„Je tam Přítel.“ Usmála jsem se nad pomyšlení, že je to Rave. Pocítila jsem příjemný dotek v mém srdci. Jako bych začala zářit.. Vlasy mi stoupali ke stropu a oči mě zase štípali. Když jsem se podívala na Alexe měl otevřenou pusu a ani se nehl..
„Co se to tu dě…“ Jeho táta přišel do kuchyně a zůstal stejně jako jeho syn.
„Jste v pořádku?“ Řekla jsem ale hned se zarazila. Skrze mě mluvil i další hlas… Byla to Rave.
Alex:
Jak dořekla to slovo začala se vznášet a zářit.. Byl to nádherný pohled. Vlasy jí vlály okolo a ona se usmívala, jakoby to necítila.. Ani jsem nepostřehl, že mám otevřenou pusu..
„Co se to tu dě…“ Za sebou jsem uslyšel tátův hlas. Zastavil se a asi na ni koukal stejně jako já..
„Jste v pořádku.?“ Naskočila mi husina.. Skrz ni mluvil další hlas. Šestý element..
Náhle vše okolo nás zmizelo… Byly jsme v prázdnotě. Sommer stoupala čím dál tím výš.. Pak se zastavila a začala zářit ještě víc.. Zavřela oči a roztáhla ruce.. Záře se ještě víc zintenzivněla. Okolo ní se vytvořila zlatá hvězda.. Nebo se mi to jen zdálo? Sommer byla v prostředku.. Začala z ní vystupovat záře v barvách elementů.. Modrá, zelená, bílá, červená a žlutá.. Rozmístili se na špice hvězdy a pak se jejich záře navzájem spojili.. Chvíli to trvalo ale byla to magická chvíle, kterou zažijete asi jen jednou.. Pak se začali rozšiřovat i po ostatních čarách až se dostali do pětiúhelníku okolo Sommer. Nadechla se a začala šeptat nějaká slova.. Nemohl jsem je slyšet a ani jim rozumět.. Tohle byl starodávný jazyk určený pouze pro šestý element, pomocí kterého mohl vyvolávat své síly. Jen jsem pozoroval jak hýbe rty.. Po chvíli v rychlosti spojila svoje ruce a tím dokončila “obřad“. Znovu nalezení šestého elementu. Usmál jsem se.. Konečně jsme tě našli.
Otevřela oči a upřeně mě sledovala.. Zmizela.. a hned na to se objevila přede mnou. Usmála se a chytla mě za ruku. Jakoby mi do ní někdo vjel nožem. Ohromná bolest.. Zatínal jsem druhou ruku abych to vydržel.. Pak mě Sommer pustila a já si svoji ruku pečlivě prohlédl.. Měl jsem tam ornament červeného ohně.. Ale on hned zmizel..
Sommer opět začala odříkávat nějaká slova.. Oběvili se tu i ostatní.. Stejně vyvedení z míry jako já.. Ale jak spatřili ji uprostřed hvězdy.. Řekl bych, že se uklidnili.. Sommer každého projela zkoumavým pohledem, vypadalo to, že je nikdy v životě neviděla.
„Přistupte, Elementy“ Sálala z ní mocná magie a ten druhý hlas, který mluvil s ní jí přidával na vážnosti. Všichni přistoupily.. Sommer před sebe vytáhla ruku a sledovala ostatní. Pochopily, zopakovali to po ní. Ke každému došla a chytla ho za ruku. Podle těch obličejů jsem poznal, že dělá to stejné co mě. Přistoupil jsem k nim a sledoval znaky na jejich rukou. Měli tam svůj element ve své barvě. Sommer se pak vrátila do své pozice uprostřed hvězdy..
„Elementy, teď jste zapečetěni uvnitř mě. Odteď jsme jeden, jsme rodina, jsme vše co potřebujeme k životu.“ Usmála se na nás. To ale nebyla Sommer, byl to ten šestý element, který byl v ní. Pocítil jsem zachvění.
Cítil jsem ostatní jak přemýšlí nad svými myšlenkami. Báli se. Ale toho hlasu..
Sommer začala vytvářet obrazce a odříkávat nějaké věty. Když opět spojila ruce, všechno se opět objevilo. Až na hvězdu, která zmizela.. Byly jsme tu všichni i táta. Sledoval nás s otevřenou pusou.. Zase.. On nikdy nic takového nezažil.. Tak není divu, že takhle reaguje. Všichni jsme Sommer sledovali.. Podívala se na nás, usmála se, ale pak padla vysílením na zem.. Doběhl jsem k ní a vzal jí do náruče. Všichni se na mě zmateně dívali.
„Potřebuje si odpočinout.“ Usmál jsem se pro uvolnění atmosféry a nesl Sommer do svého pokoje. Položil jsem ji na postel a zakryl dekou.
„Doufám, že tě nenajdou.“ Pohladil jsem jí po líci a pak odešel do kuchyně za ostatníma.
Tajemná osoba (Chce Sommer jako způsob ovládnutí země):
Pocítil jsem zachvění.. Konečně.. Konečně si se ukázal, šestý elemente.
„Dagu, sežeň mi jeho místo, a informace. HNED.!“
„Ano jak si přejete pane.“ Uklonil se a už mazal pryč. Usmál jsem se.
„Tak konečně už můžu začít se svým plánem.“ Zasmál jsem se. Můj smích, se opakoval do nekonečna.
„Elementy!“ Zavrčel jsem. Z poza stínů se vynořilo pět postav. Uklonili se a čekali.
„Nastal váš čas.“
Další dííl. Čím víc toho píšu. Tím víc mám pocit, že píšu kraviny :DD. Doufám, že se vám to líbí. :DD
ČTEŠ
Five Elements[cz]
FantasyPocit, který cítíte, když zjistíte, že vás chce někdo zabít, je nepopsatelný. Summer Johnsnová ho pozná až moc dobře. Naštěstí pro ni, ovládá elementární moc a společně s jejími přáteli, kteří také vládnou nereálnou silou, se snaží zůstat naživu...