18

370 12 2
                                    

Een paar weken later

Het is nu al vijf weken geleden dat het uit ging met Martijn. In die tijd zijn Olivia en Zara een hele goede steun voor mij geweest. Ik ben ook al lang over Martijn heen, nu zie ik in wat voor echte klootzak hij was en ik snap dan ook niet waarom ik ooit wat met hem ben begonnen. Ik heb ook al een paar keer afgesproken met Wolfs over hoe we het met ons kindje gaan doen. Ik ben namelijk al over de helft en twee weken geleden is hij meegegaan naar de 20 weken echo. Het was echt zo schattig, om te zien hoe bezorgd hij was. En toen we eenmaal het hartje hoorden smolt ik al helemaal. Ik kan niet wachten totdat hij of zij er is. Ik ben ook enorm blij dat het weer goed is tussen Wolfs en mij. Daarom hebben wij ook besloten om het kindje wel samen op te voeden, maar gewoon als vrienden. Alleen het probleem is dat de verliefdheid naar Wolfs toe weer toeneemt, maar dat zal wel door de hormonen komen. 'Eef?' wordt ik door Olivia uit mijn gedachten gehaald. 'Huh? Sorry wat zei je?' 'Wat voor eten je wil' lacht ze 'oh ik eet niet mee' mompel ik met rode wangen. 'Ik ken die blik!' Roept ze enthousiast 'wat?' Vraag ik verward 'je bent verliefd' grijnst ze 'wie is het?' Springt ze naast mij op de bank. 'Ken ik hem?' Gaat ze vrolijk verder 'ja dus' concludeert ze als ik nog niks heb gezegd. 'Is het Floris?' Grijnst ze vervolgens nog breder, waardoor mijn wangen nog roder worden, terwijl ik snel wegkijk. 'Omg vind je Floris leuk?!' Roept ze enthousiast 'sst! Niet de hele wereld hoeft het te weten' maan ik haar tot stilte 'wie vind wie leuk?' Stormt Zara de trap af 'Eva vindt Floris leuk' grijnst Olivia, terwijl ik inwendig kreun. Wat moet ik toch met die twee? 'Echt?! Dat is zo cute!' Stuitert Zara door de kamer, waardoor ik mijzelf facepalm waar heb ik mij nou weer ingewerkt? Precies op dat moment gaat de bel. Saved by the bell. 'Ik ga wel' staat Olivia al op terwijl ze mij zo'n doe-wat-aan-haar-blik zendt en tegelijkertijd naar Zara knikt die nog steeds door de kamer stuitert. 'Oh hallo Floris' hoor ik de grijns in haar stem waardoor ik mijn ogen rol. 'Wat komt hij doen?' Is Zara eindelijk gestopt met rond stuiteren. 'Wij gaan lunchen' sta ik moeizaam op 'oeh' wiebelt ze haar wenkbrauwen. Terwijl ik de stemmen van Olivia en Wolfs hoor, schuifel ik langzaam naar de deur. Wolfs is de eerste die mij opmerkt. 'Doe je voorzichtig Eef?' Vraagt hij bezorgd 'jaja, maak je niet zo druk' mompel ik terwijl ik mijn ogen rol. 'Ik ben zwanger, niet invalide' vervolg ik als ik mijn leren jasje aantrek. 'Wat ben je toch weer heerlijk eigenwijs' grijnst hij. Zuchtend negeer ik hem maar en geef Olivia nog een knuffel. 'Kom je nog?' Sta ik ondertussen al buiten, 'ja mevrouw ongeduld' steekt hij plagerig zijn tong uit. 'Doei Eef! Veel plezier en doe voorzichtig' roept Olivia mij nog na. 'Jaja' loop ik al richting de auto 'het komt goed Liv, ik verlies haar geen moment uit het oog' stelt hij Olivia gerust terwijl hij mij een knipoog schenkt. Waardoor ik in de lach schiet. Wat is het ook een charmeur. Maar wel een leuke charmeur.

-----------------------------------------------------------
Hoihoi daar ben ik weer😃

Sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb echt nul inspiratie.
Ik probeer het echt maar er komt niet echt veel in mij op.
Als nog hoop ik dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden😄

Xx

Missie #VAKANTIEBOEKWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu