EYLÜL
Hala kafede oturuyorduk...kızlar bana bakıyorlardı..yani sevgilimle..hayır hayır beni sevgili sandıklaı kişi ile kavga ettim ve çok mutluyum diyorum...of mavişimi özledim bile..Meral: ya yok kızlar bunun kafa gitti yani..tımarhanelik bu benden demesi.
Songül: ulan ilk defa aynı fikirdeyim ya Meral ile.
Eylül: ya kızlar saçmalamayın off...mutluyum işte.
Cemre: yani barıştınız mı o yüzden mi mutlusun?
Eylül: yook ıı barışmadık ama...ya kızlar bir ara anlatırım inşallah..hadi kalkalım mı?
Defne: tamam hadi..
Hep beraber kalkmıştık..bugün günlerden Pazar olduğu için Meral ve Songül'de boşlardı..o nedenle bizim eve gitmeye karar aldık..
SERKAN
Elimi yüzümü yıkayıp dışarıya çıktım...yarım saat sonra jüriliğe devam..arabaya atlayıp stüdyoya doğru sürmeye başladım..çok geçmeden gelmiştim..kulise girdiğimde Hadise ve Gökhan burda idi...diğerleri yerlerini almış bile..ben de hemen hazırlıklarımı yaptırdım...10 dakika sonrasında ekranlarda idik..DEFNE
Eve gelmiştik..bahçede temiz hava alıyorduk..yeşil yeşil çimenlerin üzerine oturmuştuk...Eylül ise dizlerime yattı hemen..Defne: buldun rahat yeri değil mi?
Eylül: ne o rahatsız mı oldunuz?
Defne: yoo ben halimden memnunum.
Cemre: hahah..
Songül: bi meyve suyu alıcam isteyen.
Meral: ay ben..
Cemre: bende alsam..
Eylül: e hadi içeriye geçelim TV falan açarız...
Defne: aynen..
İçeriye girdik ben ve Eylül mutfağa girdik diğerleri ise TV başında idi..Eylül tüm gün boyunca sırıtyordu..buna bişeyler oluyor ama hadi hayırlısı..
Defne: sende bişeler var mutlusun ama ne oldu neden söylemiyosun kuşum?
Eylül: ya Defne biz Se-
Meral: nerde kaldııınıız..
Eylül: kısmet değilmiş sonra söylerim hadi gel..
Kızlar o ses Türkiye izliyorlardı..severim bu yarışmayı...meyve sularını verdim ve bende oturdum..Eylül TV'nin içine girecek neredeyse yaa!
EYLÜL
Allah'ın o ses Türkiye izliyorlardı...Serkan..mavişim....TV'ye en yakın koltuğa kuruldum ve gözüm kulağım TV'de idi..Oha! Bir kız çıktı maşallah o ne ya? Hiç giymeyeydin onu yavrum..minicik etek üzeri sıfır kollu t-shört Allah Allah ya..sesi de güzel tamam da banane ya! Al işte ilk Serkan döndü..!Songül: aa ilk Serkan döndü.
Meral: ay kızında sesi güzel yani..
Eylül: yok ya değil..değil yani güzel falan değil ki ya kızın sesi aa ne güzeli canım yook yook değil ya sizde aa haha yani abartmayın canım ses işte..
Cemre: kızda güzelmiş valla esmer fal-
Eylül: hiçte bileee aa güzel mi ki yani yok değil ya sizde kızı kraliçe ettiniz..
Defne: töbe töbee..
Eylül: ne değil güzel de değil sesi de iğrenç işte..
Of hadi başkası da dönsün de gitsin onun takımına of..derken Hadise şükür döndü...artık gider Hadise'ye yani değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI AŞK
FanfictionAnnesinin ölümünden çocuğunu sorumlu tutan bir baba...bunun için soğuk bir evlat...başarılı olmak için çok çalışmış bir genç adam....sadece sevdiği kişilere karşı sıcak........ Zenginlikten,gösterişten,cemiyetten,şöhretten sıkılmış bir genç kız..ark...