Lauren POV
Ally zadzwoniła po dziewczyny. Jakiś czas potem moje przyjaciółki zjawiły się w szpitalu. Kiedy weszły do sali od razu podbiegły, żeby mnie przytulić.
-Tak cholernie tęskniłam- powiedziała Normani. -Jak się czujesz?-
-Wszystko mnie boli od tego leżenia- poprawiłam się na łóżku.
-Widzisz Dinah leżenie nie jest takie fajne- zaśmiała się Ally.
-Dajcie mi spokój- blondynka ziewneła. Zaśmiałam się.
-Trzy lata bez tego śmiechu- Mani spojrzała na mnie. -Prawie zapomniałam jak brzmi- dodała.
-Spokojnie jeszcze będziesz miała go dość- puściłam jej oczko.
-Czy to jakieś groźby?- spojrzała mi w oczy.
-Nie tylko tak mówie. Zmieniając temat. Gdzie Lucy i Camila?- zapytałam.
-Lucy...- zaczęła Ally, ale po tym zamilkła.
-O co chodzi?- spojrzałam na nie.
-Zaraz po twoim wypadku zostawiła cię. Widziałam ją kilka razy z jakąś laską.-
-Czyli zdradzała mnie?- zakryłam twarz dłońmi.
-Przykro mi- Normani chwyciła moją dłoń. Zdałam sobie sprawę, że związek z Lucy to był błąd.-Ona nie jest tego warta- dodała.
-Masz racje Mani. A Camila?- spytałam szlochając.
-Camila wyjechała- wydusiła Normani.
-Ja to?-spytałam niedowierzając.
-Po twoim wypadku. Obwiniała się.- dodała Dinah. W tym momencie przypamniałam sobie o wydarzeniu z tej nocy.
-Jest z Shawnem?-
-Rozstali się. Nie wiem dlaczego.- powiedziała Ally.
-Musze z nią pogadać.-
-Nie mamy z nią żadnego kontaktu. Zmieniła numer.-
-Gdzie ona wyjechała.-
-Nie wiemy- powiedziała Dinah.
Do sali wszedł lekarz
-Muszę panie wyprosić. Czas odwiedzin minął- powiedział uśmiechając się. Dziewczyny pożegnały się ze mną i opuściły salę.
-Doktorze, kiedy będe mogła wrócić do domu?- spytałam męźczyzny.
-Pani stan jest dobry, ale musimy tu panią jeszcze potrzymać.-
-Rozumiem. Dziękuje doktorze- lekarz opuścił salę. Zostałam sama z moimi myślami.
-Myśl Laure, myśl - powiedziałam do siebie. -Gdzie Camila mogła wyjechać?- zastanowiłam się chwilę. Przypomniałam sobie o jej dziadkach mieszkających na Kubie. Kiedyś u nich byłam, wiem gdzie to jest.
-Muszę ją znaleść- powiedziałam.
CZYTASZ
Lovers
FanfictionDruga część ff Just Friend. 3 lata później Lauren wybudza się ze śpiączki, chce spotkać się z Camilą.Dowiaduje się od dziewczyn, że Camz wyjechała po jej wypadku i o zdradzie Lucy, zresztą nie jednej. Kiedy wychodzi ze szpitala jej jedynym celem je...