4. Bölüm : gamzende uyut beni

378 23 1
                                    

Bölüm şarkısı:fundyy gamzende uyut beni.. of çok iddialı .
Multimizde
☆melisa
☆hakan
☆hakanın giydikleri
☆melisa nın giydikleri ve taktıkları ve saçı
☆hakanın arabası
☆ hakanın melisayı kucakladığı an

Masada çatal bıçak sesleri. Aile kahvaltısı... aklıma dün gece geliyor ve yüzüm kızarıyor... yapmam dediğim şeyleri yaptım. Pişman mıyım? Bilmiyorum ama galiba pişman değilim. Kahvaltımı bitirince annemle babama bakıp afiyet olsun dedim ve odama doğru yol aldım hazırlanmalı ve üniversiteme gitmeliydim . Acaba okulumu bitirecek kadar çok yaşayabilecek miydim ? Allah "ın sen yardım et. Bu hastalıktan şifa bekleyen herkeze şifa ver yarabbim (amin) . Banyoya gittim duşumu aldım dişlerimi fırçaladım . Odama gittim ilk kendimi güzelce kuruladım atlet kilot ve sütyenimi giydim . Sonra dolabımı açtım dolabımla uzun süre bakıştıktan sonra çiçekli elbisemi (dizlerimden dört parmak yukarda ) giydim . Saçlarımı taradım ve ortadan ikiye ayırdım ve yanlardan topladım . Takı olarak bir saat , her parmağıma yüzük , 8-10 tane bileklik takıları seviyordum ne yapayım . Makyaz en zor olan kapatıcı sürdüm sonra rimel ve parlatıcı sürdüm parfümde sıktım tamam tos pembe topuklu ayakkabılarımıda giydim. Yandan askılı beyaz çantamıda elime aldım ve  . Salona gittim annem ile babamı koltukta haber izlerken gördüm ben çıkıyorum diye bağırdım . ALLAH'A EMANET kızım diye bağırdılar kapıyı kapattım. Dışarıda gördüklerime selam veriyordum mahallemi seviyorum ya iyiki bu mahalledeyim . Birden telefonuma mesaj geldi. Telefonumu elime aldım ve whatsapı açtı ah tabi ya .
Gönderen:kahramanımm♥
Günaydın sevgilim♡
Mesajı okuduğumda gülümsemem genişledi. Hemen cevap olarak
Gönderilen:kahramanımm♥
Ohhoo beyfendi bize gün çoktan aydı okul yolunda tabi siz nerden bileceksiniz dimi .¡♥
Kahkahamı koyuverdim . Ilerlerken birden başıma keskin bir ağrı girdi. Ah! hemen kaldırıma çöktüm geçen insanlar bana bakıyor biride yanıma gelip iyi misin? Demiyorlar tüüü size  be insanlık benden önce ölmüş ve kırklanmış ki unutulmuş . Ah neyse başım fena halde ağrıyor. Hemen telefonumu elime aldım.
Gönderilen:kahramanımm♥
Hakan başım çok kötü yardım et bizim ordaki caddede kaldırımdayım. Acele et nolur dayanamıyorum. !!
Diye mesaj attım . Ah melisa sakin ol derin bir nefes al mutlu bir anını düşün ah başım izin vermiyor hiçbirşey düşünmeme . 5 veya 6 dakika sonra bir araba önümde dursu ve tüm yakışıklılığıyla sevgilim arabadan indi lan bu bu kadar zengin mi ? Vay anasını ahh başım. Midem de bulanıyor öğ!. Hemen yanıma geldi sevdiceğim . Melisam iyi misin . ! Yanıma çökmüştü 3 günlük yarim♡
"Hayır Hakan kötüyüm . Yardım et nolur. "
Tamam birtanem iyi olacaksın korkma . Dedi beni kucakladı ve kaldırdı ellerimi boynuna doladım. Beni arabaya bindirdi. Emnoyet kemerimi bağladı kapımı kapattı ve sokak başındaki büfeye ilerlemeye başladı. Ah tipini yediğim valla sevgilim çok taştı hele bir giymiş ağa çocuğu olsun o kadar . Lacivert kot pantolon beyaz tişört tişörtün alttan kaslar . Ayakkabı olarak lacivert bir ayakkabı.. ahh başım yerimde rahatsızca kıpırdanıyordum. Birden kapı açıldı gelen Aşktı . Su almıştı pet şişenin kapağını açtı ve suyu bana verdi bir iki yudum içtim . Midem daha kötü olmuştu hemen kemerimi açtım ve belediyenin çimlere basmayın dediği yere ilerledim çimlere çöktüm öğürüyordum bayılacak gibiydi etraf dönüyordu hakan arkamda duruyor saçlarımı arkaya doğru topluyordu. Ağlamak istiyordum düştüğüm bu duruma rezilliğime adalete dünyaya herşeye ağlamak istiyordum ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Hakan beni kendine çekip bana sarıldı geçecek birtanem söz veriyorum geçecek hadi hastaneye gidelim . Başımı hızla hayır anlamında salladım . Kısık sesle"sonuç belli zaten ölüm gitmeye gerek yok " dedim en umutsuz sesimle "neden öyle diyorsun meleğim tıp bu kadar gelişmişken belki amerikada falan ameliyat çözümü filan vardır" var zaten dedim . Ama riskli o masadan kalkmam imkansız gibi bir şey . Tedavi sürem geçmiş zaten  ... lütfen dedi. Gidelim ben konuşayım ağayım kızım ben senin tedavin olmalı mutlaka . Kıkırdadım çakma ağa seni. Gülerek sende hanımağa olacaksın.  Hıhı tabi dedim sağ kalırsam neden olmasın neyse götür artık beni burdan lütfen dedim . Hemen kucaklayıp arabaya götürdü torpido gözünden ıslak mendil aldı ve elimi yüzümü sildi. İğrenmiyor muydu? Diye düşünemden edemedim  . Kendiside şofòr koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı.

kalbim sana emanet (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin