayatta terk etmem seni
Yaparım bilirsin
Banyoda çoşmuş şarkı söylüyordum ölecek birisine göre fazla mutluydum ne ?
Deliyim gözü kara deliyim
Yakarım romayıda yakarım ben
Bulurum seni yine bulurum
Olurum yine senin olurum.
Banyom bittiğinde odama geçtim boy aynama bakıp kahkaha attım yatağımın üstüne çıktım elimde tarağım tekrar şarkımı söylemeye başladım deliyim gözü kara deliyim yakarım romayıda yakarım ulan hemen telefonumu elime aldım bu hallerimi video ya çektim ve hakan'a yani sevgilime yolladımGönderilen: kahramanımm♥
Sevgilinin gerçek yüzüyle daha tanışmadın sevgilim bey ;)Hakan
Telefonumun mesaj sesiyle kitabımı yana bıraktım telefonumu elime aldım . Whatsap ı açtım. Melisa dan bir video hemen indirdim. Şarkı söylerken resim atmış. Banyo yapmış olduğu bornozu ve sadrazam sarığı yaptığı havlusundan gayet belliydi. Kahkahalarla videoyu tekrar ve tekrar izledim.
Gönderilen : sevgilim hanım;)
Üstünüzü giyseniz iyi edersiniz sevgilim olan hanımefendi hasta olmanızı hiç istemeyiz dimi (bu arada sesin çok güzel :))
Diyip yolladımMelisa 'dan devam
Oturmuş mal gibi sırıtıyordum telefonuma mesaj sesi gelince koşarak açtım mesajı okuduğumda kahkaha attım . Demek sesim güzelmiş ha kırk yılın yalanı . :) ilk önce kilot sütyen ve atletimi giydim sonra adidas eşorfmanlarımı giydim . Ve saç kurutmamı düzleştiricimi tarağımı alıp banyoya gittim . Banyoda da işimi hallettikten sonra saçlarımı at kuyruğu yaptım hemen telefonumu elime alıp ayna selfisi yaptım ve hakana attım.
Gönderilen:kahramanımm♥
Oldumu şimdi çakma kahraman :)
Gönderen:kahramanımm♥
Aferin benim sevgilime .♡♡
Gülümsedim ve asıl her şey şimdi başlıyordu. Anneme ne diycektim. Of of sessiz sessiz odama gideyim ve sonra yatıp uyuyayım en iyisi annemde yarın unutur her şeyi.. kapıyı sessiz bir şekilde açtım ve adımı mı attım ki "nereye böyle kaçak ?" Ve bam anneme yakalandım zaten ne zaman kaçabildim ki. Şirin bir ifadeyle arkamı döndüm ve elimdekileri gösterip "bunları odama koyup geliyorum annem "dedim artık ne kadar yerse . Ifadesinden ödün vermeyen annem "hemen " dedi ve bana kıçını dönüp gitti . Yemin ediyorum tümörden değil ama stresten ölebilirim.
Eşyalarımı odama bıraktım aynada üstüme başıma baktım . 3 ihlas 1 fatiha okudum ve ellerimi yüzüme sürdüm Allah'ım sen annemin cezalarından beni koru yarabbim amin dedim ve içeri annemin yanına gittim. Koltuğa oturdum . Üçlü koltukta ben oturuyordum. Tekli koltukta annem. Bacak bacak üstüne attı ve başladı haydi bismillah gazamız mübarek ola!?.
-bu sabah erkenden nereye gittin?!.
- dışarıya gi..gittim anne.
-konum ver
-manolya kafeye
Herzaman gittiğim kafe olduğu için onu söyledim
-neden o kadar erken gittin ve bize sormadın. Zaten bugünlerde bi tuhaflık var sende yavrum bir sıkıntın mı var söyle bana
- şey bizim grup ödevi var erkenden yetiştirelim dedik ıhm o yüzden ve sıkıntım yok anne . .
Annem tek kaşını havaya kaldırarak
-gerçekten anne sıkıntım filan yok .
Dedim derin bir nefes alarak "pekâlâ bu seferlik senin dediğin gibi olsun ama bu haftasonu maalesef dışarı çıkmak yok! Dedi
-ama annee üniversiteye gidiyorum ben çocuk değilim ki artık .
- itiraz kabul etmiyorum küçükhanım ha eğer itiraz ediyorsan babana söyleyelim bu konuyu o belirlesin cezanı ha
-şantaj bu ama itiraz ediyorum hakim bey . Annemde bir yumuşama belirtisi göremeyince of peki tamam odama gidebilir miyim dedim
-elbette diyince odama gittim .telefonuma mesaj gelince açıp baktım mesaj hakan dan dı
Gönderen:kahramanımm♥
Bornozlu seksi kız nasıllarmış?;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalbim sana emanet (tamamlandı)
ChickLitmelisa arkadaşlarla buluşmak için evden çıktığın gözleri kararır ve bayılır hastahane de beyninde tümör olduğunu öğrenir ölümün onun için kurtuluş olduğunu düşünür ve kendini uçurum kenarımda bulur. o anda güçlü kollar tarafından çekilir. gözlerini...