11

2.5K 189 2
                                    

Lauren POV

Kiedy dotarliśmy pod hotel, Dinah czekała na nas.

-Masz wszystko?- spytała, kiedy wysiadłam z auta.

-Tak- odpowiedziałam i poszłam otworzyć bagażnik.

-Po co wam to wszystko?- odezwała się Ally, stając obok nas.

-Dinah chce się oświadczyć Normani- powiedziałam.

-Czemu mi nie powiedziałaś?- zwróciła się do blondynki. Ta tylko podrapała się po karku, wyraźnie zakłopotana. -Dobra. Mogę jakoś pomóc?- uśmiechnęła się.

-Zajmij się Mani, a ja z Lauren zrobimy resztę-

-Zrobię co się da. Ten dzień będzie cudowny. Najpierw Lauren spotkała Mile, teraz Ty i Mani- 

-Czekaj, co? Spotkałaś Camile?- przytaknęłam. Dinah zaczęła się cieszyć. -To może podwójny ślub- walnęła mnie w ramię.

-Jeszcze nie wyznałam jej swoich uczuć- powiedziałam.

-Musisz zrobić to szybko- Hansen uśmiechnęła się szeroko.

-Zgadzam się z Dinah- oświadczyła Ally.

-A co jeśli ona kogoś ma?- odparłam się o samochód.

-Wypytaj ją o to- powiedziała niska blondynka.

-Albo ja to zrobię- wtrąciła się Dinah. -Ally idź do Mani, a my przygotujemy salę-

-Dobrze- po chwili zostałam sama z Hansen.

-Pakuj swoją Szanowną dupę do samochodu- powiedziała blondynka i weszła do pojazdu. Zamknęłam bagażnik i wsiadłam z drugiej strony.

*3 godziny poźniej*

Normani POV

-Musimy się zbierać- powiedziała Ally.

-Powiesz mi do jasnej cholery o co chodzi? Od jakiś trzech godziny zachowujesz się dziwnie, nie chcesz powiedzieć mu gdzie jest Dinah i Lauren. O co chodzi?- zapytałam, sfrustrowana jej zachowaniem.

-Po pierwsze nie przeklinaj, a po drugie dowiesz się w swoim czasie- uśmiechnęła się -Masz 10 minut, będę czekała na dole- powiedziała i wyszła.

***

Kiedy byłam gotowa zeszłam na dół. Przed hotelem stał czarny samochód po chwili wysiadła z niego Ally. Podeszłam do niej dziewczyna otworzyła mi drzwi. Nic nie powiedziałam tylko wsiadłam do środka.

-Wyglądasz cudownie Mani- powiedziała Lauren, która siedziała za kółkiem.

-Może ty mi to wyjaśnisz- zwróciłam się do niej.

-Chciałabym, ale nie mogę-

-Taa- odparłam głowę o siedzenie. Usłyszałam tylko chichot Ally.

~~~~~~~~~~~~~~~

Komentujcie, lubię czytać wasze komentarze😊

LoversOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz