Neun

237 25 10
                                    

9. Imi urasc corpul.

Fie ca e vorba despre picioarele sau abdomenul nostru, fie de e vorba de bustul sau posteriorul nostru, fiecare dintre noi avem ceva de comentat. Fie ca un strat de grasime sau poate deloc ne acopera zonele expuse, mereu cand ne vedem in oglinda ne vine sa o spargem. Nu suntem perfecte. Niciuna dintre noi. Nici chiar eu, scriitoarea acestei carti. Mereu cand ma privesc in oglinda nu sunt multumita de ce vad. Picioarele imi sunt foarte grase, abdomenul nu e nici pe departe plat, iar cosurile mi s-au raspandit pe tot corpul. Imi vine sa sparg oglinda cu ce gasesc in cale si uneori mai plang.

Da, plang. Va regasiti si voi aici?

Va regasiti si voi in ipostaza fetei care se compara cu cele mai frumoase colege? In ipostaza fetei care ajunge sa-si invidieze si cei mai buni prieteni pentru ca arata mai bine ca ea? Stiu ce ganditi. Si eu ma simt la fel.

Imi este greu dimineata cand ma scol si vreau sa pun niste haine dragute pe mine si ma strang. Sau poate, pe unele dintre voi atarna din cauza ca sunt prea largi. Sau atunci cand vreau ca toata ziua sa port un hanorac, chiar daca afara este cald, numai pentru ca sa nu arat grasa. Aceasta sunt eu. O persoana simpla, care nu este nici pe departe aproape de perfectiune.

Dar, haideti sa discutam si despre fetele super slabe.

Ele isi pot cumpara ce haine vor, e drept, dar nu toate arata foarte bine pe ele. De obicei si din cauza ca nu sunt foarte dezvoltate. Unele dintre ele sunt nevoite sa-si cumpere pantaloni foarte mulati pentru ca sa nu arate ciudat. Dar vreti sa va marturisesc ceva? Ele si-ar dori sa se ingrase, dar nu pot. Da, exista persoane cu metbolismul bine dezvoltat care asimila toate mancarurile dar nu se aseaza. Mai pe intelesul vostru, mananca cat vor si raman slabe.

Cred ca exista foarte putine fete care sunt multumite de corpul lor. Iar printre acestea, mai bine de jumatate au lucrat la el din greu ca sa-l faca sa arate asa bine. In viata, nimic nu este gratis. Daca vrei ceva, lupta. Daca vrei sa slabesti, fa putin sport cand ai timp si incearca sa mananci mai ponderat. Eu am incercat si s-a meritat.

Oricum, in ciuda structurii corpului vostru, tin sa va reamintesc ca fiecare dintre voi sunteti frumoase. Da, sunteti frumoase prin simplul fapt ca traiti. Ca faceti parte din lumea aceasta. Insa, am o mica intrebare pentru voi:

Cum vreti sa va simtiti vara asta: slabe sau geloase?

~_________________________________~

Eh, nu e cel mai reusit capitol, dar sper sa va satisfaca. Scuzati-mi eventualele greseli si lipsa de inspiratie. Apropo, peste 450 de cititori in 2 luni? Woah, sunt impresionata. Multumeeeesc mult! *puppy eyes*. Sunteti uimitori. Va iubeesc mult pe fiecare dintre voi!

~xoxo~

Be proud of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum