Myslela jsem, že poslouchat ty dva jak se dohadují o vzniku filmu bylo to nejhorší co se v tom autě mohlo stát.. Mýlila jsme se.. Někde v polovině cesty si Rav usmyslela, že se půjde nadýchat čerstvého vzduchu přímo z té voňavky co byla v autě. K nezaplacení.. A ty její kecy při tom jakoby byla zfetovaná.
„Ah.. Odkdy gorily řídí auta?..“ Měla u toho takovej ten ‚zfetovanej‘ ksicht.
„Ah.. Asi od té doby co oslové sedí na sedadlech spolujezdců….“ Otočila se na mě.
„…A hroši vzadu.“ Chtěla ještě něco dodat ale já ji strčila do tý její chlebárny kus zmuchlanýho papíru.
Ona to začala kousat!! Vypadala jak kráva na pastvě.. Prostě to rozkousala a pak spolkla..
Tohle ještě bude dlouhá cesta….
Projížděli jsme okolo dalšího kempu. A pak jsme konečně dorazili k našemu..
Ale jako fuj.. Chatky se pomalu ale jistě rozkládaly, tráva teda ta přeživší byla nabělená takže s plísní.
Stromy okolo… se nedali nazývat stromy a ta voda.. Bléé, čistější by byla i na toxickém skladišti.
Pustila jsme kufry s taškama a sledovala to s otevřenou pusou..
„Je to tu hezký….“ Vyšla z auta Rav a šla dál, s tím že se motala a chodila jak opilec.
„….Hezčí než u mě doma.“ A pohled strhla na mě.. To mi chcete navykládat, že můj mozek vypadá zevnitř ještě hůř než tohle?? Tako to si budu muset zavolat úklidovou službu..
„Taaaak jsme tady.“ Vykřikl Alex a přešel ke mně. Vražedně jsem se na něj podívala. Na sucho polkl..
„To. Mi. Chceš. Říct….. Že tady. Budu. Muset. Strávit. DVA TÝDNY!!!!“ Nepatrně zakýval na souhlas a vytratil se jako ta příroda z tohohle kempu..
Dobře klid, určitě to nebude tak hrozný.. Nadechla jsem se a otočila zpět ke kempu.. A hádejte koho tam nevidím.. Ellen, Daniell a Jasona. Dobře myslela jsem si, že to nemůže být horší.. Spletla jsme se. Až teď je to nejhorší!! Dva týdny musím strávit v neidentifikovaném prostředí, s úchylem a psofilem, s emem a Alexovým tátou+ ta žirafa.. Já chtěla odpočinek ne cvokhaus.
„K-kde m-mám s…s….s…“ Nadechla jsem se.
„Spát?“ Zhnuseně jsem se na ně podívala.. Alex ukázal na jednu z chatek.. Dobře, fajn… Tohle si v klidu odsedím a pak už se s nikým z nich nebudu bavit.. Jen klid..
Ale tak jako to si děláte prdel?! Došla jsem k chatce. Ani jsem nemusela otevírat.. TY DVEŘE VYPADLI SAMI!!
Asi bych si měla ustlat na tom kufru.. Protože ta postel je prolezlá bůh ví čím a v podlaze jsou díry jak od grizzlyho. Opatrně jsem položila svoje věci vedle díry kde byly dveře a vyšla ven..
„Fajn takže znova.. TO SI ZE MĚ DĚLÁTE PRDEL?!“ Zařvala jsem jak nejvíc to šlo.. Rav se koupala v TÉ vodě, ostatní seděli v TÉ trávě a to se mi zdálo nebo jsem právě slyšela jak se Alexův táta propadl do podlahy..
„Sommer, uklidni se. Užívej si to tu.“ Začala Ellen.
„Jo, užívej si to tu chtěla jsi přece prázdniny.“ Usmála se Daniell. Ty dvě jsou až moooc přátelský.
„Fajn tak dobře.“ Uklidním se, sednu si … k nim a budu si to užívat. Sedla jsem si a v ten moment jsem měla chuť zvracet.. Lezlo po mě cosi vzdáleně podobné švábovy a žížale. Bylo to slizký, dlouhý a s tykadlama.. Vyskočila jsem a začala ječet jak pominutá.
ČTEŠ
Five Elements[cz]
FantasyPocit, který cítíte, když zjistíte, že vás chce někdo zabít, je nepopsatelný. Summer Johnsnová ho pozná až moc dobře. Naštěstí pro ni, ovládá elementární moc a společně s jejími přáteli, kteří také vládnou nereálnou silou, se snaží zůstat naživu...