Taehyung sinirden seğiren gözlerini ve kaşınan avuçlarını kontrol etmemeye karar verdi. Titreyen küçüğü gördüğünde çenesini kıtlattı, mantıklı düşünemeyecek bir durumdaydı ve içgüdülerini dinlemek verilen sözlerden daha önemliydi.
Adamı Jungkook'un üzerinden alıp duvara fırlatırken gözleri adamı değil, Jungkook'un titreyen bedenini görüyordu. Gözündeki korku ve endişeyi iliklerine kadar hissetmiş buysa tüylerini diken diken yapmıştı. Hangi insan böyle bi şeyi yapacak kadar düşerdi, aklı almıyordu.
Yerde doğrulnaya çalışan adamın eline hatrı sayılır ağırlığı olan botlarını bastırdı. Çıkan ses parmaklarının teker teker kırılmaya başladığını gösteriyordu. Bu hiçbir şeydi. Ondan başka kimse Jungkook'un değil tenine, gözlerine bile dokunamazdı. Çıldıracak gibi oluyor, başı dönüyordu. Ağırlığını iyice parmaklarına bastırarak kırıldığına emin olana kadar ayağını çekip sert bir şekilde aynı noktaya, adamın parmaklarının tam üzerine, koydu.
Adam gözyaşları içerisinde yalvaran gözlerini kapattı. Sikilmeyi hak eden, bunun için kendi kendine kıvrınan bir velede iyilik yapmak istemişti ve bu yüzden yalvarmayacaktı.
Taehyung adamın kapanan gözlerini gördüğünde dişlerini sıktı. Sakin olamıyordu. Adamı ensesinden tutarak, az önce tam da onun yaptığı gibi, sertçe duvara yapıştırdı. Adamın dudakları sinirden incelirken karşılık vermeye çalışıyor ama karşısındaki gözü dönmüş adamı durduramıyordu.
Birinci yumruk.
Adamın kafası sağa doğru savruldu. Taehyung vurduğu eliyle adamın suratını kendininkiyle aynı hizaya getirerek bu şerefsizin gözlerinin içine baktı. Daha iyi anlamısını umuyordu, şayet anlamazsa aklına zorla sokmasını da bilirdi. Bu iş aklıyla da bitmezdi.
"Bir daha benim olana değil parmağının ucunu, gözlerini dahi dokundurursan seni öldüresiye sikerim."
İkinci yumruk.
Adamın kafası sağa doğru tekrar savrulurken çıkan sesle Taehyung sırıtmaktan başka bir şy yapamamıştı. Oh, sanırım zavallının çenesini de kırmıştı.
Üçüncü yumruk.
Adamın suratını düzeltmeden diğerlerinden daha sert bir yumruk savurduğunda adamın kafası duvara çarparak büyük bir ses çıkarmıştı.
Adamın patlayan dudağından gelen haykırma ve morarmaya yüz tutan gözlerinden akan yaşlara acımadan ve hiçbir duygu belirtisi olmadan baktı. Adamın bileklerini bir eliyle duvara sabitlerken o çok övündüğü penisine sertçe dizini bastırdı. Suratı gerilen adamı gördüğünde incelen dudaklarını sola doğru kıvırdı. Gözleri hala duygularını belirtmiyordu, seğirmeselerdi gözbebeklerinden hiçbir şey anlayamazdınız.
Adamın bileklerini aniden bırakırken penisine sertçe tekme attığında adamın kıvrılarak yere düşüşünü ve hıçkırarak ağlayışını bir süre izledi. Adamın çıplak sırtına birkaç tekme indirirken siyah botunun çıkardığı ize baktı.
Gözleri bir süre yatakta kıvrılıp ağlayan Jungkook'a kaydığında sakin ve korkutucu hali yerini çıldırmış ve korkutucu bir hale bırakmıştı. Buysa, çok kötüydü.
Adama ard arda tekmeler indirirken baygın duruma düşmek üzere olan adamı sırtüstü çevirdi. Tiksintiyle adamın kısılan gözlerine tükürdü. Cebinden bir çakı ve çakmağını çıkardığına adamın küçük gözleri irileşmiş korkuyla Taehyung'a bakıyordu. Adamın karnına otururken çıkardığı malzemeleri tek elinde sabitlerken öbür eliyle adamın dağılmış saçlarını tutarak Jungkook'un kriz geçirmeye ramak tutmuş bedenine çevirdi.
"N'aptığını görüyor musun orospu çocuğu! Nasıl dokunursun lan şerefsiz!" Gözleri dönüyordu. Adamın kafasını sertçe yere çarptı.
"Sikemedim bile, bu tepki ne böyle?" diyerek gülen adamın şişen suratına tekrar tükürdü. Elindeki çakmağı çakıda yavaş yavaş gezdirirken altındaki beden kasılmıştı. Çakmağı yavaşça adamın göğsünün arasındaki bölgeye bastırdı ve aşağı doğru yavaşça göbek deliğine kadar ilerletti. Adam altında haykırıyor, kaçmak için debeleniyordu ama pek de işe yaradağı söylenemezdi.
Adam baygın düşmüş yerde yatarken onun üstünden kalkarak yavaşça Jungkook'un yanına gitti. Çakmağı ve çakıyı cebindeki aynı yere koyarken Jungkook'u ürketmek istemiyordu.
Gözleri kocaman açılmış, titriyor ve terliyordu. Saçlarında ellerin gezindiğini hissedince korkarak gözlerini kapattı.
"Benim, küçüğüm."
heyoooo ben geldim pek içime sinmeyen bi bölümle geldim amaa geldim sonuçta
iki şey soracağım, cevaplarınız öbür bölüm güzel bi şey yapcam söz :d
birincisi beni aklınızda canlandıracak olsanız nasıl canlandırırsınız dış görünüş olarak falan filan
ikincisi deeeee
sizce taenin bahsettiği söz ne ve kime verdi
sizi seviyorum🍅✨