Zgłoszenia do recenzji u Anii_Elka

236 23 25
                                    


Cześć! Tu Anii_Elka i zamierzam zaprosić was do swoich recenzji.

1. Jak wygląda recenzja?

Na początku piszę krótki wstęp, w którym opisuję ocenianą pracę. Potem wymieniam wady i zalety tekstu, skupiam się na poszczególnych elementach i przedstawiam własne odczucia. Pod koniec podsumowuję wyżej wymienione rzeczy i tym zakańczam recenzję. Nie stosuję punktacji, a na każdy aspekt przeznaczam oddzielny akapit.

2. Co oceniam?

W największym stopniu skupiam się na fabule. Później kolejno na: spójności i logice, kreacji bohaterów i stylu. Nie rozwodzę się nad ortografią oraz interpunkcją.

3. Wymagania:

– Opowiadanie musi mieć co najmniej 5 dłuższych (czyli liczących ponad 2000 słów) rozdziałów lub 10 krótszych (czyli liczących mniej niż 2000 słów). Ten warunek nie dotyczy one-shotów oraz opowiadań zakończonych.

– Można zgłaszać one-shoty.

– Przyjmę pracę ze wszystkich gatunków, jednak preferuję fantasy, horror, humor, o wampirach, o wilkołakach i paranormalne.

– Nie oceniam poezji ani kategorii "losowe".

4. Schemat zgłoszenia

1. Tytuł:

2. Autor:

3. Gatunek:

4. Krótki opis (proszę nie kopiować, tylko napisać te kilka słów od siebie):

5. Własne uwagi (czyli coś, co chcesz mi przekazać, własna opinia na temat opowiadania itp.):

Zgłaszać się można tylko pod tym postem. Zastrzegam sobie prawo do wyboru kolejności recenzowania oraz odrzucenia danego zgłoszenia z podaniem powodu.

I jeszcze jedno - nie bać się, nie gryzę ;)

Anii_Elka

Recenzje Ailes (zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz