28.Bölüm"Hamilelik Olayı"

389 35 20
                                    

EYLÜL
Kadro tamamdı..hatta fazlamız bile vardı! Neyse Eylül sakin kalman lazım senin..hem ayrıldınız artık sanane ki istediğiyle olur Serkan..

Serkan: selam biz geldik..

Meral: arkadaş kim Serkan?

Serkan: ah evet tanıştırayım...Sıla bu Meral,Cemre,Defne,Songül,Güney ve Eylül!

Eylül: memnun oldum Sıla.

Uzattığım eli sıkmıştı..güzel kızdı kısa saçlı esmer siyah gözleri..

Cemre: nerden tanışıyorsunuz siz ya?

Serkan: Sıla o ses Türkiye'de benim grubumda bir yarışmacı..kendisinden rica ettim bana eşlik etmesi için.

Cemre: anladım..sana da başarılar Sılacım.

Sıla: teşekkür ederim Cemre.

Sevgilisi değilmiş..bende neler düşündüm ya..utandım kendimden resmen ya..bir grup sahneye çıkıp çılgın bir parça söylemeye başladı..Güney ve Songül dans ediyorlardı...Serkan'da Sıla'nın elini tutup başıyla ileriyi işaret etti ve dans etmeye başladılar....Defne bana bakıyordu..anlamıştı tabii ki benim ne kadar üzüldüğümü..

Eylül: ben bir lavaboya gitsem iyi olacak..

Defne: tamam tatlım..

Lavaboya giderken yine ağlamaya başlamıştım...miğdem yine alt üst oldu..yine istifra etmiştim...bu böyle olmazdı...en kısa zaman da doktora gitmeliyim..bizimkilerin yanına geri dönüş yaptım..

Defne: sıkıcı olmaya başladı ya hadi gidelim.

Meral: aynen canısılar.

Sıla: ya ama Serkan hani biz..

Serkan: peki peki hadi gel..

El ele sahneye çıktılar ve şarkı söylemeye başladılar..adı ise "Gel be gökyüzüm" bir çok insan eğlenirken ben aksine sıkılıyordum...sonunda bitmişti ve eve dönmüştük Cemre'yi de evine bırakmıştık tabii..

SERKAN
Sıla'yı evine bırakmak üzere yola koyulduk...Sıla çok pozitif bir kızdı..çokta güzeldi... Evinin önüne geldiğimizde teşekkür ettim.

Serkan: çok teşekkür ederim Sıla.

Sıla: ne demek Serkan her zaman senin yanındayım.

Serkan: iyi geceler o zaman.

Sıla: iyi geceler.

Eve gelip ılık bir duştan sonra uykuma geçiş yapmıştım..ama gözlerimi kapattığımda karşımda o..hep o..her hali gözümün önünde...

TEVFİK
Evet ayrılmışlardı işte!Sonunda..ama daha bitmedi..hergün birbirlerinin suratını görüyorlar..Serkan'a öyle acılar yaşatacağım kii..Nazan'ımı elimden aldı benim! Serkan'ın çalıştığı şu stüdyomudur ne zıkkımsa oraya gelmiştim..Serkan'ın hocasını bulup onunla görüşecektim.

Tevfik: Serkan Özgün'ün hocası sensin demek.

Şafak: evet benim. Siz?

Tevfik: ah ben babası Tevfik..sizinle Serkan hakkında konuşmak istiyorum..

Şafak: tabii buyrun şöyle geçelim...sizi dinliyorum Tevfik bey.

Tevfik: Serkan'ın ne kadar başarışı olduğunu görebiliyorum...işini çok seven birisi..ben..Serkan'ın daha başarılı olması için onu Amerika'ya göndermenizi istiyorum.

Şafak: aslında bunu düşünmedim değil..Serkan işinde çok başarılı gerçekten.

Tevfik: ona siz söylersiniz..ama benim söylediğimi kendisi bilmesin.

ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin