Dreizehn

143 20 2
                                    

Hei, pufuletii mei colorati! Ne intalinim din nou yey. Dar nu cu vesti tocmai bune. Cred ca multi dintre voi ati observat/veti observa ca am sters un capitol. Da, am sters mai exact capitolul intitulat "Depresia si urmarile sale". Inainte sa ma bombardati cu intrebari si reclamatii, tin sa va anunt ca am avut anumite "probleme tehnice" si am fost presata de situatie. Din pacate, soarta cartii acesteia era pusa in pericol si eram in stare sa sterg cartea. Dar nu am facut-o. Nu am facut-o datorita voua, cititorilor mei. Cei ce m-ati sustinut de la inceputuri, pe cand cartea asta nu avea niciun viitor. Datorita voua sunt foarte mandra si nu exista cuvinte in univers ca sa va multumesc. Datorita voua am ajuns  +1k cititori, +100 de voturi si zeci de comentarii. Sunteti niste miracole si va multumesc ca mi-ati facut viata mai frumoasa. Datorita voua am invatat sa zambesc din nou.  MULTUMESC! VA IUBESC!

13. O greseala poate distruge totul.

Decizi gresite, vise spulberate, nervi intinsi la maximum pot sa ne puna in viata in pericol. Datorita tristetii acumulate cu timpul si a frustrarii, ajungem sa savarsim lucruri la care nu ne-am gandit niciodata.

Dar oare asta este cea mai inteleapta alegere? Omul este supus greselii ca sa poata invata ceva din ea. Eu, de exemplu fac aceeasi greseala de foarte multe ori, dar intr-un sfarsit constientizez gravitatea sa. Poate nu intotdeauna reusesc de una singura, dar prietenii si familia sunt alaturi de mine si ma indreapta pe drumul cel bun.

Care este cea mai buna cale de a evita greseala? Nu exista. Este imposibil. Pana si cel mai intelgient om din lume greseste cateodata. Este firesc sa gresim chiar daca ne pune intr-o postura proasta. Insa, cel mai important lucru este sa ne imprimam in minte urmarea sa si sa ne para rau. Da, stiti voi, cand mai spargeti o vaza cu flori, cand mai vorbiti urat cu prietenii, cand sunteti nerecunoscatori, obraznici...este bine sa regretam aceste lucruri pentru a evita conflictele. In definitiv, cum veti sa va traiti viata? In ura sau iubire? Aveti viitorul in mainile voastre si deciziile in buzunar. Vreti sa faceti lumea mai buna? Atunci, incercati, gresiti, regretati, invatati. Faceti tot ce va trece prin minte. Indrazniti sa visati departe si sa va exprimati dorintele. Apoi, luati-o de la capat.

Greseala este dovada incercarii.

 
scurt rau, stiu. se simte si la mine vacanta.

~xoxo~

Be proud of youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum