14.bölüm:unutmaya çalışıyorum

252 20 1
                                    

Aşıklarımıza  nazar mı değdi?
Barışma olacak mı?
Yoksa boşanma mı olacak?
Büyük aşkın ömrü buraya kadar mıydı?
Yeni bölümde alabilecek miyiz cevabını.

Bölüm şarkısı:  aleyna tilki :dipsiz kuyum

Ne olacaktı şimdi. Tek başıma bilmediğim bir yerde hasta ve hamile halimle ne yapardım? Hakan a çok kırgındım birden bire hayatım mahvolmuştu ailem dağılmıştı. Anne babamı da arayamazdım. Hakan ı odadan kovmuştum. Bende yokum demiştim ona. Ama gerçekten yok olabilir miydim? Bundan emin değilim. Kapı açıldığında içeri hakan geldi. Sandalye alıp yanıma oturdu.

Özür dilerim. Seni bilmediğin yerde tek bırakmamalıydım

Evet ama bıraktın.

Melisa sen benim ailemsin. Beni bırakma. Ölürüm.

Gözlerimden yaş düşerken. Ölme diye fısıldadım. Bebeğimin sana ihtiyacı var.

Bebeğimizin bize ihtiyacı var.

Hakan

Melisa

Yorgunum.

Bende.. Ölüyorum melisa. Kalbim yorgun.

Git Hakan dinlen iyi ol.

Gidemem.

Git.

Dışarıdayım. Bişey olunca çağır.

Yanıt vermedim. Gözlerimi kapattım. Derin bir uykuya ihtiyacım vardı.

Ağzımda iğrenç bi tatla uyandım. Kusacaktım. Hakan ı görünce kaşlarım çatılmıştı. Burada uyumuştu. Sinirlenmeye sonraya bırakıp kalkmaya çalıştım. Hakan hemen ağzıma doğru bi kap tuttu. İğrençti ama yapacak bişey yoktu. Her yerim ağrırken kalkamazdım ve Hakan da beni taşıyamazdı benim için sıkıntı olurdu her yerim morluk içinde. Kusup rahatladığımda elim karnıma gitti mutlu oldum bebeğimin varlığı benim için her şeye bedeldi. Hakan ıslak mendille ağzımı sildi. Teşekkür ettim.

Ne zaman çıkarım burdan evime gitmek istiyorum.

Yarın işlemleri yaparım tedavinin evde devam edebilir.

Güzel olur. Hastane beni boğdu.

Tamam ben doktorunla konuşup işlemleri başlatayım.

Hakan çıkış işlemlerini halletmeye giderken bende gözlerimi kapattım. Kendimi yorgun hissediyordum hastalık ve bebek beni iyice yordu. Bundan sonra ne olacak? Hakan ı affedebilecek miyim? Bilmiyorum. Şuan düşünmek istediğim tek şey bebeğimin sağlığı..

Taksiye binerken evimi özlediğimi hissettim artık bu şehirden gitmek istiyordum.

Hakan

Efendim bitanem

Ne zaman döneceğiz ben evimi özledim.

Sen biraz daha toparlan birde benim halletmem gereken işlerim var. Ondan sonra gideriz..

Tamam da ne işi bu?

Boşver sen iyi ol yeter.

Bir şey demeden önüme döndüm otele geldiğimizde taksinin parasını ödedik hakan beni kucağına aldı ve odamıza gittik.

Hakan a yanımda yatmanı istemiyorum şu koltukta yat.

Tamam sen nasıl istersen öyle olsun.

Banyo yapmalıydım ama hakan dan isteyemezdim. Keşke annem olsa burda
Gözlerim dolarken ağlamaya başladım.

Hakan hızla yanıma gelip

kalbim sana emanet (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin