45.Díl (2 část)

3.2K 360 16
                                    

Vykopla jsem a následně do něj plnou silou narazila svou ohnivou rukou. Vytvořil se vodní štít, kterým můj útok odrazil. Oba už jsme byli docela vyřízení a to nemluvím o tom, že Rose i Steven mu pomáhají.  Rose na mě vyběhla společně se Stevenem a byla přitom na polo přeměněná. Stále nechápu jak.  Použila jsem křídla a vyletěla do vzduchu. Nechala jsem se pohltit ohněm a přeměnit mou pokožku na světle modré šupiny. Na hlavě mi narostly růžky a nehty se mi trochu protáhly a rozšířily.  Vytvořila jsem ohnivou kouli, kterou jsem poslala na Stevena, ale Rose se tam vetřela a odrazila ji.  Podívala jsem se na Rav. Její nepřítel byl méně vyčerpaný než ona. To dělal asi ten nedostatek pohybu přes ty tři týdny.  Něco mě chytlo za nohu a stáhlo dolů. Spadla jsem na zem a vytvořila malou trhlinu. Zavrčela jsem a rozhlédla se okolo. Přestávala to být sranda.  Všichni tři na mě vyběhli zároveň. Nestačila jsem se vznést a už jsem dostala zásah jak ohněm tak vodou. A dokončil to Steven když mě přitlačil k zemi a prohloubil tak trhlinu pode mnou. Zařvala jsem, ale znělo to spíš jako pokus o pomoc. Adrenalin narůstal a já začala pociťovat vztek, když jsem viděla Rose přibližující se k Alexovi.  Zúžily se mi zorničky a já vyběhla proti té holce jako predátor.  V poslední chvíli se otočila a vystrašenýma očima na mě hleděla. Mezitím moji ruku obalila voda, přeměňující se na led. Vpálila jsem ji do břicha pěstí, až přeletěla Alexe a dopadla za něj na zem. Všimla jsem si kaluže krve, která se kolem ní vytvářela a ještě víc se nechala pohltit přeměnou. Znovu jsem zařvala a vyběhla proti Stevenovi i tomu bělovlasému chlápkovi. Skrčila jsem křídla a dostala se mezi ně. V tu chvíli jsem tou ostrou částí mých křídel "vystřelila" proti nim a nechala to, se zabodnout do jejich boku.  Bělovlasý bolestně vykřikl a svezl se na zem. Usmála jsem se a přešla k němu. Bylo mi jedno, že ho hodlám rozcupovat na malý kousíčky. Moje lidskost zmizela a zbylo jen to ostatní. Krvelačnost, šílenost a neústupnost. Zabodla jsem mu svoje nehty do břicha a jela s nimi pomalu a mučivě nahoru. Rozpárala jsem ho až po krk, ale v tu dobu už dávno nedýchal. S rudou tváří od krve jsem se otočila na Stevena a pomalu se k němu blížila. Zůstala jsem stát nad ním a přemýšlela co sním udělám.  Něco se ve mě ale pohnulo a já ho za krk vytáhla do vzduchu. Lapal po dechu. Chtěla jsem ho udusit, ale něco uvnitř mě mi to nedovolovalo.  Natáhla jsem druhou ruku a pomocí vody se pokusila sezbírat poslední kousky neutralizátoru.  Nehtem jsem mu zajela do ruky a než se mohlo vyvalit velké množství krve poslala jsem do něj vodu s látkou. Pustila jsem ho a otočila se jinam. Zůstal ležet a hmatal si na krk.  Zorničky se daly do normálu a já se podívala na Rav. Stále ho nedokázala zabít. Rozběhla jsem se a ve chvíli kdy byl ke mě zády jsem mu jednou rukou propíchla krk. Rozmáchla jsem se a druhou mu zabodla do břicha. 

"To... je..ale... proti.. pravidlům." Zasténal a jeho tělo spadlo na zem.

"My ale žádný pravidla neurčily." Zasmála se Rav a rozhlédla se okolo.

"Pěkně si to vyčistila."  Pootočila jsem hlavu  a zpozorovala pohyb. Pomocí vět a vzduchu jsem se tam dostala během vteřiny a zatarasila tam cestu mému bývalému pánovi. 

"Ale, ale.. Vy už odcházíte? A to se ani nerozloučíte?!" Poslední slova jsem spíš vykřikla, protože jsem mu ohnivou rukou vrazila do břicha. Odletěl až k Rav, která se na něj hned vrhla. Byl to obyčejný smrtelník... Tak jak sakra mohl dokázat ovládnout všech pět elementů. 

Rozhlédla jsem se po místnosti.. Všichni leželi na zemi až na jednu.. Rose.. Chyběla Rose. Prohlédla jsem každičký koutek téhle místnosti ale nikde nebyla.

"Rose utekla," Hlesl Alex. "Viděl jsem ji, chtěl jsem ji zastavit.. ale to vysátí neutralizátoru mě docela dost zmohlo." Pořád seděl na zemi. Celou tu dobu se nezvedl. Pomohla jsem mu na nohy a podepřela ho. 

"To nevadí. Rav? Půjdeme domů?" Usmála jsem se. Z nějakého důvodu se skoro rozbrečela když přikyvovala. Změnila se na černý oblak a vplula do mě. Chytla jsem Alexe za ruce a vznesla se do vzduchu. 

Letíme domů... 

Další dííl:)) A kupodivu včas:'D Omluva za chyby.. a přemýšlím (stále) o tom pokračování.. Možná by bylo.. ale nějak netuším o čem a bojím se, že by vás to nebavilo:/  Mimochodem vím, že po tak dlouhé době by už tam ten neutralizátor už nebyl:DD ale tak znáte mě:'D 

Užijte si část^^


Five Elements[cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat