Nemám už vůbec tušení jak a proč se to stalo. Ale dělo se to. Tam v tu dobu. V podpalubí Interceptoru.
Ležel jsem v jednom z pokojů dole na posteli a před sebou na boku čelem ke mně ležel komodor, teď už tedy admirál Norrington, který mi odspoda nahoru a zpátky hladil boky, v oblasti mezi hrudí a pánví. Sténal jsem potichu do jeho úst, jen tak jemně, dokud se k jeho rukám nepřidaly další dvě zezadu, které mi hladili oblast podstatně níže. Ten muž za mnou byl Jack Sparrow.
Ano, ležel jsem mezi svým tak věrným služebníkem a vzadu za mnou si se mnou hrál jeden z nejhorších pirátů vůbec. Nenáviděl jsem ho, ale jeho doteky mě vždycky dokázaly rozpálit. U Norringtona to bylo samozřejmostí. Nejdřív mě Norrington líbal rty na rty, občas se odvážil vložit mi do úst jazyk, příležitostně, pokud jsem je otevřel kvůli sténání. Sparrow mi spíše olizoval zátylek jako pes. Neskutečně příjemné. Pak jsem ale všechny čtyři ruce ucítil v oblasti své pánve a začervenal jsem se. "Hej, dej si zpátečku, je můj..." "Odjakživa to byl a je můj...nadřízený." "Mně je podřízenej...trumfni to."
Chtěl jsem sám mluvit, ale nemohl jsem z nich přestat sténat, když se pustili z každé strany do mé pánve. Nejdřív mi Norrington rozepl kalhoty které stáhl dolů do poloviny mých stehen, zavrněl přes mé rty a přejel mi od kořene k žaludu. Nenáviděl jsem svou délku, proto jsem byl rád, že je Norrington vepředu. Tomu to bylo jedno. Ale Sparrow by mě neustále škádlil, což já nenávidím. Ten se naopak pustil do mého zadku a začal ho hladit konečky svých prstů. Zachvěl jsem se a stiskl admirálovi jeho ramena. "A-ah...bože, Jacku, dělejte něco konečně." vydechl jsem nervózně což jsem neměl, jelikož do mě celkem bolestivě přirazil rovnou třemi prsty. "Bože!" Norrington si toho všiml a začal mi mnout špičku mezi prsty, chtěl abych se více soustředil na něj, ne na Sparrowa. Přitiskl se mi rty ke krku.
"Jen klid, můj lorde...jsem tady i já, a já vám dělám něco mnohem příjemnějšího..." zavrněl mi do ouška a pod ním mě začal co nejjemněji olizovat, zachvěl jsem se a odklonil hlavu na stranu, aby to měl jednoduší. Jack do mě ale znovu přirazil a to bolestivě, zakňučel jsem. "Řekl jsem, že tenhle nadrženej lordík je můj!" zasyčel žárlivě. James se ale jen jemně uchechtl a zazubil se. "Co je mu příjemnější? Já, takže laskavě držte hubu...je to tak, můj lorde?" zavrněl pološeptem a jemně mi stiskl žalud. Zahrčel jsem slastí hluboko v krku a pousmál jsem se. "Mmhm..." hlesl jsem souhlasně a spokojeně. Jack však znovu přirazil a zavrčel. "Je to moje nadržená kurva...chlapská, ale i tak." "Je to lord Beckett, žádná vaše kurva..." takhle se začali o mě hádat dokud jsem hlasitě nezasténal. Já nemám velkou výdrž...
"Jestli je tvoje, proč se ze mě udělal, ha?" zachechtal se Jack. "Byla to moje zásluha...a mám ho teď na ruce." zavrčel Norrington škodolibě a zazubil se. Oba dva mě ale neskutečně vzrušovali, takže ani já nevím, z koho jsem se udělal, ale jedno jsem věděl. Chtěl jsem je v sobě. Oba. "Prosím..." zašeptal jsem nadrženě a zoufale. "Prosím, přistupte na mou prosbu."
Oba zvedli hlavu ke mně. "Cokoliv, lorde." řekl admirál jako první. "Prosím, chci vás oba v sobě!" zavrčel jsem hlasitě. Norrington se zděsil. "Ale, pane-" "Ticho! Začíná to mít grády..." zavrněl do toho Jack a klekl si. Norrington ho následoval a prohlížel si mě, starostlivě.
"Můj pane...bude to bolet. A je to prakticky nemožné." Jack se začal potichu smát. "Hele, takhle se pozná panic. Není to nemožný, dělal jsem to." už teď jsem se strašně bál zvednout, ale uklidňoval mě Norrington. Zvedl jsem se a sedl si mezi ty dva. Jack si sedl s lehce roztaženýma nohama před Norringtona a přehodil si jednu nohu přes jeho, Norrington s tou druhou udělal to samé. Takhle pak vypadali, jako kdyby zkoušeli pozici dvou žen, ale viděl jsem proč. Jejich špičky se dotýkaly, stejně tak skoro celá délka jejich penisů.
ČTEŠ
Sbírka
RomanceJde o více jednorázovek najednou. (Fandomy: HP, Twilight, PotC a možná i crossovery)