Poznámka

2.8K 262 19
                                    

Tohle není další díl:D Chci jenom objasnit pár věcí okolo 5e:) 

Měla jsem nachystanou řeč, ale během dne jsem ji zapomněla:D tak svoje myšlenky rozepíšu do pár bodů. (Nechci vás nutit to číst.. je to jen, aby jste se pak neptali jestli bude 5e pokračovat nebo kdy bude další díl:) ) 

1.  2 díl - pokračovaní - Bude. 

2. Ale ne teď:) Mám v plánu dopsat pár kapitolek a nechat otevřený konec, se kterým pak začnu právě v  2. díle.

3. Pauzu před pokračováním si dávám, protože jak někteří z vás napsali už to začíná být nuda. V tuhle chvíli vůbec netuším jak by to mělo být dál a nechci vás nudit zdlouhavými větami, nekonečným popisováním okolí, nebo vtipy, které ani nejsou vtipné. Chci abyste si užili každou čárku, každé slovo a každou větu. 

4. Kapitoly přidávám - jak už si někteří všimli - obtýden. Je to kvůli tomu, že píšu i Sod (Story of dragon) a DL (Dangerous Love!) .. Nestíhám psát všechno v jednom dni a ani nechci.. už jen z důvoda, že většina kapitol by pak byla velmi nudná.. nebo by se shodovala s tou z druhé story. Chci být originální sama pro sebe a proto to takhle dělám:D.. A samozřejmě mě zajímá kdo z vás vydrží počkat na další kapitolu 3:)

A za 5.  Už mě nenapadá co napsat a určitě jste přestali číst v půlce třetího bodu:D.  Kdo ne, díky, že sis udělal čas na můj "kratší" monolog:))   

Příští sobotu budu publikovat jednu z posledních kapitol prvního dílu.

Pokud byste měli čas, chuť a nápad můžete mi do zpráv napsat jak byste si představovali pokračování (Od třeba výletu do Španěl:D až po nalezení Atlantidy, .... )

Na konci většinou píšu "Užijte si část", tady ale nemůžu.. Tak napíšu akorát:

Fantazie je nekonečná a já toho ráda využívám^^

Five Elements[cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat