1. Frumoasa? Eu? Nici vorba!
Banuiesc ca multe dintre voi va treziti dimineata somnoroase si va duceti sa va uitati in oglinda. De cele mai multe ori, reflexia voastra parca va mistuie si va vedeti fiecare defect triplicat. Grasimea adunata in plus, cosurile, parul ce sta in toate directiile...acestea sunt nimicuri pe langa ceea ce vedeti voi. Incercati sa va ascundeti imperfectiunile sub masca unui machiaj bun, sa va puneti pulovere largi chiar si vara din cauza structurii corpului vostru, sa va ascundeti taieturile facute noaptea tarziu si multe altele.
Dar va rog ceva: Opriti-va!
Uitati-va la voi ce frumoase sunteti. Aveti niste trasaturi unice si un zambet demn de invidiat. De ce trebuie sa le risipiti? Sunteti speciale. Suneti diferite. Toate imperfectiunile voastre va reprezinta. Fac parte din caracterul vostru. Si e pacat sa le irositi.
Vedeti ochii aceea somnorosi si umflati de atata plans? Sunt cei mai frumosi ochi lasati pe pamant. Dar bluza aia lalaie care atarna pe voi din cauza ca aveti un bust micut? E, si ce? Doar nu toata lumea e perfecta! Macar sunteti capabile sa va incheiati toti nasturii la o camasa.
Deci, va sfatuiesc un lucru: zambiti! Uitati de idiotul ce va parasit pentru o oferta mai buna. Uitati de Miss Popularitate care isi flutura genele si unghiile false in fata voastra. Uitati de vocea voastra interioara care va judeca. Fiti voi insiva! Iubiti-va corpul si astel si ceilalti o sa vi-l iubeasca.
Extravaganta este considerata o dovada de slabicune inutila.
Okay, stiu ca e scurt dar promit ca o sa imi fac timp sa mai postez. Deci am scris aceasta carte ca sa punctez fiecare defect pe care orice fata si-l atribuie si sa le incurajez in a fi ele insasi. Sper sa va placa. Don't forget to be you!
~xoxo~
CITEȘTI
Be proud of you
RandomTitlul spune tot. Daca te simti folosita, distrusa, ranita, urata, cartea asta e pentru tine. Da frau liber lecturii si ai incredere. Vei vedea ca se merita.