36.Bölüm"Cinsiyet Meselesi"

347 24 14
                                    

EYLÜL
Serkan'ın hazırladığı minik kahvaltıya oturduk..ama hâla mutluluktan bir şey yiyemiyordum..Serkan bana bakıyordu.

Serkan: hadi artık başla birtanemm.

Eylül: ayy tamam Serkan yaaa.

Serkan: bak bende çok sevimdim ama yemeğini ye artık.

Eylül: hı hı..

Ekmekten bir parça kopardım ve üzerine de reçel sürüp ağzıma attım..Kahvaltı sonrası bulaşıkları dizdikten sonra salona geçtim Serkan telefonu ile uğraşıyordu..

Eylül: canım ne yapıyorsun?

Serkan: sevgilim..eğer gitmek istersen gideriz.

Eylül: bilmiyorum Serkan..annem ne der acaba sende benimle gel olur mu annemlerin yanına.?

Serkan: gelirim tabii ki aşkım.

Eylül: o zaman sen Kader'i ara bende eşyaları toparlayım .

Serkan: peki aşkım..

Yanağıma busesini bıraktıktan sonra diğer odaya geçip Kader'i aramaya başladı..ben de yatak odasına gidip ortalığı toparladım..bir kaç eşyayıda çantaya koydum..yatağa oturmuştum..Umarım bu sefer de sorun çıkmazdı..artık kaldıramazdık,ne ben ne bebeğim..doktora da gidememiştim..Serkan yanıma geldi..

Eylül: ne oldu? Konuştun mu?

Serkan: evet konuştum..annenler evdelermiş öyle..gelebilirsiniz dedi..konuşursunuz dedi.

Eylül: tamam. Tamam hazırım ben gidelim..hem doktora gitmemiz gerek.

Serkan: hadi o zaman..

Arabaya binmiştik..Kader hariç kimse geleceğimizi bilmiyordu süpriz yapacaktık..Yolda giderken miğdem bulanmaya başladı...gözlerimi kapattım ve başımı yasladım...gid gide şiddetleniyordu..

Eylül: Serkan..D-dur sana.

Serkan: iyi misin?

Eylül: miğdem bulandı..sanırım araba tuttu.

Serkan: bembeyaz olmuşsun in hadi nefes al biraz canım.

Arabadan inip temiz havayı içime çekince daha iyi olduğumun farkına vardım..ve yola devam ettik...

SERKAN
Gelmiştik..Defne'nin evine...Eylül'de anahtar olduğu için kapıyı açtı..Defne okulda olmalıydı dedik ama...evdeymiş. Bizi görünce kısık bir çığlık attı..

Defne: Eylül..kuşum iyi misin hı iyi misiniz?

Eylül: merak etme iyiyiz biz..

Defne: Serkan?

Serkan: iyiyiz iyi...ee senden naber?

Defne: ya okula gitmedim bugün. Neden haber vermedin geleceğinizi.?

Eylül: süpriz yaptık işte..Sadece Kader biliyor.

Serkan: hadi Eylül eşyaları yerleştirelim.

Defne: hayır dur dur Eylül oturacak biz yerleştiririz Serkan hamile o ya..

Eylül: aaa ama ol-

Defne: oluur..

Defne ile eşyaları yerleştirmiştik..

Serkan: annenlere ne zaman gideceğiz..

Eylül: bilmem..ama bugün değil..bugünümü arkadaşlarımla geçirmek istiyorum tamam mı?

Serkan: pekii... Ama önce kalk bakalım sen doktora..

Eylül: tamam..Defne biz hemen gdip geliriz tamam mı?

ACI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin