imi pare rau sa va anunt, dar acesta este ultimul capitol. si asa m-am lungit mult cu (,) cartea asta si am si secat de inspiratie. multumesc tuturor care au fost alaturi de mine, mi-au votat cartea, comentat si sustinut. va iubesc xx
17. Fii mandra de tine!
La inceput credeai ca esti urata. Credeai ca lumea e conceputa impotriva ta si tu nu te poti integra. Credeai ca toate imperfectiunile tale sunt agonii. Erai distrusa.
La inceput credeai ca niciun baiat nu te place. Credeai ca te zbati pe uscat numai ca sa atragi atentia lui, cand el se dadea deja la altele. Dar ai invatat ca meriti ceva mult mai mult.
La inceput credeai ca esti invizibila. Erai judecata de toata lumea, calcata in picioare si prafuita de rusine. Nu stiai ca de speciala erai.
La inceput erai speriata de lume, inchisa in tine. Visai la lucruri marete desi erai constienta ca nu vor prinde niciodata contrur. Insa nu stiai habar n-aveai de ce esti instare.
La inceput credeai ca esti anti-talent, o soapta uitata in timp. Plagei mereu si iti gaseai alinarea in refugiul amintrilor. Dar nu era asa.
Cu timpul ai invatat sa te apreciezi, sa te bucuri de lucrurile marunte alea vietii, sa tinzi spre perfectiune si sa lasi in urma trecutul. Ai invatat sa iubesiti, ai invatat sa razi si sa te simti bine. Ai invatat ca esti speciala.
Esti frumoasa, asa cum nimeni nu a mai fost. Esti complet talentata si ai o personalitate puternica. Esti o luptatoare in adevaratul sens al cuvantului. Ai un corp frumos, o inima mare si un zambet dulce. Esti perfecta. Esti speciala. Niciodata, dar niciodata sa nu lasi pe cineva sa te faca sa crezi ca nu insemni nimic. Ei vor fi mereu gelosi pe tine.
BE PROUD OF YOU!
fin.
CITEȘTI
Be proud of you
RandomTitlul spune tot. Daca te simti folosita, distrusa, ranita, urata, cartea asta e pentru tine. Da frau liber lecturii si ai incredere. Vei vedea ca se merita.