(Kazuki)
Benim adım Kazuki ailem umut vaad ettiğim parlak beyaz bir tene sahip olduğum için vermiş bu adı. Şimdiyse o kadar umut vaadedici değilim. Sözleşmeli bir şirket çalışanı ve barmenim. Sürekli kaçtığım takıntılı ilk aşkımsa Ryuu yine beni buldu. Her seferinde yaptığı gibi sanki ondan hiç kaçmamışım aramız güllük gülüstanlık gibi nasıl olduğumu soruyor. Bıktım.. Bu durumdan gerçekten bıktım..
-''Beni nasıl buldun Ryuu? ''
-''Nasılsın Kazuki beni özledin mi? kusura bakma işlerim çok yoğundu koreye gitmek zorunda kaldım 1 ay kadar seul de yaşadım malum elimde bir dava vardı.. Belki haberlerde falan denk gelmiştir hani şu dolandırıcı. Polisle iş birliği içerisinde çalıştık. Çok uzun sürdü kaçak zeki çıktı tahmin etmezdim. Eee sen neler yaptın bensiz umarım yokluğumda çok ağlamamışsındır..''
-''Beni nasıl buldun dedim Ryuu? ''
-''Hep biliyordum Kazuki kaçma konusunda yetenekli sayılmazsın.. Biliyorsun dedektifler birbirlerine yardım ederler.Gelmeden 1 ay önce öğrenmiştim yerini ama iş yüzünden gelemedim.''
-''Senden kaçtığımın farkındaysan niye hala peşimdesin peki..'' Yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştım sakin sesi beni çileden çıkartıyordu. Adı gibi bir ejderdi Ryuu ve aleni bir şekilde benimle oynuyor bu durumdan nefret ediyorum.9 senedir kurtulamadığım bir hastalıktan farkı kalmadı gözümde. onu görmek istemiyorum.
-''benden neden kaçtığını bilmiyorum Kazuki ama buna izin veremem biliyorsun..''
-''Senden izin istemiyorum ben senin eşyan yada kölen değilim Ryuu bıktım senden git çalışmamı engelliyorsun. ''
-''Patronuna arkadaşın olduğumu uzun süredir görüşemediğimizi sana süpriz yapmak istediğimi söyledim sorun yok Kazuki..''
-''Ne saçmalıyorsun Ryuu biz arkadaş falan değiliz artık ayrıca benim yerime insanlara açıklama yapıp durma bıktım senden düş artık peşimden yeter. Seni görmek istemiyorum bunda anlayamadığın yer neresi.. ''
-''Beni görmek istiyorsun Kazuki yalan söylemene gerek yok geç geldiğim için kızgın olduğunu biliyorum. ''
-''Hayal dünyanda yaşıyorsun Ryuu senden nefret ediyorum anlamıyor musun hayatımın içine ediyorsun. Seni özlemiyorum yokluğunda kızmıyorum hatta mutlu oluyorum. ''
-''Bu kadar kızdığını tahmin edemedim canım üzgünüm haklısın sürekli gidip gelen ve haber alamadığın için delirmiş olmalısın. ama merak etme bundan sonra seni de yanımda götürürüm sorun kalmaz o zaman. ''
-''Ryuu sen gerçekten bir dahi misin? ah, lütfen salağa yatmayı bırakıp insan gibi konuşamaz mısın? Ne istiyorsun benden..''
-''Demek yemedin Kazuki ah haa haa senden de bu beklenirdi. bu kadar zeki olduğun halde niye hep ortalama notlar alırdın hep merak etmişimdir. Benden kaçmayı alışkanlık edindiğini biliyordum ve ben dava alır almaz ilk iş kaçacağınıda bana borçlanan bir dostumdan seni takip etmesini istedim. Ailenle bile görüşmelerini kısa keser olduğunu çok tedbirli davrandığını biliyorum. Numaranı hesaplarını hepsini kapattığını da açıkcası ben bu kez yurt dışına çıkarsın sanmıştım :) ''
-''Niye o kadar zahmete girdim tedbirli davrandım sanıyorsun ama lanet olsun ki takip ettireceğini düşünemedim.''
-''Biliyorum o kadar ileri gideceğimi tahmin edemiyeceğinden emindim. O yüzden işime rahatlıkla adapte olabildim zaten yinede tahminimden uzun sürdü..''
-''Ne istiyorsun Ryuu sen yeni iş alınca yine kaçıcağımdan emin olmuşsundur artık sanırım. Yeni işin ne zaman ne zaman taşınmam gerek..''
-''HAA merak etme canım bu kez taşınmana gerek yok bende burda yaşamaya karar verdim ofisim senin iş yerinin tam karşısında evimde senin üst katında.''.
-''Ne saçmalıyorsun sen niye böyle davranıyorsun yine kahrolası senden kurtuluşum yok mu benim.. ''
-''Bana kalbini verdiğin an benim oldun sen Kazuki üzgünüm ama başka birine aşık olmadığına göre kalbin hala benim demektir. benim yaptığım tek şey benim olana sahip çıkmak ve yanımda tutmak bunda garip olan ne var anlamıyorum..''
-''Aşık olmuştum başkasına hatırlatırım üniversitede ve sen o kızı delirtene kadar takip etmiş mesajlar mektuplar bırakıp durmuştun..Kız korkusuna evden çıkamaz olmuştu..''
-''Ah, O kız mı çirkindi ve zaten seni pekte sevmemiş alaşılan çabuk pes etmişti.''
-''Çabuk mu pes etti tam tamına 6 ay sana dayandı her seferinde kollarımda ağlaya ağlaya uyuya kalıyordu Ryuu..''
-''Diyorum ya sana niye seninle uyuyordu ben uyumalıydım seninle niye benim olan kalbi benden çaldı onun suçuydu Kazuki konuyu kapat.''
-''Aşık olana kadar diyorsun ama olmama bile izin vermiyorsun Ryuu. Yanıma yaklaşan herkesi korkutuyorsun.''
-''Sana zarar verme ihtimalleri var ''
-''Lanet olsun Ryuu bana en büyük zararı sen veriyorsun lanet olsun seninle tanıştığım güne ve sana baktığım gözleri ölmeden kurtulamayacağım dimi senden peki..''
(Ryuu)
Kahretsin niye hoş geldin özledim nerelerdeyin yada işin başarılı geçtimi diyemiyor ki.. Yine bir saçmalık yapıcak. Yanımdan ayırmamaya kararlıyım Kazuki üzgünüm ölsen rahat bırakmaya niyetim yok seni sen benim sahip olduğum yegane şeysin. ailem dostum sevgiğim ve beni seven tek kişi (artık sevmesen de sorun değil bir süre sevmiş olmanda yeter).
-''Lanet olsun Ryuu bana en büyük zararı sen veriyorsun lanet olsun seninle tanıştığım güne ve sana baktığım gözleri ölmeden kurtulamayacağım dimi senden peki..'' Tam tahmin ettiğim gibi bu kez de başka birşey deneyecek yine uysalca kabul etmiyor çırpınıyor ki..
-''Üzgünüm Kazuki ama aklında ne var bilmesem de yapma deneme yine bulurum seni biliyorsun hiç zorlanmam. Başından beri tek yaptığın zaman ve para kaybı ''
-''Peki düşüneceğim şimdi git yeterince rezil oldum. Yarın konuşuruz.''
-''Tamam zaten yorgunum biraz ama eve giderken merak etme güvendesin peşinde arkadaşım olucak yani kaçma''
-''İçim rahatladı sağol kaçmayacağım konuşacak ve şu duruma bir çözüm bulacağız.''
-''Peki kolay gelsin yarın seni ararım numaran var bende.''
-''Onuda mı buldun ah, her neyse ararsın.'' Aklında kesinlikle bir şey var Kazuki bunu anlamak içinde dahi olmama bile gerek yok. tahmin ettiğim şeyse üzgünüm ölmene izin yok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dahi serseri
RomanceAşkın sadece romantik tarafını değil farklı yönlerini de incelemeye çalıştığım bazen romantik bazen komik bazen dramatik bir çalışma umarım beğenirsiniz. Bu arada yaoi'dir. Homofobikler lütfen okumayın hem benim hemde kendi sağlığınız için..