Demek oyun istiyorsun Kazuki..

2.4K 127 68
                                    

   

             (Ryuu)

 Kazuki seni aptal benden kaçmayı hala düşünebiliyorsun demek.. 6 yıldır kaçamayı denemekten başka birşey yapmıyorsun. Önüme attığın ipuçlarını takip etmemi istiyorsun haa olmaz bebek ben kendi yöntemlerimi tercih ederim..

     (Minako ve Ryuu arasında konuşma )

 -''Alo efendim Minako bir haber mi var.''

-''Ah, aslında var Ryuu yavrum bence benim küçük ışığım senden kaçıyor ve beni de buna alet ediyor. Yani onun bana verdiği bilgiler sahte bence.''

 -''Farkındayım Minako yinede bence Kazuki ipucu bırakıyor arkasına böylece onu takip edebilirim. Tamamen ortadan kaybolma niyeti olduğunuda sanmıorum. Ve ben bir dedektifim unuttunuz mu onu eninde sonunda bulabilirim.''

 -''Aslında haklı olabilirsin. Şey Kazuki söylediğine göre Güney koreye gidiyormuş. Seoul da yaşamayı düşünüyormuş yerleşince iletişime geçiceğini söyledi.''

 -''Hıım aslında mantıklı iş yeri şuanda araştırdığım kadarıyla korede açılan şubelerine eleman aktarıyormuş. Zaten bir süredir yurt dışına kaçmasından şüpheleniyordum.''

 -''Ryuu yavrum O küçük kaçak yıldızı bul ve haddini bildir. ''

 -''Ona fazla acımasız davranmayın ama biliyorsunuz fazla inatçı olması dışında mükemmel bir evlat ve arkadaş.''

 -''Biliyorum ama sana küstüğünden beri hayatını hiç düzeltmedi aslında zeki olan benim küçük ışığım ortamalanın gittiği bir üniversiteye gidip doğru düzgün bir iş bulamadı.''

 -''Ah , o kısım tamamen benim hatam minako biliyorsun.''

 -''Neyse sen düş şu kaçağın peşine görüşürüz yine.''

 -''Görüşürüz Minako.'' Peki kapattığı hattın son aramalarında gizli bir numarayla 5 dakikalık bir görüşme. Hava alanından adına kesilen yada ayırtılan bir bilet olmaması. Şirketten de çıkışı yapılmamış şimdilik elimde olanlar bu kadar. Umarım Yasu daha fazlasını bulmuştur.

 -''Alo Yasu olabildiğince hızlı buldklarını anlat.''

 -''Hıım aslında pek birşey yok  Ryuu bir kaç arkadaşımı daha görevlendirdim çalışmaya başladılar. Hesaplarını sabaha karşı 4 gibi boşaltmış. Yanında da nakit olarak kendine ortalama 2-3 ay yetecek kadar  paraya sahip. Sanırım barda da bu yüzden çalışmış şirket elemanlarıyla ilgili bilgi vermeyi reddediyor ve en son görüldüğü yer metro yakınları yanında küçük bir çanta taşıyordu.''

 -''Görüntüleri bana mail at ve e- mail adreslerini takibe aldın mı?''

 -''Evet ama yönlendirilmiş.Şimdilikte aktif bir kullanıcıya yönlendirilmediği için takip edemiyoruz.''

 -''Son zamanlarda görüştüğü kişilerin listesini çıkart o zaman Yasu.''

 -''Peki Ryuu ama fazla abartmıyor musun bence gitmek için bu kadar çabalıyorsa bırak peşini artık şu çocuğu.''

 -''Bu konuya karışma ve dediğimi yap Yasu''

 -''Peki Ryuu.''

Kazuki bu yaptıklarını sana ödedicem. Bekle ve gör oyun oynamak istiyorsan varım.. Bakalım kim daha iyi.

            (Kazuki)

Şirkete gittin bile demek bilgi edinememek nasıl bir duyguydu. Hava alanına mı yoksa arkadaş listesi mi merak ediyorum. Burdan seni zevkle izliyorum Ryuu daha çok kıvranmalısın. Şimdi nasıl hissettiğini anlıyorum ve gerçekten hoşuma gitti avının çırpınışlarını izlemek gerçekten müthiş zevkliymiş.

Dahi serseriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin