Vierzehn

133 21 2
                                    

14. Planuri de vara.

Vara. Pielea din ce in ce mai inchisa. Parul din ce in ce mai deschis. Apa din ce in ce mai calda. Bauturile din ce in ce mai reci. Muzica din ce in ce mai tare. Noptile din ce in ce mai scurte. Viata devine din ce in ce mai buna.

Caldura soarelui care ne mangaie pielea, bataile cu apa, plimbarile lungi pe plaja, timpul care pare interminabil, briza de aer cald. Prieteni, iubire, fericire, libertate. Un adevarat paradis am putea spune. Vara aceasta trebuie sa fie una speciala pentru noi toti. O vara bine meritata pentru dificultatile prin care am trecut. Trebuie sa uitam de toate grijile legate de scoala, de toate dezamagirile acumulte cu timpul. Trebuie sa ne urmam inima, sa visam, sa ne distram, sa fim in armonie cu natura, dar mai ales cu noi insine. 

Vara aceasta faceti ceva care nu v-a trecut niciodata prin minte. Ca mersul intr-un carusel sau intr-un topogan pe apa, ceva ce v-a speriat intotdeauna. Invingeti-va temerile! Vara aceasta purtati-va nebuneste si uitati de parerea celorlalti. Vara aceasta nu va faceti griji daca aveti sau nu un iubit. Daca aveti un prieten e super, puteti sa va distrati impreuna, iar daca nu aveti, doar de asta sunt prietenii, nu? Vara aceasta opriti-va din a va gandi la barfele din jurul vostru, drama este facuta pentru scoala. Vara aceasta traiti fiecare zi ca si cum e ultima, caci, inainte sa va dati seama, ea se va sfarsi. Vara aceasta adunati o multime de amintiri si faceti-o de neuitat. Fara regrete, fara probleme.

Asa ca, ce mai asteptati? Pregatiti-va valizele si plecati unde va pofteste inima. Bucurati-va de soare si de timpul liber. Daca nu acum, atunci cand?

Lucrurile care ne inspaimanta cel mai tare deja ni s-au intamplat.

e vacanta yuuuupy. ceea ce inseamna ca voi posta mai des. incepem numaratoarea inversa. inca 6 capitole.

~xoxo~

Be proud of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum