0.1

2.6K 169 41
                                    

&&&

Eğer gözleri kahverengi olsaydı, denizin kahverengi olduğunu söylerdim. Onun gözleriyle bir denizin arasında fark yoktu çünkü. Sadece onun gözleri biraz daha acımasızdı. Boğarken kül de ediyordu.

Yine onunla başladım yazmaya, değil mi? Özür dilerim defter. Sadece... yazdığım kelimeler onu anlatmazsa eğer, anlamsız kalacakmış gibi hissediyorum. 'Saçmalık' dediğini duyar gibiyim. Belki de öyle. Belki de saçmalık.

Babamın beş yaşındayken elime bir pamuk şeker sıkıştırıp bizi terketmesi saçmalık. Annemin babama olan tüm nefretini bana da hissetirmesi saçmalık. Yeniden evlenmesi saçmalık. Onun kızı değilmişim gibi davranması saçmal- aslında sadece acı verici.

Mavi gözlerinde kocaman bir denizi saklayan birine aşık oldum. Ve aşık olmak da acı verici. Varlığımdan haber olmaması acı verici. Her gün arkadaşları tarafından alay konusu olmak acı verici. Ama arkadaşları benimlealay ederken onun beni korumaya çalışması... sığınağım. Benim sığınağım.

Bana özel bir hareket değildi, biliyorum. Arkadaşlarının alay ettiği herkesi diğerlerine karşı savunuyordu. Buna rağmen neden hala onlarla takıldığını anlayamıyordum. Tek bildiğim ona düştüğümdü. Bir denize düşmüştüm. Ve bu deniz boğmakla kalmıyor, kalbimi kül ediyordu.

Yüzüm gözüm acı içindeydi. Ama ben ona göğüs kafesimde onun için büyüttüğüm çiçekleri uzatıyordum. Yine de görmüyordu. Belki de çirkin bir kızın çiçekleri yeterince güzel değildi.

İyi geceler defter.

Ben kül olan kız.

Ölü Denizin KülleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin