Zehn

217 23 2
                                    

10.  Cand voi fi destul de buna?

Fie ca e vorba de scoala, relatii, pregatiri, mereu exista un moment cand suntem la pamant. Un moment cand simtim ca lumea s-a terminat, iar noi ne prabusim din ce in ce mai repede. Un moment cand stim ca ne inecam, iar cei din jurul nostru stau si ne privesc lacomi. Un moment cand cortina se ridica si uitam replicile pe care le aveam de zis.

Viata este o serie de dezamagiri.

Punem pe primul loc pe cineva care ne pune pe locul doi. Studiem din greu pentru un test, dar tot nu luam zece. Suntem mereu acolo cand prietenul nostru cel mai bun are nevoie de noi, la trei dimineata, dar urmatoarea zi, nici macar nu ne mai raspunde la apeluri. Ne pasa atat de mult de cineva caruia nu-i pasa suficient de mult de noi incat sa ne spuna "buna". Oferim timpul nostru cuiva, iar el ne ofera scuze penibile. Se pare ca le dam tuturor totul, dar ei pleaca si ne intorc spatele. Cam asa este viata. Dar trebuie sa mergem inainte. Trebuie sa ne ridicam privirea si sa ne dezvelim zambetul acela orbitor care ar cuceri orice baiat.

Si tu poti face asta. Doar ai incredere.

Uite, e ok daca ai luat o nota proasta. E ok daca nu esti slaba sau nu ai o anumita culoare a ochilor. E ok daca baietii nu fluiera dupa tine (adica, doar nu esti caine, nu?). E ok daca prietenii tai te lasa balta, daca erau prieteni adevarati ti-ar fii ramas alaturi indiferent de situatie. E ok daca parintii tai mai tipa la tine din cand in cand, ei incearca sa fie niste parinti buni si cu siguranta au uitat cum e sa fii adolescent. E ok daca te simti pierduta, toata lumea se simte asa din cand in cand. E ok daca incerci sa te regasesti, cu totii incercam asta. E ok daca te simti singura, dar trebuie sa-ti amintesti ca nu esti. Trebuie sa-ti amintesti ca esti frumoasa, diferita, inteligenta. Esti tu si intr-o zi vei gasi pacea, linistea si iubirea dupa care ai tanjit toata viata.

Deci ridica-ti capul si infunta cu demnitate viata. Ea este doar o piesa de domino, iar tu poti fi castigatorul.

Zambeste azi, plange maine.
(citeste asta in fiecare zi)

+500 cititori, yeeeeeeey, ly so much guys. sunteti incredibili. vrea cineva dedicatii? ^.^

~xoxo~

Be proud of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum