📚Kitaplar vs Gerçekler📚

15 2 0
                                    

Hani şu genellikle ergen kitabı diye hitap ettiğimiz kitaplar var ya kötü çocuk gibi karanlık lise gibi psikopat gibi. Heh ışte öyle bir ilk gün beklemeyin. Bu bölümü o kitapları kötülemek için yazmıyorum hatta karanlık lise aralarında favorim. Her neyse gerçekte her şey genellikle normal oluyor. Hele birde okulunuz başarı açısından iyiyse çokça normal olur. Genellikle hiç atraksiyon yoktur. Badboy diye hitap ettiğimiz erkeklerde yoktur. Vardır ama kitaplardaki gibi adam öldüren psikolojisi bozuk barlarda takılan türlerden değildir. Okul seviyeniz başarı açısından biraz daha düşükse o zaman orta dereceli atraksiyonlar olur. Benim okulumda şu ana kadar garip olaylara şahit olmadım. Ama orta okuldan bir arkadaşım vardı o başka lisedeydi. Mesela onun hayatı daha atraksiyonluydu. Sonra kendini de onlara benzetti zaten. Kitaplardaki kadar adam öldürecek cinsten olaylar değildi tabi.

Kitaplardaki gibi ilk gün bir badboy un yanına oturup sonrasında şehvetli ve bir o kadar adrenalinli bir ilişki beklemeyin. Ha buna yakın veya benzer şeyler olabilir ama biliyoruz ki kitaplar tamamen kurgu. Sırf kötü insanlarla dolu bir lise ve içindeki tek iyi kişi siz olacaksınız gibi şeyler düşünmeyin çünkü bu gerçek hayat kendimizi kandırmayalım.

Yabancı dizilerdeki gibi bir lise hayatı da beklemeyin. Ama mesela Türk dizilerini ele alalım ki zaten ben lise de geçen pek Türk dizisi bilmiyorum açıkçası. Hayat bazen tatlıdır mesela. Onda da birkaç ufak olay dışında pek şey yok aslında. Sınıf ortamı gayet normal ya da ben öyle hatırlıyorum. Evet yanlış hatırlıyor olabilirim çünkü pek doğru düzgün izlemezdim. Sınıf ortamı şen şaklaktı. Iyi kız kötü kız vardı bu gerçekte de var. Sinirli erkek vardı bu gerçekte de var. Mesela orda hırsızlık yapan erkek vardı evet bu gerçekte olabilir ama adam öldüren erkek veya babası zengin olup kimliğini saklayan bir erkek bulamayız gerçekte. Ya da hadi bilemedik bu %2 lik bir ihtimal. Psikolojisi bozuk insanlar gerçekte de var ve hastalığı devam edip tedavi gormuyorsa evet belki birilerini öldürebilir ama dediğim gibi %2 lik hatta %1lik bir ihtimal.

Kısacası liseye başladığınızda kitaplardaki gibi olacak diye bekleyip kendinizi kandırmayın. Derslerinize odaklanın ve doya doya lise anısı biriktirin😊

Lise Tavsiyeler ve AnılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin