💎Bu Senenin Ilk Günü💎

25 1 0
                                    

Evet evet biliyorum bu sabah bölüm atamadim ama çok sıkıcı ve aynı zamanda çok yorucu bir gündü.

Bu senenin ilk günü fena sayılmazdı.

Geçen seneki ilk günümü anlattiysam bu seneyi niye anlatmayayim dimi 😊

Sabah 6 da kalktım ama gece arada uyanıp uyanıp durdum. Sanki hiç uymamış ta birkaç dakika yatıp kalmisim gibi oldum. Altı da kalktım ama yataktan altı buçuk ta kalktım 😂. Elimi yüzümü yikadim kapanacak ufak sinir bozucu sivilceleri ve göz altimi kapattım ve maskara sürdüm birde renkli nemlendirici. Genelde böyle oluyor hatta çoğunlukla maskara bazen kapatici kullanmıyorum. Sonra saçımı biraz şekilli sevdiğim için su dalgasına benzeyecek şekilde maşa yaptım. Kahvaltimi edip dislerimi fircaladım. Giyindim ve evden çıktım. Servis çok beklemeden geldi. Önde bir yer boştu oraya oturdum. Sonra okula vardığımızda sınıfların yerleri değişmişti. Ilk baş geçen seneki kata yani üçüncü kata sonra iki ve sonra bire baktık. Birinci kattaydı. Geçip oturdum. Sonra sarı saçlı çok sevecen bir kız yanima oturdu yanlış anlaşılmasın yeni değil geçen sene de bizim siniftaydi hatta bir ara beraber oturmustuk. Her neyse ışte oturdu ama pek kalamadik çünkü sınıfta kitaplar olduğu için öğleden önceligine eski sinifimiza gecmemizi söylediler. Bizde geçtik. Sonra aşağıya sıraya indik gereksiz bir yeni sene konuşmasının ardından tekrar sınıflara döndük. Ilk iki ders kimse uğramadı. Üç öğretmen değişmişti. Ingilizce, biyoloji ve edebiyat. Iki veya üç dersin ardından yeni edebiyatçı geldi. Kimsenin adını ogrenmedi sadece performans ve kitaptan bahsedip gitti.

Öğle arası başka sınıftan bir arkadaşımla lc waikiki ye poset almaya gittik. Çünkü kitapları çantasına sığmamıştı. Ordan çıkıp okulun yakınlarındaki pastaneye gittik. Ben kumru ve su aldım. Okula geldik yiyecekleri arkadaşımın sınıfına bırakıp lavabo ya gittik. O sırada sarı saçlı dediğim kız aradı gel falan dedi ben baya endiselendim çok korktum. Sonra önemli bişey olmadığını sadece sıraları taşıdığımızı söyledi. Eski sınıftaki sıraları yeni sınıfa ,yeni sınıftaki sıraları eski sınıfa iki kat aşağı yukarı taşıdık. Ve doğruyu söylemek gerekirse pestilim çıktı. Işte sonra matematikçi falan girdi benim öğle yemeği hayal oldu tabi.

Ders bittikten sonra arkadaşımın sınıfından yiyecekleri alıp kendi sınıfıma geçtik.

Diğer derste müdür yardımcısı gelip bizim sınıf çok kişi olduğu için diğer sınıfa bir kişi bizden alacağını söyledi. Ya gönüllü ya da kura ile. O sırada aslında düşünmedim değil değiştirmeyi çünkü diğer sınıfta arkadaşım vardı. Ama bulunduğum sınıfa da çok alışmıştım. Yeni ortamlar ve yeni insanlar bana göre değil çünkü girişken biri değilim. Ben bunları düşünürken sarı saçlı kız beni çok mutlu edecek birşey dedi 'Sen gitme.' O kadar mutlu oldum ki bana önem veren birisi olması çok çok güzel. Biliyorsunuz burda anlatmıştım geçen seneki arkadaşım pek tekin değildi ve aramızda bir sürü olay olmuştu ve sınıfta yalnız kalmıştım. Sarı saçlı kızın bunu demesi beni iyi hissettirdi. Hala birilerinin bana değer vermesi güzel. Sınıftaki diğerleri hakkımda ne düşünür bilmem belki seviyorlardir belki sevmiyorlardir ama onlardan hiçbiri büyük ihtimal böyle birşey demezdi. Çekingen olduğum için pek kimseyle konuşan bir kız değilim zaten. Bende 'Gitmeyeceğim.' dedim.

Sonraki teneffüs arkadaki erkeklerden biri bana laf sokmaya çalıştı. 'Herkesin iyi kötü bir arkadaşı var arkadaşı olmayan gitsin' dedi. Evet belki ustume alınmamalıyım belki bana dememistir ama onun anlattığı tabire uyan tek kişi benim yani bendim sanırım. Çok saçma gelse de içten içe üzülmüştüm. Sonra hem ona inat hemde sarı saçlı kız için gitme dusuncemden vazgeçtim.

Vee iki derslik boşluğun ardından da okul bitti. Çıkışta yine servisi az da olsa bekledik.

💌Evettt cancağızlar sizin ilk gün nasıl geçti bakalımÖzellikle dokuzuncu sınıflar. Ozelden mesaj atarsanız bende isterseniz bölüm olarak yayınlayabilirim. Ama kimsenin katılacağını düşünmüyorum😂 Her neyse suan saat gece bir i geçiyor ve benim yatmam lazım.

Iyi gecelerr☄

Lise Tavsiyeler ve AnılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin