Sechzehn

120 23 2
                                    

16. N-am niciun talent.

TALÉNT, talente, s. n. Aptitudine, înclinare înnăscută într-un anumit domeniu; capacitate deosebită, înnăscută sau dobândită, într-o ramură de activitate, care favorizează o activitate creatoare.

Cu totii trebuie sa avem un talent. Unii s-au nascut cu el, pe langa altii care inca il descopera. Fie de este vorba de muzica, pictura, matematica sau sport, cu totii excelam in ceva si o facem cu placere. Dar, lucrul trist in zilele noastre, este ca oamenii uita de aptitudinile lor incredibile si se amagesc cu greutatile vietii. De multe ori nu-si urmeaza visele copilariei si ajung sa savarseasca meserii neplacute. In viata trebuie sa-ti urmezi visele chiar daca par cele mai aiurite idei, trebuie sa faci ceea ce iti place, chiar daca lumea va fi impotriva ta, trebuie sa fi tu.

Revenind, spuneam ca exista persoane care s-au nascut cu aptitudini speciale. Mda, si eu ma numar printre ele, dar nu vreau sa ma dau mare. Ideea este: cu ce am platit sa-l am? Si cu ce am despagubit pe cei care nu l-a primit de-a gata? Cateodata nu inteleg de ce am inclinatii asupra artelor de exemplu si ceilalti nu. Mi se pare nedrept pentru unii care si-ar dori sa aibe o inclinatie si nu pot. Dar, sa nu ne abatem de la subiect.

Asa cum spuneam ca unii oameni s-au nascut cu un talent si voi cititorilor puteti sa-l descoperiti. Cum? Pai, ganditi-va: cu siguranta trebuie sa existe o activitate care va face placere. Daca am dreptate, incercati s-o frecventati si daca aveti si rezultate, inseamna ca v-ati gasit vocatia.

Fiecare dintre voi sunteti speciali si talentati. Nu uitati asta. Sunteti puternici, in felul vostru. Sunteti norocosi ca aveti o familie care va iubeste si niste prieteni adevarati. Si ma aveti pe mine.

Talentul tau este darul lui Dumnezeu pentru tine. Ceea ce faci cu el este darul tau pentru Dumnezeu.

cam shitty. imi pare rau ca postez asa rar. inca 4 capitole :)

~xoxo~

Be proud of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum