20

2.5K 209 38
                                    

Czy tylko ja kocham "All Night"?

***

Lauren POV

-To może pójdziemy do kina?- zapytałam, otwierając dziewczynie drzwi i przepuszczając ją z wózkiem.

-To chyba nie jest chyba dobry pomysł- mówi.

-Co!? Ale dlaczego?- trochę się zdenerwowałam.

-Spokojnie Lo- zaśmiała się -Mam na myśli, Erick jest zmęczony. Może pójdziemy do mnie i tam obejrzymy film?- zaproponowała. -Co Ty na to?-

-Dla mnie bomba. Chodźmy do samochodu- Camila przytaknęła i poszłyśmy na parking.

***

-Lauren może wsadzić małego do samochodu, a ja złożę wózek-

-Pewnie- wzięłam chłopca i posadziłam małego w foteliku, przypięłam go pasami. -Pomóc Ci?- zapytałam, widząc jak Camila męczy się z wózkiem.

-Nie trzeba- powiedziała.

Oparłam się o samochód i przyglądałam się poczynanią brunetki. W końcu nie wytrzymałam.

-Daj mi to- podeszłam do niej. Camila odsunęła się w bok. -Tak to się robi- jednym sprawnym ruchem złożyłam wózek. Otworzyłam bagażnik i włożyłam go do środka.

Dziewczyna wsiadła do auta, po chwili zrobiłam to samo.

-To gdzie mam jechać?- spytałam, zapinając pasy.

-Pokieruje Cię- powiedziała dziewczyna.

***

-Zapraszam- powiedziała Camila otwierając drzwi do budynku. Weszłam za nią do środka. -Usiądź sobie w salonie i wybierz jakiś film, a ja położę Erick'a-

Zrobiłam tak jak powiedziała dziewczyna. Usiadłam na kanapie i zaczęłam szukać jakiś ciekawych filmów.

-To co oglądamy?- zapytała Camila, wskakując na kanapę.
Podałam dziewczynie płytę. -"Jak urodzić i nie zwariować?"- przeczytała na głos. -To może być ciekawe- brunetka wstała i włączyła telewizor.

Chwilę później usiadła obok mnie.

-Lo?- spytała, włączając film.

-Tak, Camz?-

-Mogę się przytulić?- spojrzała mi prosto w oczy.

-Jeśli chcesz- rozłożyłam ramiona. Dziewczyna wtuliła się w mój bok, położyłam rękę na jej brzuchu. Zaczęłyśmy oglądać film.

***

Poczułam jak Camila, zaczęła bawić się moją dłonią. Uśmiechnęłam się.

-Camz. Dlaczego nie oglądasz?-

-Myślę- odparła krótko.

-Mogę wiedzieć o czym?- wyprostowałam się.

-O przeszłości- powiedziała i puściła moją dłoń. -Mogę Cię o coś zapytać?-

-Pytaj o co chcesz- wzruszyłam ramionami.

-Dlaczego tak dziwnie zareagowałaś, kiedy zobaczyłaś mnie z... Shawnem?- spytała i spojrzała na mnie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akcja powoli się rozkręca😝
Komentujcie😊

LoversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz