29

2.2K 188 3
                                    

Camila POV

Siedziałyśmy nad jeziorem, Lauren wciąż trzymała mnie w swoich ramionach.

-Wracamy? Robi się zimno- zielonooka przerwała ciszę. Zaczęłam powoli wstawać, dziewczyna zrobiła to samo. -Odprowadze Cię- chwyciła moją dłoń.

***

-Chcesz zostać?- zapytałam, kiedy stałyśmy pod moim domem, trzymając się za ręce.

-Bardzo- Lauren uśmiechnęła się.

-Chodź- weszłyśmy do domu. Od razu skierowaliśmy się do mojej sypialni. Ciemnowłosa zrzuciła z siebie ubrania i weszła pod kołdrę. Poklepała miejsce obok siebie, przebrałam się. Już miałam się kłaść, ale przypomniałam sobie o Dinah. Wzięłam telefon i napisałam dziewczynie, że Lauren jest całą i zdrowa u mnie. Odłożyłam urządzenie i położyłam się.

Przytuliłam się do swojej dziewczyny, jej ręką delikatnie masowała moje plecy. Zamknęłam oczy i odpłynęłam.

***

Przeciągnęłam się, obok mnie nie było Lauren. Szybko podniosłam się i zbiegłam na dół. Kamień spadł mi z serca, kiedy zobaczyłam dziewczynę siedząca w kuchni z Erick'iem i dziadkami.

-Camzi, właśnie miałam Cię iść budzić- Lauren podeszła do mnie i mocno mnie przytuliła. -Siadaj, zaraz śniadanie-

Usiedliśmy przy stole, babcia zrobiła nam makaron z serem. Jedzenie szybko zniknęło z talerzy.

-Ja zbiorę- moja dziewczyna wstała i zaczęła zbierać naczynia.

-Pomogę Ci- wstałam i wzięłam resztę.

Lauren włożyła wszystkie naczynia do zmywarki. Stałam tyłem do niej, wpatrzona w okno. Dziewczyną podeszła do mnie, objęła mnie w pasie.

-Muszę już iść- powiedziała i pocałowała mnie w kark. Momentalnie odwróciłam się i zarzuciłam ręce na jej szyję. Złaczyłam nasze usta.

Do kuchni wszedł dziadek z małym na rękach.

-Chciał do mamy- powiedział i podał mi mojego synka.

Lauren ucałowała chłopca w główkę.

-Już za wami tęsknię- odezwała się.

-Niedługo się zobaczymy- powiedziałam, całując ją w skroń.

-Ja tez chce- odezwał się Erick. Obie zachichotałyśmy. Pocałowałam go. -Lo, tez- dziewczyna, złożyła delikatny pocałunek na jego policzku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Następny to już epilog😱

Prawdopodobnie pojawi się w piątek, chyba że będzie duża aktywność pod tym i wcześniejszym rozdziałem, wtedy pojawi się najpóźniej w środę.

LoversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz