12.Bölüm: Eski Karın

274 20 0
                                    

Evett bölümünüz geldi.
Hikayemiz tam gaz devam ediyor.
Sizce Melisa hamile kalabilecek mi?
Ailesi ile barışabilecek mi? Babası ve annesi onu affeder mi?
Bakalım...

Bölüm şarkısı : candan erçetin:yalan

1 hafta sonra

Regl olmuşum...hamile değilim... Olmuyor.. Bebeğim olmuyor.... Ne yapacağımı bilmez halde kendi kendine konuşuyordum.. Artık pes ettim.. Bu stres beni daha da yorarken üzüntüsü daha bitkin hale getirmişti beni. İsyan edemem... Ne kadar çabalasam da bebeğim olmuyordu. Sabah sancı ile uyandım tuvalete gittiğimde Regl olduğumu gördüm.. Hakan a benden kalan tek şey Lokum du. O beni hatırlatır.. Güzel yavrum..

Yorgun bi şekilde yatağıma gittim hakan çoktan işe gitmişti. Hızla pikeyi üstüme çektim lokum da topallayarak yanıma gelmişti öperek kucağıma aldım. Ve derin uykuya daldım...

Uyandığımda lokum yanımda yoktu. Yerimden kalktım. Artık hayata dair umudum yoktu. Ölümü bekleyen insandım...

Telefonumu elime aldım. Hakan mesaj atmıştı. "akşama yemek yapma prenses baş başa yemeğe gidelim.. Özledim?!"

Dudağımda yamuk gülüş oluştu. En karanlık zamanlarımı beyaza çevirmeye çalışan adam... Ama bitti aşkım... Umudum,inamcım bitti.. Bi bebeğimiz bile yok olmuyor... Gözlerimi hızla sildim. Banyoya gidip hızlı bi duş aldım. Kırmızı saten elbisemi giydim askılı güzel bi elbise.. Alttan siyah siteletto mu giydim makyajımı yaptım saçımı yaptım hazırdım..  Lokumu da kucağıma aldım ve salona geçtim hakan birazdan burda olurdu ki korna sesini duymamla adımlarımı kapıya yönelttin. Hakan arabaya yaslanmış ağzında seksi bi gülüş ah diye sesli nefes verdim bu adam benim kocam... Benimdi.. Gülerek ona doğru gittim. Belimi sardı dudaklarıma ufak bi öpücük koydu. Kapımı açtı gülümseyerek karşılık verdim. Arabaya binip kemerimi taktım. Hakan da hızla arabaya bindi. Kemerini taktı ve sürmeye başladı.

Sıkılınca müzik açtım. Mırıldanarak söylemeye başladım. Hakan bana baktı ve gülümseyerek önüne döndü. Bende ona gülümsedim seviyordum bu adamı. Kötü şeyler aklıma gelmesin diye müziğin sesini biraz daha açtım. Lokum um kucağımda olan biteni anlamaya çalışıyor gibiydi. Hemen ekime telefonu aldım ve resmimizi çektim ve sosyal medyaya attım. "özel akşam 😉" 
Anında beğenmeler ve yorumlar gelmeye başlamıştı. Gülümseyerek arkama yaslandım telefonumun internetini kapattım. Sonradan bakardım. Şuan kocama vermeliydim kendimi.

Geldiğimiz yer şık bi restoranttı. Güzel bi akşam yemeği.. Çok iyi olmuştu... Düşünceli kocam... Şu günlerde bebek mevzusu beni derinden etkilemişti hem ruhen hem fiziken.. Düşüncelerimi bir kenara atıp. Kapımı açmış ve elini uzatmış eşime elimi verdim ve arabadan indim lokumumla. Hakan arabayı valeye teslim etmişti. Hakana dönüp dudağına uzun bi öpücük bıraktım. "seni seviyorum koca adam" dedim bunun devamını gece istiyorum sevgilim.. Kıkırdayarak Regl ım dedim. Hımm o zaman bir hafta beklememiz gerek ha olsun güzel şeyler beklenmeye değer sevgilim..  Kocaman gülümseyerek hadi koca adam biraz daha kur yapmaya devam edersen.. Hıı ne olacakmış.. Bilmem artık orasını da o zaman düşünürüm çünkü açım içimde aç bi canavar var sanki. Ve o canavar biraz daha aç kalırsa seni yiyecek. Hakan kocaman bir kahkaha attı bak sen. O zaman o canavarı doyuralım çünkü sevgilim bu yakışıklılığın yok olmasını kimse istemez dimi. Ya ya ne demezsin aman Allah korusun yok olursun filan korkuyorum yakında UNESCO seni koruma altına alacak. Hakan tekrar içimi titretecek bi kahkaha attı. Restoranta geldiğimizde masamıza aldılar. Siparişlerimizi hemen verdik çok açtım. Şu son zamanlardaki halsizlik ve uyku durumu beni çok yoruyordu. Bebeğim olmadığı içindi bu durum ama artık toparlanmalıydım dimi kocamla geçireceğim az zaman kalmıştı. 1 yıldan azdı belki de ömrüm. Artık kendimi toparlamalıyım kocama tüm sevgini vermeliydim.

kalbim sana emanet (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin