Brzo ráno mimo postel?!

5.6K 444 8
                                    

Vzbudila jsem se na strašně otravný zvuk. Šplouchání vody….

To se ty ryby nebo co to je, nemůžou přestat hýbat aspoň když spím?!

Vylezla jsem z vyhřáté postele a hned mě zalil studený vánek. Otřásla jsem se a došla k vaničce. Spokojeně si tam plavali dokola. No tak ještě aby ne!  Vykoukla jsem z chatky. Sluníčko svítilo a všichni ještě spali..

Převlíkla jsem se do plavek a nad to si dala kraťase s tílkem. Vyšla jsem ven a zamířila si to přímo k jezeru.

Bylo krásně průzračné jako včera jediné co tam zavazelo byli ti slizouni. Obrátila jsem se k chatce a pomocí vzdušných vzorců jsem přenesla ty naše dva malý bublinou až ke mně na pláž.  Pustila jsem je do vody a označila je malým bublinovým kroužkem na jejich ocásku.  Vesele se odplazili pryč do hlubin jezera.  Vyslíkla jsem si kraťase s tílkem a pomalu prorážela vlnky ve vodě. Když jsem byla po stehna ve vodě, začali se ke mně přibližovat menší slizouni. Vytvořila jsem si proti proud abych mohla v klidu plavat a vyvarovat se styku s nimi..  

Užívala jsem si ten pocit. Tak proč ne?! Komu se poštěstí plavat v tak nádherném jezeře mezi všema těma slizounama a přitom se jim úspěšně vyhýbat?!

„Sommer!! Co děláš tak brzo venku mimo postel??!“ Zaslechla jsem Alexe. Otočila jsem se a začala se smát. Na hlavě měl vrabčí hnízdo ale dělalo ho to ještě roztomilejším než celkově byl. 

„Koupu se?!“ Zakřičela jsem nazpátek mezi smíchem.  Usmál se a sedl si na písek. Pomalu jsem doplavala blíž.

A pak mě napadla jedna suprová rošťárna.  Vytvořila jsem si velkou vlnu a sjížděla ji jako profesionální surfař.  Už jsem byla skoro na břehu. Elegantně jsem se přetočila a dopadla na břeh. Alex se na mě uznale podíval a v tu chvíli ho smetla na vlna. Tedy přesněji přes  něj přeletěla. Když jsem se pak podívala seděl na stejným místě, ve stejným pohybu akorát, že se po něj plazili slizouni všech velikostí a uštědřoval mi pohled  Jako vážně?!

Začali mi škubat koutky.. Po chvíli jsem se neudržela a rozřechtala se tam na plný pecky.  Klečela jsem, dokonce už i brečela ale pořád jsem nemohla dostat z hlavy ten jedinečnej moment.

„Tak ty se mi budeš smát jo?! Chtěla bys pusinku od slizounka??“ Zasmál se a vzal do ruky jednoho středního. Přibližoval se ke mně. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne prosím, ne,  hlavně ne pusinku od něj!“ Zapištěla jsem. Vykopla jsem mu slintače.

„Tak v tom případě tě ulechtám k smrti!“ Zakřenil se a svalil mě na zem.  Začal mě lehtat po stranách břicha.

„T-tak f-fajn!! U-už k-kon-neč-ně p-přesta-ň!“ Přestal mě lehtat a tázavě se na mě podíval.

„Promiň, že jsem na tebe vylila obrovskou vlnu…. Hmm.. Tahle omluva zní divně.“ Zapřemýšlela jsem. Až teď jsem si vlastně uvědomila, že Alex leží na mě.  Zčervenala jsem jak rajče.

„Heej! Co to tam vy dva děláte?!“ Zaječela Rav.. Stále nechápu proč má svoji vlastní chatku, když má být v mojí hlavě!  Alex ze mě slezl. Když jsem se na něj podívala vyplázl jazyk. Udělala jsem neutrální pohled a prstem na něj poslala pramen vody.  Až teď jsem se zakřenila, mezitím co jsem běžela jak o závod aby mě Alex v Rav nechytili. Ona ta voda totiž dostříkla i na ni. 

Kratší :DD Jsem úplně vygumovaná....  Omlouvám se za chyby :)) V příštím týdnu se pokusím přidat dvě části :)

Five Elements[cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat