Yeni kurgularım kafamda şekillenirken bu kurgum gittikçe finale yaklaşıyor. Net bölüm kafamda yok yani şu bölüm final olacak diyordum ama şimdi diyemiyorum. Neyse görecez... Takipte kalın.. 😘😘
Bölüm şarkısı: koray avcı:senin için değer
Multimedia :lokum hakan melisa❤️Bugün büyük gündü bebek yapacaktık...
Tabi Hakan 'İn bundan haberi yok. Olsun onun sadece spermine ihtiyacım var. Küçük bi detay. Of lütfen bi sonuç alayım Allah' ım bebeğim olsun. Vaktim daralıyor. Bebeğimin olması lazım.. Evet belkide bebeğim beni hiç affetmeyecek onu annesiz bi dünyaya getirdiğim için ama onu çok seven bi babası olacak.. Anneannesi dedesi... Hem o çok güçlü bi birey olacak. İnsanlara sevgiyi öğretecek...Düşüncelerle yataktan kalktım. Beyaz bilekten pantolon ve mavi tişört giydim. Parmak arası terlik giydim. Saçlarımı balık sırtı ördüm....
Televizyon odasına gittim. Magazin programı vardı izlemeye başladım... Sıkıldığımı anladım. Kitap okumaya karar verdim. Hızla kütüphaneye gittim. Hakan ın şirin kütüphanesi vardı ordan dikkatimi çeken "uçurtma avcısını" alıp okumaya başladım...
Kitabımın yarısına gelmiştim ki kapı çaldı. Kapıyı açtığımda barınaktan geldiklerini söylediler. Aslında bu eve teslim Hakan İn işiydi. Köpeğimize yuva filan alacağımızı söyleyince ve barınak sahibi arkadaşı olunca onlar getirdi köpeğimizi. Köpeğimiz eve girince gözlerim doldu bu yavru bizimdi artık. O da ne toparlıyor muydu o? Köpeğimizi getiren adama dönerek neden topallıyor o dedim?
Adam şaşkınca bana bakarak karışıklık mı oldu
Yoo hayır yani biz belli bi köpek şeçmedik ben sadece hikayesini merak ettim..
Benim de bildiğim kadarıyla araba kazası. Patisi tekerleğin altında kalmış sahibi de topal köpek istememiş..
Gerizekalı! Aa şey pardon
Yoo önemli değil. Daha fazla şeyler hak ediyor bu insanlar.
Haklısınız ben tekrar teşekkür ederim. Halim Beye selamlar lütfen
Başüstüne iyi günler..
Kapıyı kapattığımda minik yaralı Köpeğimize baktım gözlerindeki yaşlar içimi yakıyordu. Ama onu iyileştirecektim. Bacağına bişey yapamazsam bile ruhunu iyileştirecektim..
Köpeğimizin yanına gittim sarıldım ona öptüm sevdim.. Aç mıydı acaba? Of ne yapayım diye düşünürken veterinere gitmek geldi aklıma ama ilk Hakan ı aramalıydım ve yavrumuzun geldiğini söylemeliyim. Köpeğimle benim resmimi çektim ve hakana attım...
Kocam🌺
Senin kadar olamazsa da tatlı bi bebek...Evet çoookkk tatlı. Ama veterinere götürmem gerekiyor.
Kocam🌺
Hasta mı?Ah hayır. Sadece biraz bilgim olsun.
Kocam🌺
Tamam o zaman sana yer bildirimi göndereyim oraya gel. Bende oraya gidiyorum.Tamamdır.. 😘😘😘
Hızla odamıza gittim Çantamı aldım parfümümü sıktım. Birazcık da makyaj yaptım. Köpeğime tasmasını taktım. Ve yavaşça yürümeye başladık malum köpeğim topallıyordu.
Taksiye bindiğimde Hakan İn gönderdiği konumu taksiciye verdik köpeğim Kucağımdaydı o kadar mahzundu ki..
Başını okşaya okşaya kliniğe gelmiştik ücreti ödeyip indik. Daha Köpeğimize isim bulamamıştık.
Hakan ı gördüğümde yanımıza geldi beni alnımdan Köpeğimizi alnından optü ve veterinere gittik.Veterinerden çıktığımızda bizi idare edecek kadar bilgi sahibi olmuştuk. Evinize geldiğimizde Köpeğimizi yere bıraktık. Ona tuvalet eğitimi verilmişti. O yüzden rahatsız yeri işer diye korkum yoktu. Ben ellerimi yıkayıp mutfağa yemek yapmaya koyuldum.. Bugün ki menümüz tarhana çorbası mantı ve tatlı olarak cheescake...
Tabi hepsi hazır. 😒 daha ellerimle yapacak seviyeye ulaşamadım daha.
Köpeğimizin ismini bulmuştuk "lokum" ve Köpeğimizde bu ismi çok beğendi yani umarım. Ama ona lokum dediğimizde havlıyarak bize tepki verdi. Bizde ismi beğendiğine yorduk..Yemeğimizi yedikten sonra bebek çalışmalarına başlamalıydık hemen odaya gittim duşumu aldım losyonlarımı sürdüm geceliğimi giydim. Saçlarımı güzelce dağınık yaptım. Çıplak adımlarla aşağıya indim. Hakan televizyon karşısında oturmuş dosyalara bakıyordu. Hemen yanına gittim ve kucağına oturdum. Bebek çalışmaları başlasın n..... 🙈 🙉 🙊
Uyandığımda kocamın beni izlediğini gördüm. Gülümseyerek doğruldum ve dudaklarına öpücük kondurdum. Hakan da uyanınca tekrar ona kur yapmaya başladım. Şu aralar biraz fazla birlikte olmalıydık ki Hakan buna dünden razı. Hemen beni öpmeye başladı. Ve tekrardan bulutların üstündeydik....
Hakan ı nihayet işe yolladığımda koltuğa gittim. Fazla iş yapmak yok yorulmak yok. Stres yok.. Abur cubur yok... Ah bebeğim senin için neler yapıyorum... Allah ım sen bana ve isteyen herkese nasip et. Amin.. Lokum yanıma geldi iyiki vardı.. Yoksa benim bu can sıkıntım ne olacaktı hemen fotoğraf çektim ve instaya attım
"💞 lokummm💞"
Beğeniler ve yorumlar yağarken telefonu kapatıp sehpaya koydum. Lokumu okşarken gözlerimi kapattım.Gözlerimi açtığımda lokum göğsümde uyumuştu başına öpücük koydum ve ayağa kalktım. Yemek yapmalıydım. Bu akşamda çizelgede işaretlenmişti. Mutfağa giderek Tarhana çorbası bulgur pilavı ve kadayıflı muhallebi yapmaya koyuldum....
İşim bittiğinde sandalyeye oturdum fazla ayakta kalmıştım bişey olmazdı inşallah..
Hakan İn gelmesine az zaman kala sofrayı kurdum. Kapı çalınca kapıyı açtım. Hakanı öperk içeri aldım. Anında karşılık vermişti.Yemeklerimizi yedikten sonra. Sofrayı topladık.. Ve ben yavaş yavaş hakan a sırnaşmaya başladım. Hakan bu isteğime anında karşılık verdi. Dudaklarımdan öpmeye başladı. Geri çekildiğinde fısıltı halinde bu aralar beni fazla mı istiyorsun sen? Dedi sesindeki muziplik utandırırken beni kocamı özleyemem mi?..
Kocan ölsün sana der demez beni kucaklayıp odamıza getirdi.... Bulutların üstü bizi bekler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kalbim sana emanet (tamamlandı)
ChickLitmelisa arkadaşlarla buluşmak için evden çıktığın gözleri kararır ve bayılır hastahane de beyninde tümör olduğunu öğrenir ölümün onun için kurtuluş olduğunu düşünür ve kendini uçurum kenarımda bulur. o anda güçlü kollar tarafından çekilir. gözlerini...