8. Muzica salveaza vieti.
Muzica este simfonia sufletelor moarte. Muzica este umbra mintilor posace. Muzica este antitodul depresiei acute. Intr-un cuvant, muzica este viata.
Viata ce nu toti au norocul s-o traiasca.
Dar, precum si in alte domenii,muzica se imparte in diferite categorii. Noi le numim genuri muzicale. Pornind de la pop, rock, contry, r&b, rapp pana la dupstep.
Genurile muzicale sunt facute dupa caracterele oameniilor. Daca esti o fire draguta si zambitoare, o melodie pop ti se va potrivi perfect. Daca esti genul noncomformist si traiesti pe bataiile tobelor si a chitarii electrice, rock-ul te defineste. Daca esti o fire mai romantica si iti place sa meditezi la trecut, o balada trista te acompaniaza mereu. Daca esti o fire sensibila si adori sunetul orchestrei, atunci o melodie clasica este cheia. Sau poate daca iti place muzica electronica si vrei sa simti senzatii tari, dupstep-ul nu te paraseste niciodata.
Toate aceste genuri muzicale, descriu perfect un om. De esti trist sau vesel, singur sau alaturi de cineva, dai drumul la o melodie buna si o lasi sa-ti patrunda in suflet ca apoi sa te faca sa simti.
Da, sa simti. Sa simti ca esti liber, sa simti o alinare, sa simti un tremur la auzul unor cuvinte care se potrivesc perfect cu starea ta, sa simti placere.
Muzica mai este si emotie. O emotie neimpartasita, care trebuie cautata printre partituri si note, iar apoi cand este scoasa la iveala sa imblanzeasca lumea. Muzica este o ancora de salvare. Mii de suflete, an de an, cad in depresii ingrozitoare si decid sa renunte la viata lor cea pretioasa. Dar, datorita muzicii, jumatate din ei pun lama jos si se cruta. Da, ati citit bine, datorita muzicii.
Muzica nu este doar un zgomot placut urechilor noastre. Muzica este o poveste nespusa. Un cantec pierdut in intuneric. Un ecoul al sufletelor. Muzica este o salvare.
Fara muzica, viata ar fi o greseala.
Pam, pam.
First, vreau sa-mi cer scuze ca n-am mai postat de atata timp. Imi pare raaau. Am fost foarte bolnava(si inca sunt,ugh) si nu am avut timp de scris. Second, imi pare rau daca este prea scurt, mi-a cam pierit inspiratia, dar sper sa va placa.~xoxo~
CITEȘTI
Be proud of you
RandomTitlul spune tot. Daca te simti folosita, distrusa, ranita, urata, cartea asta e pentru tine. Da frau liber lecturii si ai incredere. Vei vedea ca se merita.