onüç

9.7K 412 177
                                    

Taehyung'un soğuk elleri çıplak ve sıcak vücudunda dolaşırken irkiliyor ve bu irkilmeyle vücudu istemsiz bir şekilde beyaz yatakta yükseliyordu. Yükselen bedeni Taehyung'un onunki gibi çıplak bedenine değdiğinde Taehyung çılgına dönüyor, dudaklarındaki dudaklarını hırpalıyordu. Şevkat dolu olan öpüşmeyi şehvete dönüştürmüştü ama bundan pek de şikayetçi değildi.

Taehyung'un elleri vücunda yavaşça aşağı kaymaya başladı. Sırtında dolaşan büyük ellerini yavaşça aşağı kaydırdı ve ellerine tam olarak sığmayan kalçasını sıkıp bıraktı. Jungkook dudaklarını adamınkinden ayırıp kafasını geriye attı. Ağzından çıkan inlemeye karşılık Taehyung dudağının kenarının kıvrılmasına engel olamadı. Onun için açılan beyaz boyun girintisine ve çıkan adem elması üzerinde dilini gezdirdi.

"Mmm, babacığın sıcak dili." İnleyen çocuğun baygın gözlerine yarı açık gözleriyle kirpiklerinin ardından baktı. Bu çocuk onu nasıl deli edeceğini biliyordu.

"Babacığının sıcak dili nereye gidiyor küçük, biliyor musun?" Vücudunu yavaşça aşağı kaydırmıştı, çocuğun beyaz göğsünden aşağı inerken dilini orda kısaca değdirmeden edememişti. Çocuğun sertleşen göğüs tepecikleri onu yalından şaşırtmış tekrar yukarı sürtünerek çıkmasına sebep olmuştu. Çocuğun penisi göğsüne değerken patlama noktasına yaklaştığını hissetti. Yine gülümsedi, ne yazık ki çocuk baygın gözlerini açıp bu şahesere bakamayacak kadar mayışmıştı.

"I-ııhm babacık." İnlemeleri Taehyung'un telefonuna kaydedip o olmadığı zamanlarda boşalmasına yardımcı olacak kadar güzeldi.

Jungkook güzeldi.

Tepecikler üzerinde dilinin ucunu gezdirirken gözlerini Jungkook'un kapanmış gözlerine dikti.

"Babacığını izle, güzelim. Seni nasıl becerdiğimi izle." Jungkook gözlerini açmayınca sinirlendi, onun sözünü dinlemeliydi. Dişlerini gözünü dahi kapmadan ısırdığında acıyla inleyen ve titreyen gözleriyle ona bakmaya karar veren Jungkook'un göğüs ucunu ısırdığı yerden öptü.

Taehyung böyleydi, kanattığı yeri öperdi.

Dilinin ucu göğüs ucunda dolaşırken daha da sertleşen Jungkook'un penisine kendi göğüs ucunu değdirdi. Jungkook göğsünün ucunda boşaldığında doğruldu. Ellerini göğüs ucunda, Jungkook'un sularında gezdirdi. Göz temasını kesmeden gözlerini kıstı ve iki parmağını ağzına götürerek yavaşça emdi. Jungkook kendi sularının Taehyung'un ağzının kenarından akan görüntüsü üzerine tekrar boşalabilirdi ama bu boşalmaları onu utandırıyordu.

Taehyung tekrar olduğu yere yerleşti ve Jungkook'un bedeninden aşağı doğru indi. Beyaz ten üzerinde dolaşan dilini Jungkook'un göbek deliğine kadar indirdi. Göbek deliğini bir süre yaladı ve içine tükürdü. Jungkook ne yapacağını meraklı gözlerle izlerken Taehyung doğrulup kendi damarlı penisini eline aldı. Kendisini kısa bir süre Jungkook'un yüzüne yaklaşarak çekti. Jungkook dilini penise yaklaştırmaya çalıştığında Taehyung geri çekti.

"Bunu istiyorsun değil mi, yaramaz küçük?" Jungkook başını çaresizce aşağı ve yukarı salladı. Ona ihtiyacı vardı. Ağzını dolduruşuna, kendi ağzı içerisinde gidip gelmesine, boğazına değdirip geri çekilmesine, çıkan seslere ve ağzı içerisinde patlayan o eşsiz tadlı sulara ihtiyacı vardı. Ağzını becermesine ihtiyacı vardı.

"Sence de bugün çok yaramaz bir çocuk olmadın mı Jungkook?" Tekrar yanaştı, Jungkook'un yanağına penisini değdirdi. Yanağına vurulan penis onu çıldırtıyordu. Dilini yana doğru çıkarttı. Ona gerçekten ihtiyacı vardı.

"I-ıhm oldum babacık, küçüğün seni kızdırdığı için üzgün. Ona bir lolipop vermeye ne dersin?" Jungkook son şansını denemeye hazırdı.

Taehyung onun ağzını deli gibi becermek istiyordu ama bugün ona itiraz ederek yeterince sinirlendirmişti. Doğruldu ve yataktan kalktı. Jungkook ne olduğunu şaşırmış yatakta uzanırken ona şaşkın ve yalvaran gözlerle bakarken en büyük cezayı kendisine de vermiş olabilirdi.

heyoo
yine ben, nasılsınız
sonu hakkında biraz gıcıklık yapmış olabilirim ama beni sevin🍅✨

for your daddy / / vkook [askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin